بازدید 6916

حرکت خودرویی و موتوری در کنار آب‌های خلیج فارس

همزمان با ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مراسم راهپیمایی خودرویی، موتوری مردم هرمزگان در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ 11 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، فجرآفرینان هرمزگانی امسال نیز همچون سال قبل به دلیل شرایط قرمز کرونایی از ساعت ۹ صبح امروز جمعه از میدان لارک به سمت پشت فرمانداری بندرعباس با رعایت موازین بهداشتی در مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری شرکت کردند.

بسیاری از شرکت کنندگان در راهپیمایی خودرویی و موتوری با تزئین موتور و خودروهای خود، جلوه‌های زیبایی را خلق کردند و با نصب تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم سلیمانی و در دست داشتن پرچم ایران اسلامی ابراز شادی می‌کردند.

همچنین جمعی از جوانان اقدام به شیشه نویسی خودروهای خود با شعارهای انقلابی کردند و در این روز مهم با دیگر با حضور تماشایی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن با ولایت، آرمان‌های امام راحل، شهدای گرانقدر و رهبرمعظم انقلاب اسلامی عهدی دوباره بستند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن هرمزگان با نصب تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم سلیمانی و در دست داشتن پرچم ایران اسلامی بار دیگری وفاداری و پیشتیبانی خود را از انقلاب، امام راحل و تبعیت از رهبرمعظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

همچنین در یوم الله ۲۲ بهمن، راهپیمایی دریایی مردم و بسیجیان نیز در سواحل نیلگون خلیج فارس در حال برگزاری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم