بازدید 4189

رد پای موساد در استفاده از جاسوس افزار پگاسوس

افشاگری‌های جدید نشان می‎دهند که سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی از جاسوس افزار پگاسوس برای هک کردن برخی از تلفن‎های همراه استفاده کرده است.
کد خبر: ۱۱۰۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ 13 February 2022

به گزارش تابناک به نقل از میزان – یک گزارش فاش می‎کند که سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی، موساد، از جاسوس افزار «پگاسوس» برای هک تلفن‌های همراه استفاده کرده است.

 به گزارش «هاآرتص»، کارکنان شرکت «ان اس او»، سازنده جاسوس افزار پگاسوس، می‎گویند که مقام‎های موساد در زمان ریاست «یوسی کوهن»، به طور مکرر از دفتر اصلی «ان اس او» بازدید کرده‎اند.

برخی از این دیدار‌ها از دفتر «ان اس او» با حضور مقام‎های خارجی بوده است.

کارکنان «ان اس او»، فاش کرده‎اند که مقام‎های موساد از آن‌ها درخواست می‌کردند تا تلفن‌های همراه خاصی را با نرم افزار جاسوسی «پگاسوس»، هک کنند.

چند نفر از مقام‎های این شرکت، فاش کردند که موساد در زمان «یوسی کوهن»، «به طور غیر رسمی» از جاسوس افزار «پگاسوس» ، استفاده کرده است.


کارمندانی که به دلیل قرارداد‌های محرمانه خود با این شرکت خواستند نامشان فاش نشود، گفته‎اند که مقام‎های موساد در چندین نوبت از «ان اس او» خواسته اند تا تلفن‌های خاصی را برای آن‌ها هک کند.

این افشاگری در حالی صورت گرفته که پایگاه «کالکالیست» اخیرا و در چند گزارش علیه پلیس رژیم صهیونیستی افشاگری کرده است.

بر اساس این افشاگری، پلیس رژیم صهیونیستی به مدت چند سال از «پگاسوس» برای جاسوسی از ساکنان اراضی اشغالی و برخی مقام‎های سیاسی این رژیم استفاده کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی