بازدید 14387

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۱ بهمن/ ۱۳۰ بیمار دیگر به دیار باقی شتافتند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۳۶ میلیون و ۸۶۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۳۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۰۹۷ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۰۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ 10 February 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۱ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۶۰۰ دوز اول و ۵۴ میلیون و ۷۱۵ هزار و ۴۱۴ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۲۰ میلیون و ۷۷۳ هزار و ۲۰۰ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۳۶ میلیون و ۸۶۲ هزار و ۲۱۴ دوز واکسن در ایران که ۳۸۶ هزار و ۷۰۶ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۳ هزار و ۶۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۲ هزار و ۶۵۵ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۶۰۸ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۳۰ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۳ هزار و ۲۹۴ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۸۳ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۰۹۷ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۵ میلیون و ۸۰۶ هزار و ۷۷۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۵۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۶۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.



بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۹ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۸ درصد است.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
تبریک به وزیر پرورش کرونا.
بیا اینم لوح تقدیرت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
جالبه تو امریکا تعداد موارد جدید به قله حدود 1 میلیون مورد در روز رسید و سپس کاهش پیدا کرد ولی در ایران پیک افزایش به حدود 40 هزار مورد در روز که میرسه دیگه بیشتر نمیشه و برای چندین هفته تو همین حول و حوش میمونه. و این نشانگر کمبود امکانات تست و کم بودن تست های روزانه است. اکثر پزشکان با دیدن علایم فقط اعلام میکنن 5 روز برید استراحت استعلاجی و دیگر نیازی به تست نیست. آدم فکر میکنه وزارت بهداشت بخشنامه کرده که نفرستین تست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
یعنی صد رحمت به نمکی . این عین الهی کلا ستاد کرونا رو تعطیل کرده یه آب هم روش.
در تمام این دو سال بی مبالاتی و سهل انگاری بلای جان مردم شد
والا بچه‌های کوچیک، زبان و عقل ندارن بگن کرونا خطرناکه. ما باید مواظبشون باشیم ما مسئول جونشون هستیم، نه اینکه در این شرایط حاد قرمز با این میزان فوتی
، بفرستیمشون مدرسه اونم با پروتکل بهداشتی صفر
دیروز می‌خواندم که دو هزار پرستار ظرف یکسال گذشته از کشور مهاجرت کرده اند یعنی سو مدیریت خودش را به طور حاد دارد نشان میذهذ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
نترس داداش. همشون سهمیه ای بودند. از این سهمیه ای ها بازم داریم. انشاءالله دسته جدید سهیمه ای ها به زودی جانشین قبلی ها خواهند شد.
نتیجه تعجیل در باز نمودن مدارس و دانشگاهها و کم نمودن محدودیتها آمار فوتی سه رقمی میباشد تا دیر نشده در شهرهای قرمز محدودیت و قرنطینه سفت و سخت برقرار شود.
برای کنترل گسترش ویروس برخی محدودیت ها باید برقرار شود
من نمیدانم چرا کسی که می گوید واکسن نمی زنم وقتی کرونا میگیرد باید در بیمارستان پذیرش شود؟ فردی که دارد برای جامعه هزینه سازی می کند فردی که از این بدتر رفته دوز اول را زده دوز دوم را نمی خواهد بزند و فقط هزینه به جامعه تحمیل کرده این افراد واقعا با چه رویی مراجعه می کنند برای درمان یا تست و..؟ کسی که واکسن نمیزند در ایجاد سویه جدید نقش مهم بازی می کند و سلامت دیگران را به خطر می اندازد با این حال براحتی این افراد پذیرش می شوند و راحت می چرخند چرا کسی با این افراد بی مسئولیت برخورد نمی کند؟ مراجع ذی صلاح خواهشا مانع ورود این افراد به بیمارستانها شوند همان دم در فرد چک شود که واکسن زده یا نه اگر نزده دیگه چرا باید وارد بیمارستان شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
اینها شاید کمی احمق باشند ولی حاکمیت باید به همه خدمات بدهد ،هر چه باشد حق آب و خاک دارند و مالیاتشان را هم با زور ازشان گرفته مشود .
اگه سویه جدید کرونا " اُمیکرون" به اندازه "دلتا" کشندگی ندارد! پس این همه افزایش کشته شدگان از چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
تعداد مبتلایان خیلی بیشتر شده است.
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
بیشتر اونایی هستند که واکسن نزده اند و یا واکسن نامناسب مانند سینو فارم زدند و یا مقاومت بدنشان در وضع عادی نیست.
مدارس رو مجازی کنید ....
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
مجازی کنند تا دانش آموزان هم با اینترنت آشنا شوند!!!!
اول منتظر اینترنت داخلی چینی هستند که اونهم نسل‌ها طول میکشه!
امیدوارم زودتر تعداد کشته‌ها زیر ۱۰۰ نفر بشه تا مدرسه‌ها و کلاس‌های حضوری دانشگاه دوباره برقرار بشه.
به نظر میرسه که با کنار گذاشتن معاون آی‌تی وزارت بهداشت منحنی‌ها از رشد ایستادن خدا را شکر. تدبیر خوبی بود.
برچسب منتخب
# انتخابات # مسعود پزشکیان # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # محمدباقر قالیباف # انتخابات ریاست جمهوری