بازدید 7586
۷
از سوی معاون بهداشت وزارت بهداشت

شیوه نامه بهداشتی برگزاری مراسم اعتکاف ابلاغ شد

این شیوه نامه با همکاری و مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی کشور و ستاد مرکزی اعتکاف تدوین شده و از معاونین بهداشت دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی خواسته شده که بر نحوه برگزاری این مراسم با همکاری و هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی نظارت داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۰۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶ 13 February 2022
تابناک اجتماعی
معاون بهداشت وزارت بهداشت، شیوه نامه بهداشتی برگزاری مراسم اعتکاف سال ۱۴۰۰ را به دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ کرد.

به گزارش «تابناک»، دکتر کمال حیدری این شیوه نامه را با توجه به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف طبق آیین دینی و مذهبی در روز‌های ۲۶، ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه سال جاری و با توجه به پیک ششم شیوع بیماری کرونا با سویه اًمیکرون، مطابق ضوابط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ابلاغ کرده است.

بر اساس اعلام معاون بهداشت این شیوه نامه با همکاری و مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی کشور و ستاد مرکزی اعتکاف تدوین شده و از معاونین بهداشت دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی خواسته شده که بر نحوه برگزاری این مراسم با همکاری و هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی نظارت داشته باشند.

شیوه نامه بهداشتی برگزاری مراسم اعتکاف از اینجا قابل دریافت و مشاهده است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
خودتون باعث انتشار کرونا میشین بعد میندازین گردن مردم. صبح تا شب توو صدا و سیمای میلی هی میگین اینقدر سرایت امیکرون بالاست که فرد مبتلا از کنار آدم رد بشه میگیریم بعد مراسم اعتکاف برگزار میکنین؟ حالتون خوب نیست واقعا
آخه کرونا فقط در جشن ها و مراسم های باستانی پیدایش می شود
خب پس اگه در یک مسجدی این کارا انجام نشد وسط اعتکاف میگین اعتکاف تعطیله دیگه .درسته؟ کی قراره به این کارا نظارت کنه؟ بعدش هم پروتکل شما مال تابستونه فکر کنم چون در این سرمای شدید کی میتونه تهویه ۱۰ بار در ساعت با در باز مسجد انجام بده و یخ نزنه؟ بعدش هم دو متر از طرفین ؟!!!!!! آقا جان این مال نیم ساعت یا یک ساعت اونم با ماسک هستش نه ۷۲ ساعت مدام !! هر کی هم که رفته اعتکاف میدونه وقتی اشکت سرازیر میشه اصلا نمیشه از ماسک استفاده کرد هم ماسک خیس میشه هم بینی بسته میشه فضای دو متری سر بسته نمیتونه کاری کنه
این چه زوریه حتما انجام بشه بگذارین دو سال بگذره این شرایط کمی افت کنه اعتکاف دوباره راه میافته ... واجب که نیست ولی جلوگیری از بخطر انداختن بیهوده جان بچه های شیعه واجبه...
برگزار نشه چی میشه؟ فکر عواقب نیستند
وزیر بهداشت
مردم میهمانی و جشن برگزار نکنند اما اعتکاف مشکلی نداره البته با رعایت پروتکل ها دیگه!!!
پس چرا وزیر بهداشت میگه مهمانی نعطیل !!! صله ارحام واجبه یا اعتکاف ؟!!!
حالا اگه کسی تو خونه اش عبادت کنه وادعیه رو بخونه ،آسمون به زمین میاد؟؟!! کم گرفتاری کشیده ایم ،که دوباره مراسم راه می اندازید؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست