بازدید 13258
۲

قیمت دلار در بازار امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰/ افزایش نرخ دلار در صرافی‌ها

فعالان بازار ارز در پنجمین روز هفته شاهد افزایش نرخ ارز به ویژه دلار و یورو بودند. این در حالی است که روزهای اخیر روند شاخص ارزی با کاهش همراه بود.
کد خبر: ۱۱۰۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹ 09 February 2022

فعالان بازار ارز در پنجمین روز هفته شاهد افزایش نرخ ارز به ویژه دلار و یورو بودند. این در حالی است که روزهای اخیر روند شاخص ارزی با کاهش همراه بود.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر این اساس در معاملات امروز (چهارشنبه 20 بهمن ماه 1400) بازار ارز،  هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ 24476 تومان از مردم خریداری و در مقابل به قیمت 24722 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که نسبت به روز سه شنبه، 308  تومان گران تر شده است.

همچنین امروز هر اسکناس یورو در این صرافی‌ها به قیمت 28307 تومان از مردم خریداری و در مقابل، با 201 تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل، به نرخ 28592 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود.

نرخ رسمی انواع ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۳ واحد پولی از جمله پوند افزایش و قیمت ۱۶ ارز مانند یورو کاهش یافت، نرخ ۷ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.

هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۶ هزار و ۹۱۷ریال و یورو ۴۷هزار و ۹۴۷ریال ارزش‌گذاری شد. 

برپایه این گزارش، هر فرانک سوئیس امروز ۴۵ هزار و ۴۲۴ریال، کرون سوئد چهار هزار و ۵۹۰، کرون نروژ چهار هزار و ۷۶۳ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۴۴۲ریال، روپیه هند ۵۶۳ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸هزار و ۹۶۱ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۴ هزار و ۹۹ریال، یکصد ین ژاپن ۳۶ هزار و ۳۲۷ریال، دلار هنگ‌کنگ ۵‌ هزار و ۳۸۹ریال و ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ریال ارزش‌گذاری شد. 

همچنین هر دلار کانادا ۳۳هزار و ۵۰ ریال، دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۸۹۲ریال، راند آفریقای‌جنوبی ۲ هزار و ۷۳۶ریال، لیر ترکیه سه‌هزار و ۹۵ریال، روبل روسیه ۵۶۰ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۸۰ریال و لیر سوریه ۱۷ ریال تعیین قیمت شد. 

دلار استرالیا هم امروز ۲۹ هزار و ۹۵۸ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۲۲۹ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۸هزار ۸۹۴ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲‌ هزار و ۸۰ریال، کیات میانمار ۲۴ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۱۱۶ریال، یکصد درام ارمنستان هشت‌هزار و ۷۷۲ریال و دینار لیبی ۹ هزار و ۱۷۱ریال ارزش‌گذاری شد. 

امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۵۹۸ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۷ هزار و ۷۸۴ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزارو ۳۷ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۹۹ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۱۷ریال، هر لاری گرجستان ۱۴هزار و ۴۸۵ریال، یک‌هزار روپیه اندونزی ۲‌ هزار و ۹۲۰ریال، افغانی افغانستان ۴۵۲ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۳۲۶ ریال، منات جمهوری آذربایجان ۲۴ هزار ۷۲۲ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۱ هزار و ۵۹۶ریال، سومونی تاجیکستان سه‌هزار و ۷۱۸ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و ۲۳ریال قیمت خورد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دولت نیم زاره قیمتها بیاد پایین . ساده نباشیم .
مدتی است که هر چه می نویسیم منعکس نمی شود گویا در گوشهای تابناک هم پنبه چپانده اند اما ما که از رو نمی رویم و تلاش خود را می کنیم.
دلار باید پایین بیاید ولی بالا رفتن آن مصنوعی است و انشاالله بزودی سقوط آنرا تجربه خواهیم کرد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار