بازدید 4388

کامبک حیاتی پورتو با گل و پاس‌گل طارمی مقابل اسپورتینگ

کد خبر: ۱۱۰۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ 12 February 2022

در اولین و حساس‌ترین بازی از هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر پرتغال، شب گذشته (جمعه‌شب) تیم فوتبال پورتو در ورزشگاه دراگائو میزبان اسپورتینگ لیسبون مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها بود که این بازی با تساوی 2ـ‌2 به پایان رسید.

در این بازی میهمان پایتخت‌نشین شروع بهتری داشت و با گل‌های پائولینیو در دقیقه 8 و نونو سانتوس در دقیقه 34 از میزبانش پیش افتاد، در دقیقه 38 اما پورتو توسط فابیو ویرا یکی از گل‌های خورده را جبران کرد که این گل با پاسی از مهدی طارمی که از ابتدا در میدان حضور داشت، رقم خورد.

پورتو در پایان نیمه اول بازنده به میدان رفت، اما اخراج سباستین کواتس مدافع میانی تیم اسپورتینگ لیسبون کار میزبان را برای بازگشت به بازی آسان‌تر کرد و همین اتفاق هم رخ داد، این بار هم مهدی طارمی در رقم خوردن گل تیمش تأثیر مستقیم داشت و در نقش گلزن ظاهر شد. او در دقیقه 78 گل دوم پورتو را به ثمر رساند. طارمی در ادامه یکی دو موقعیت دیگر هم برای کامل کردن شب رؤیایی‌اش داشت، اما دفاع چندلایه حریف در نهایت به او اجازه این کار را نداد.

در نهایت بازی با تساوی 2ـ2 به پایان رسید و درست به‌محض به صدا درآمدن سوت پایان، بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیری شدیدی پیدا کردند که نتیجه آن اخراج دو بازی اسپورتینگ و پپه از پورتو بود.

با این نتیجه تیم‌های پورتو و اسپورتینگ لیسبون به‌ترتیب با 60 و 54 امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول باقی ماندند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست