بازدید 7417

حکم سنگین دربی میلان: اینتر نقره‌داغ شد

کد خبر: ۱۱۰۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷ 08 February 2022

اینتر در دربی برابر میلان در ابتدای هفته تا دقایق پایانی با یک گل از حریف خود پیش بود، اما در دقایق پایانی دو بار دروازه خود را باز شده دیده و در این دیدار حساس مغلوب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در اواخر مسابقه و پایان این بازی حواشی فراوانی رخ داده و درگیری شدیدی بین طرفین شکل گرفت که باعث صدور احکامی از سوی کمیته انضباطی ایتالیا شده است. بعد از درگیری های دربی دلامدونینا، الساندرو باستونی دو جلسه و سیمونه اینزاگی یک جلسه محروم شدند و لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی این تیم نیز 10 هزار یورو جریمه شد.

 

 

الساندرو باستونی در پایان مسابقه به کمک داور این دیدار توهین کرده و به همین دلیل دو جلسه قادر به همراه اینتر نخواهد بود. یک جلسه محرومیت و جریمه 15 هزار یورویی برای سیمونه اینزاگی به دلیل این توهین به داور در پایان مسابقه در تونل منتهی به رختکن عنوان شده است.

لائوتارو مارتینز نیز به دلیل درگیری با بازیکنان حریف 10 هزار یورو جریمه شده است. همچنین تئو هرناندز، مدافع میلان پس از دریافت کارت قرمز مستقیم رفتاری تحریک آمیز نسبت به هواداران اینتر داشته  و او نیز یک جلسه محروم و پنج هزار یورو جریمه شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی