بازدید 18059
حذف سراجی از سوی کمیته اخلاق فوتبال سر بزنگاه عزل رییس!

محرومیت ۶ماهه عضو هیات‌رئیسه فدراسیون با حکم اخلاقی+سند غیررسمی

کد خبر: ۱۱۰۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸ 10 February 2022

شایعات و اخبار غیررسمی حاکی از محرومیت یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق سند ناقص و بدون نشان و تاریخی که در فضای مجازی منتشر شده و هنوز صحت آن از سوی فدراسیون فوتبال تایید نشده است، مهرداد سراجی مدیر عامل باشگاه سایپا و عضو مخالف عزیزی خادم در هیات رئیسه فدراسیون، طی حکمی سنگین ، شش ماه از هرگونه فعالیت در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ایران محروم شده است.

محرومیت ۶ماهه عضو هیات‌رئیسه فدراسیون با حکم اخلاقی

در این حکم سراجی از شرکت در هرگونه انتخابات در حوزه فوتبال نیز محروم شده است. دلیل صدور این حکم مجموعه موضع‌گیری‌های این فرد در ماجرای نقض رای پیروزی ۳ بر صفر سایپا در کمیته استیناف است.

سراجی که با انتقاد بسیار تندی علیه مدیران ارشد فدراسیون، عدالت این تشکیلات را زیر سوال برده بود، حالا بعد از رد شکوائیه در دادگاه عالی ورزش CAS ، با برخورد قانونی فدراسیون فوتبال مواجه شده است.

همزمانی صدور احتمالی این حکم با امضای نامه درخواست جلسه برای عزل عزیزی خادم و تعیین سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال، بحث برانگیز شده است.

مهرداد سراجی که در باشگاه سایپا نیز وضعیت مناسبی ندارد، حالا در صورت صحت این حکم، شرایط متزلزلی پیدا می‌کند. او در این مورد فعلا سکوت کرده است. آغاز شکاف و اختلاف سراجی به عزیزی خادم بر سر مسائل کمیته فوتسال بود که کار دو طرف به مشاجره کشید و از آن پس سراجی جبهه مخالفی با شهاب عزیزی خادم ساخت.

به نظر می‌رسد جنگ قدرت در فدراسیون فوتبال بالا گرفته است و صفحه شطرنج دو جناح با مهره‌چینی‌های تازه به سمت تقابلی تمام عیار پیش می‌رود.

حالا نشانه‌هایی از تهدید غیرمستقیم برخی دیگر از اعضای هیات رئیسه نیز به چشم می‌آید تا عزیزی خادم نشان دهد که قبل از نشست آتی هیات‌رئیسه و رای‌گیری میان اعضا، بجای درپیش گرفتن رویه نرم و تعامل با مخالفان، راه برخورد سخت و حذف برخی از آنها را در پیش گرفته است.

تابناک مستقلا حاضر به تایید اصالت سند منتشر شده زیر در فضای مجازی نیست.

محرومیت ۶ماهه عضو هیات‌رئیسه فدراسیون با حکم اخلاقی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار