بازدید 20003

واکنش نماینده مجلس به انتشار فایل صوتی

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به فایل صوتی منتشر شده میان دو چهره نظامی گفت: آنچه که بدخواهان می‌خواستند به دست بیاورند و بهانه تخریب سپاه قرار دهند، دستگیرشان نشده است و چیزی هم دستگیرشان نخواهد شد. دشمن با این جنگ روانی نمی‌تواند بر محبوبیت سپاه خدشه‌ای وارد کند.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ 12 February 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، محمود عباس‌زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در خصوص فایل منتشر شده میان دو نفر از چهره‌های سپاه و مطرح شدن اسامی برخی مسئولان در آن و ایجاد شائبه در خصوص برخی چهره‌های سیاسی اظهار داشت: اولا اقتدار سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و مردمی بودن آن نکته‌ای ثابت شده است. مردم با دلشان از این نهاد حمایت می‌کنند و این نهاد از دل مردم برای مردم و در کنار مردم است و روز به روز با کمترین هزینه، بیشترین قدرت و اقتدار را پیدا می‌کند.

وی افزود: سپاه یک نهاد کاملا مکتبی، مردمی و رو به جلو است. طبیعتا این مسئله مورد حسادت بدخواهان واقع شده و هرچه رشد سپاه بیشتر شود، کینه‌ها افزایش می‌یابد. طبیعتا ما هم منتظر چنین چیزهایی بودیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: من این فایل را چندین بار گوش دادم؛ آنچه که بدخواهان می‌خواستند به دست بیاورند و بهانه تخریب سپاه قرار دهند، دستگیرشان نشده است و چیزی هم دستگیرشان نخواهد شد. دشمن با این جنگ روانی نمی‌تواند بر محبوبیت سپاه خدشه‌ای وارد کند.

وی خاطرنشان کرد: فرماندهان ما فرزندان این ملت هستند و در مواقع خطر، جان خود را کف دست گرفته‌اند. کسی که حاضر شده جانش را برای این ملت فدا کند و در این عرصه مسابقه گذاشته است، امروز اسیر دنیا نمی‌شود. ممکن است در این مجموعه به این بزرگی ۴ پلشتی هم وجود داشته باشد که این هم طبیعی است. بحث این است که روح حاکم بر این نهاد مخالف پلشتی، سوءاستفاده و کار غیرعادلانه است. مجموعه سپاه درون خودش حفاظتی دارد که ماموریتش بر این است که هیچ پاسداری کار غیرقانونی نکند.

عباس‌زاده تاکید کرد: کمتر نهادی پیدا می‌شود که درون خود مکانیزم نظارتی مستمر و برخط داشته باشد اما سپاه چنین چیزی دارد و ۲۴ ساعته در حال نظارت است و تلاش می‌کند این نهاد را نهادی در خدمت آرمان‌های انقلاب قرار دهد. به نظر من این‌ها بازی‌ها و شیطنت‌هایی است که برخی درمی‌آورند تا به زعم خودشان، به سپاه آسیب بزنند اما از نظر ملت ایران این کارها کاملا محکوم است و اصلا نتیجه‌بخش نیست، حتی محبوبیت و مظلومیت سپاه را در قلب مردم بیشتر خواهد کرد.

وی ادامه داد: به نظر من انتشار این فایل اتفاق خاصی نیست و دشمنان نباید خیلی قند در دلشان آب شود که کار بزرگی کرده‌اند.

فایل صوتی مکالمه دو شخصیت نظامی را چندین بار گوش کردم/ تشخیص نفوذ و نفاق سخت است/ مسأله در کمیسیون امنیت ملی مطرح خواهد شد

 

واکنش مشاور رئیس مجلس به مطالبه شفاف سازی محمد مهاجری از قالیباف درباره فایل صوتی جنجال برانگیز
این نماینده مجلس در مورد اینکه آیا مجلس به این مسئله ورود نخواهد کرد، گفت: من بارها و بارها اعلام کرده‌ام که بعد از انقلاب و تحمیل جنگ، هزاران توطئه، ترور، تحریم، تهاجم فرهنگی که برای محدود کردن انقلاب و مردم طراحی شد به نظرم کار زیادی برای نفوذ انجام گرفته است. پدیده نفوذ یک موضوع واقعی است و شعار نیست.

عباس‌زاده گفت: باید بپذیریم که نفوذ اتفاق افتاده و این واقعیت تلخی است. اگر ما مشغول فروعات بشویم، انرژی ما به کنترل مسائل معمولی هدایت شود و نفوذ استراتژیک در جایگاه‌های حساس و برای خرابکاری‌های با هزینه بالا با خسارت فیزیکی و نرم صورت گیرد، برای منحرف کردن ما از طراحی یک سیستم کارآمد و استفاده از عناصر کارآمد در مدیریت جایگاه‌های حساس، کار خودش را می‌کند. متاسفانه نفوذ هیچگاه با تابلو نمی‌آید بلکه با نگاه و چهره قابل اعتماد وارد می‌شود. تشخیص نفوذ و نفاق هم سخت است اما شدنی است.

وی با بیان اینکه به نظر من پدیده نفوذ به صورت جدی دارد کار خود را انجام می‌دهد، بیان کرد: گاهی پدیده نفوذ در خود سیستم‌های نظارتی و جایگاه‌های حساس وارد شده و موجب می‌شود که باطل جای حق را بگیرد. اینها خیلی مهم است و باید آن را جدی بگیریم. خوشبختانه کمیسیون امنیت ملی که بازوی تخصصی مجلس در حوزه امنیتی است، به بحث نفوذ خیلی حساسیت دارد و طبیعتا مساله مطرح خواهد شد و جزو اولویت‌های ما است اما این مسائل به گونه‌ای است که باید در یکسری لایحه‌ها در مورد آن بحث شود و وقتی که به نتیجه رسیدیم نتیجه را به استحضار مردم به عنوان صاحبان کشور و انقلاب گزارش کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۲۳
نفوذ چيه مرد مومن. عوض اين که شفاف سازي کنين و از حقوق مردم دفاع کنين باز دشمن دشمن مي کنيد. خدا .............
برو بابا
وقتی نماینده عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تا حد ماست مالی و ماله کشی تنزل میکنه و اتلاف هزاران میلیارد بیت المال رو فرعیات تلقی میکنه، مملکت باید به این فلاکت بیفته.
اینقدر به صحرای کربلا نزنید !!!! گفته یا نگفته !!!
از کجا فهمیدی که به خواستشون نرسیدند ؟ سپاه مدتهاست پرسشهای متعددی در اذهان مردم ایجاد کرده از جنگ در سوریه که دو سه سال اول میگفتن یا اصلا حضور نداریم یا مستشاریه وقتی ۵۰ نفر اسیر شدند گفتند اینها برای زیارت رفتند !! بعد هم که گروه گروه شهید آوردند ، هزینه جنگ چقدر شد ؟ از جیب کی رفت ؟ هواپیمای روسی بمب‌هایی که می زدند را کی پولش را داد ؟ چند میلیارد دلار خرج شد ؟ هواپیما اکران را زدند تا چند روز نگفتند ؟ و ... اگه سکوت ملت را می بینید دچار اشتباه محاسباتی نشید
فایل صوتی چی بوده و واقعیت چیست
باید تاسف خورد به کشوری که تو امثال تو نماینده اش هستید بجای توجیح باید ریشه فساد در هر جایی که هست خشکانده شود نه اینکه باز دشمن دشمن را بیندازید این فایل وامثال این فایل مگر بجز افراد همان ارگان دست کس دیگری بوده چرا خود را بکوچه علی چپ می زنید تا با فساد واقعی وبدون تعارف برخورد نشود فساد نه تنها ریشه کن نمی شود بلکه افشا کنندگان فساد با یک انگ دشمن به زندان می افتند وفساد ریشه کشور را خواهد خشکاند حداقل شما که خود را پیرو حضرت علی ع می دانید به دستورات آن حضرت که برایش فرق نمی کرد برادرش یا هرکس دیگر فاسد بود برخورد می کرد وبیت المال مسلمان را حتی اگر کابین زنانشان کرده بودند می ستاند یا حداقل دم از شیعه علی بودن نزنید نیروهای سپاه برای این کشور بسیار جان فشانی کرده اند ومردم سپاه را دوست دارند واگر دست مفسدن در این ارگان قطع نگردد دیگر باید بکجا اطمینان کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
افرین
کی میخوای بفهمی که موبایلی که حمل میکنی 24 ساعت 7 شبانه روز ازت جاسوسی میکنه!
این رو نگین چی بگین؟! فقط قبلش یادت رفت تکذیب کنی!!! شایدم یادت نرفت
فساد برای هر شخص و سازمانی فرق نمی کند فساد است پس بایستی ریشه کن شود و هیچ توجیهی پذیرفته نیست. اگر وضع اقتصادی مردم امروز خوب نیست بخاطر فسادهای دیروز هست.
آیا در مورد فایل صوتی محمد جواد ظریف هم همینگونه اظهار نظر شد ؟
چرا همه مسائل را وارونه تحلیل می کنید
همینکه یک جمله از اون فایل صوتی هم نتونست بزبون بیاره نشاندهنده عمق فاجعه است
اخوی یه بار گوش کن اون فایل صوتی رو بعد بیا اینجا برو رو منبر
حالا این فایل را کی نشر داد. اگر کار نفوذی ها است لطفا گاندوهای بعدی را بسازید.
عضو کمیسیون امنیت ملی رو اینکه خیلیا این فایل صوتی رو گوش نکردن خیلی حساب کرده که اومده این چیزارو گفته
همه اینها که گفتید درست نظری در مورد محتوای فایل و فسادی که مطرح بوده احیانا ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهم نیست برای ما عادی است ...شما هول نشو ......
چکار کنه قالیباف رییسشه
سلام و درود خدا بر دلیر مردان سپاه
بازم دشمن ای دشمن پدر سوخته
اگر کامنت هایی که گذاشته شده را بررسی فرمایید بیانگر این است که نمی شود مردم را با این توجیهات قانع نمود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار