بازدید 36442
با مذاکرات هسته ای

بسته پیشنهادی جدید ایران در مذاکرات/ ملاقات مهم و بحث برانگیز اولیانوف و رابرت مالی در وین/ بازگشت معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به مذاکرات وین

دور هشتم گفت‌وگوها از ۶ دی ماه در وین آغاز شده و تاکنون بخشی زیادی از متون توافق نهایی نگارش شده است. دیروز هر سه کارگروه اقدامات هسته‌ای، ترتیبات اجرایی و رفع تحریم با حضور کارشناسان ایران و گروه 1+4 تشکیل جلسه دادند.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱ 12 February 2022

رایزنی هیأت‌های ایران و روسیه به ریاست باقری و اولیانوف در وین

بین الملل تابناک: دور هشتم گفت‌وگوها از ۶ دی ماه در وین آغاز شده و تاکنون بخشی زیادی از متون توافق نهایی نگارش شده است. دیروز هر سه کارگروه اقدامات هسته‌ای، ترتیبات اجرایی و رفع تحریم با حضور کارشناسان ایران و گروه 1+4 تشکیل جلسه دادند. این جلسات مجموعا بیش از 6 ساعت به طور انجامید و در جریان آن‌ها ضمن بررسی و مرور متون مربوط به هریک از کارگروه‌ها، موارد اختلافی و ابهامات باقی‌مانده مورد بحث قرار گرفت.

بسته پیشنهادی جدید ایران در مذاکرات
۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۲۱:۵۶

رئیس هیات چین در مذاکرات رفع‌تحریم‌ها در وین از بسته پیشنهادی جدید ایران خبر داد.

 وانگ کوان عصر شنبه پیش از ورود به هتل کوبورگ محل برگزاری مذاکرات رفع تحریم ها به خبرنگاران گفت: همه اتفاق نظر داریم که به مرحله نهایی رسیده‌ایم به ویژه اینکه همکاران ایرانی بسته نهایی خود را ارائه دادند.

وی درباره برخی حرف و حدیث‌ها پیرامون برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام گفت: به نظرم هنوز چنین جلسه‌ای در برنامه نیست اما جلسات در قالب‌های مختلف به صورت دو و سه جانبه جریان دارد.

ملاقات مهم اولیانوف و رابرت مالی در زمینه بحث برانگیزترین مسائل مذاکرات
۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۸:۰۹

نماینده روسیه در مذاکرات رفع تحریم‌های ایران در وین بعد از ظهر شنبه به وقت تهران از دیدار خود با نماینده آمریکا در امور ایران در زمینه بحث برانگیز‌ترین موارد باقی مانده در این دور از مذاکرات خبر داد.

«میخائیل اولیانوف» در توییتی نوشت: «من با "رابرت مالی" نماینده آمریکا در امور ایران دیدار کردم. ما بحث برانگیزترین موضوعاتی را که باید در مذاکرات وین درباره برجام حل و فصل شود، گفت‌وگو کردیم.»

رایزنی هیأت‌های ایران و روسیه به ریاست باقری و اولیانوف در وین

امروز (شنبه) ۲۳ بهمن ماه رایزنی‌ها در وین برای رفع تحریم‌های آمریکا علیه ایران در جریان است. در همین راستا نشست دوجانبه هیأت‌های مذاکره‌ کننده جمهوری اسلامی ایران به ریاست علی باقری مذاکره کننده ارشد ایران و میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در مذاکرات وین در حال برگزاری است.

عصر جمعه نیز دیداری یک ساعته میان مذاکره‌کنندگان ارشد جمهوری اسلامی ایران و چین و همچنین جلسه‌ای نزدیک به دو ساعته میان رئیس هیأت مذاکره‌کننده ایران و انریکه مورا هماهنگ‌کننده اروپایی گفت‌وگوها برگزار شد.

رایزنی هیأت‌های ایران و روسیه به ریاست باقری و اولیانوف در وین

اولیانوف: تلاش‌های دیپلماتیک فشرده در وین ادامه دارد

«میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی که در روزهای گذشته در خصوص پیشرفت مذاکرات «وین» برای لغو تحریم‌های ایران ابراز خوشبینی کرده است، تأکید کرد که تلاش‌های دیپلماتیک بسیار فشرده امروز (شنبه) در جریان مذاکرات وین برای احیای برجام ادامه خواهد داشت.

وی در پیام تویتری خود در این خصوص نوشت: «تلاش‌های دیپلماتیک بسیار فشرده امروز در جریان مذاکرات وین درباره برجام ادامه خواهد داشت». اولیانوف طی روزهای گذشته با پیام‌هایی که در صفحه توییتری خود منتشر شده کرده است، سیگنال‌هایی از پیشرفت در مذاکرات فعلی وین ارسال کرده است.

بازگشت معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به مذاکرات وین

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه برای شرکت در مذاکرات رفع تحریم‌ها به وین بازگشت.

 «مهدی صفری» در دور هفتم مذاکرات وین حضور داشت و در حاشیه برگزاری گفت‌وگوها با شماری از مقام‌های اتریشی دیدار کرد. وی پس از دیدار با رئیس بانک مرکزی، رئیس بیمه و قائم مقام وزیر اقتصاد اتریش به ایرنا گفته بود که طرف مقابل به توسعه روابط اقتصادی با ایران علاقه‌مند و خوش‌بین است.

این دیپلمات جمهوری اسلامی ایران درباره محتوای آخرین ملاقاتش که با قائم مقام وزیر اقتصاد اتریش صورت گرفت بیان داشت که دو طرف توافق کردند تا نقشه راه همکاری‌های اقتصادی اتریش و ایران بین ۵ تا ۱۰ سال توسعه یابد و همکاری نزدیکی با سفیر ایران در وین در همین زمینه صورت گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳۴
ظاهرا ایران باید اول روسیه رو راضی کنه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
اخبار اولیانوف ارزونی خودش و پوتین
مردم را با حرفهای این عوضی گول نزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
دیپلو مات های ما، می دانند، چه می خوا هند، و چه کنند، چشم های نا ظر، سوم وچهارم ووو باز هستند،، دپلو ماسی ظرا یف خاص خود را دارد، گاهی مثل ریا ضی، گاهی مثل شا عران نازک بین، و شوخ، شان تاج ممنوع، مردم ایران طی چهار دهه همگی، خبره سیا سی شد ند، کمتر بازی می خورند، مگر از سر اعتماد!، پس از پیش داوری پر هیز شود،، گروه فعلی خودی هستند، از غیر نیستند، و شبههضد وبند در آنها نیست،،، وبه روش میدانی و دپلو ماسی خود را تقسیم نمی کنند،، وکسی را به عنوان ما نع حذف به دست آمریکا نمی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
از بی عرضگی ماست. اگر می زدیم تو دهنش غلط زیادی نمی کرد‌.
اولیانوف عزیز در مذاکرات وین از جانب مردم و کشور ایران خواهشا بیشتر از مذاکرات بحث بر انگیز خود با نماینده آمریکا اطلاع رسانی کنی که این توافق خوب آخر بکجا رسیده است....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
باور کنید اطلاعات اولیانوف از ایران، بیشتر از اطلاعات او از روسیه است! تاریخ در باره ما چه خواهد گفت وقتی یک روس، زبان دیپلمات های ایرانی میشود؟
اولیانف حافظ منافع ایران شده؟
جلل خالق، عجب!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
مودب صحبت کن
عموووووووو اولیانوووووف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
جل الخالق
شب بخیر
چرا روسیه باید وسط باشه؟ یعنی اینقدر نالایق شدیم و بی عرضه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
نتیجه دیگری نمیتوان گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
بیشتر از اینقدر.
روسیه بجای ما با آمریکا صحبت و تصمیم‌گیری میکنه، جالب نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
واقغا اشک ریختم از اینکه روسیه بجای ما مذاکره می کنه و تصمیم می گیره
مهذی صفری استاد رنگ آمیزی.چین را رنگ میکنه جای امریکا وقالب میکنه.مرگ برروسیه مرگ برچین مسلمان کش خفاش خور.
در اصل روسيه و آمریکا باید با هم به تفاهم برسند وقتی رسیدن میزارند جلوی ما ماهم امضا می کنیم ،
اصلا این آقای صفری از کجا اومده واقعا مایه تاسف است
خواهشا این آقا را از مذاکرات بیرون کنید
ممنون
روزی نیست که اولیائوف توتیتی نزنه من فکر کنم امتیازات روسیه بعدا مشخص میشه
بسته جدید !!! قطعا از بسته قبلی عزتمندانه تره !!!!! کفن پوشان زمان روحانی کجا هستن ؟!!!!
همه مردم ایران علاقمند و خواهان رفع تحریمها هستند فقط یک خواهشی از دولت رئیسی هست که مثل اون برنامه های حسن روحانی در صورت رفع تحریمها انشاله یکبارگی مثل بچه ها برای خودشیریکی یا شادی دل مردم قیمت دلار طلا سکه را ۵۰٪ یا بالاتر یهو پایین نیاورد عده زیادی از مردم که در زمان گرانی دلاری طلایی سکه ای خریده اند بیچاره بدبخت نکنه همین که اجازه ندهند قیمتها بالا بروند کلی خدمت به اقتصاد وملته . جون داداش برای آرامش اقتصادی ثبات قیمتها لازمه نه نوسان سونامی وار ویرانگر قیمتها فقط لطفا این مطلب رعایت بشه و مد نظرباشه. حتی در مورد افزایش حقوق کارمندان کارگران بازنشسته ها کلا حقوق بگیرها شما اصلا حقوق اینها را افزایش ندهید فقط اگر زرنگید اجازه افزایش قیمت به هیچ کالایی را ندهید کارها درست میشود لطف کنید اگر چه سخته این را یکسال اجرا کنید عالی میشه و همه راضی. چه فایده در تورم حدود ۵۰٪ شما حقوقها را ۲۰٪ افزایش بدهید بازهم ۳۰٪عقب ماندگی و ضرره.
تحریم ها شکسته بشه مشن زن میگیرم
برای مردم ایران که چیزی نداره به آقای باقری و هم سفرانشون خوش بگذره.
وقتي مذاكره با امريكا تبديل به تابو ميشه بايد رفيق اوليانوف به نمايندگي از ايران مذاكره كنه، هزاران تاسف از اين همه بي كفايتي
مذاکره با غرب، یعنی مذا کره با ابلیس، پس هو شیا ری، چشم باز، عدم اعتماد را می طلبد
ایران باید توی این دو سال بارشو ببنده!
در هرکحا و مجلسی و بحثی که پای روسیه وسط باشه باید از انجا دوری کرد . ضمنا اینرا باید دانست که روسیه دیواری نیست که بتوان به ان تکیه کد .
عزت یعنی اینکه بزرگتر ما روسیه با آمریکا مذاکره کنه....!!! کاش یک جو غیرت بود!
یک جمله درست و کامل از هیچ کدومشون شنیده نمیشه. همه شون راجع به یه چیزهایی صحبت کردن که معلوم نیست چیه و تمومی نداره.
فقط میدونم که فقر و گرونی در ایران بیداد میکنه و .........................
باباارواح خاک امواتتان بنشینید با امریکا رودرو ومستقیم مذاکره کنید هم زودتر به نتیجه می رسید وهم باج به روسیه وچین نمی دهیم وارزش وقربمان بالا می رود وهم اینکه تمام خواستهایمان می رسیم ؟..
تنها راه نجات این مملکت رهایی از دست چین و روسیه است تا زمانی که اونا برای ما تصمیم بگیرن و رئیس جمهورشون به رئیس جمهور منصوب ما بی احترامی کنه و سفیرشون بیاد علنا به شخصی که جنایتها درایران کرده ادای احترام کنه واقعا نمیدونم مسئولین مملکت ما در مورد افکار عمومی چه فکری میکنند امیدوارم حداقل بین خودشون و با وجدان خودشون صادق باشند و منافع ملی رو ببینند هرچند این انتظاری واهی است.
لابد بسته پیشنهادی رو جلیلی داده دیگه
لابد بسته پیشنهادی رو جلیلی داده دیگه
پس انتظامات را میخواهی راضی کنی اقای مهدی صفری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی