بازدید 16857

آخرین آمار کرونا در ایران تا هجدهم بهمن/ شمار جان باختگان سه رقمی شد!

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۳۵ میلیون و ۷۰۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۳۹ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۶۱۵ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۰۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ 07 February 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۱ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۵۷۸ دوز اول و ۵۴ میلیون و ۵۶۱ هزار و ۶۳۰ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۱۹ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۴۳۸ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۳۵ میلیون و ۷۰۵ هزار و ۶۴۶ دوز واکسن در ایران که ۴۴۰ هزار و ۹۷۴ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۹ هزار و ۸۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۲ هزار و ۷۰۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۶۱۹ هزار و ۸۵ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۰۴ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۲ هزار و ۹۳۴ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۱۷۱ هزار و ۵۸۷ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۲۶۱۵ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۵ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۸۳۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.


در حال حاضر ۱۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۵۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۶۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۹ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۸ درصد است.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷
مدیریت جهادی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
قبلا هم ثمره مدیریت جهادی را در تولید واکسن دیده ایم
CR7
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
جالبه که کاهش مرگ کرونایی جزء افتخارات و دستاوردهای دولت انقلابی بود و کیهان خودشو ترکوند!
الان چی شد؟ تازه با این سطح از واکسیناسیون باز هم مرگ سه رقمی! اگه این واکسنها نبودند لابد مرگ 5 رقمی داشتیم . ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
دولت مردمی با تصمیماتش مردم رو به کشتن میده علی برکت الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
جالبش اینجاست که سامانه ماسک هم بروزرسانی نمیکنن که اشتباهات عالیجناب رییسی دیده نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
واکسن های بی اثر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
مدیریت جهادی با آب مقطرهای ایرانی به جای واکسن
جدیدا پزشک ها به علت کمبود کیت تست کرونا آزمایش نمینویسند و فقط ۵ روز استراحت. با این روش آمار کرونا و فوت کرونا کمتر ثبت میشود و شدت بحران نا مشخص و فشار به دولت کمتر میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
الان دو ساله که دارند با آمار سازی فشارها را از روی دوش خودشان بر می‌دارند. بالای سیصد هزار نفر تا حالا فوت کرده اند آنوقت اعلام می‌کنند صد وسی هزار نفر
خدا خودت ظهور ک۸ن
پاسخ ها
حق بین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
اگه قرار بود اجابت کنه چندین و چند هزار سال فرصت بود...؛
خدا شاهده آمارهای ساختگی
خودشون بالا می برن پایین میارن
نمی دونم اینا دو ساله از جونه مردم چی می خوان
همه دنیا کرونا شیب نزولی داره ،،ایران برحسب شرایط شیب رو به بالا ،،یعنی چی؟؟
مگر نمی گیم اومیکرون مرگ ومیرش کمه ؟؟ پس چی شد؟ نمی دونم با کرونا چه کاسبی میشه کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
همه دنیا شیب نزولی داره؟
پیشنهاد میکنم به سایت جهانی آمار کرونا نگاهی بندازی
Worldometers
اتفاقا مقایسه روزانه و هفتگی هم داره
بی سند و مدرک حرف نزنیم
HADI
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
این که میگند مرگ و میر کمتر است ؛ از نظر درصد مرگ به ابتلا می گویند. اما چون ابتلا چندین برابر است پس در مجموع مرگ و میر بیشتر است.
امریکا را ببینید که تلفات امیکرون حدود 2500 نفر روزانه . خوب همین امریکا سری قبل امارها از نصف هم کمتر بود. مراقب خودتون باشید خیلی جدی هست. من خودم گرفتم و واقعا خیلی اذیت شدم.
علی
| United States of America |
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
تو دیگه کی هستی؟ به جای این همه قسم خوردن و به خیال خودت خون مردم رو به جوش آوردن یک سرچ سر انگشتی تو اینترنت بزن و آمار جهانی کرونا رو بگیر بعد بیا اینجا روشه خونی راه بنداز؟ واقعأ تو خدا رو قبول داری که شاهد میگیریش؟؟؟ آخه خدانشناس الان وضعیت آمریکا تو دنیا تکه هم از نظر تعداد مبتلاها و هم از نظر تعداد فوتی‌ها تو چند ماه گذشته در صدر جدول بوده. با آماری ۱۰ برابر ایران. مالا چون جمعیتش هم تقریبأ پنج برابر ایرانه پس نسبت فوتی‌هاش به کل جمعیتش میشه دو برابر ایران. اونم کشور جهان اول و با تمام امکانات مالی، پزشکی، و بدون تحریم. آخه عزیز دل برادر الکی چرا خدا رو شاهد می‌گیرد؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
اول بنده نظرم رو دادم و نیازی به این همه جوش خوردن و کمونیست جلوه دادن من نیست ،، بعد هم شما آمریکا تشریف دارین؟ داش علی؟ اگر اونجا داری از کرونا نابود میشی از اون کشور استکبار جهانی اول چی می خوای؟ تشریف بیار اینجا از واکسن وطنی تناول بفرما،،،،
در ثانی از آفریقا شروع شده ،،جام ملت های آفریقا رو مشاهده کردید؟ با تماشاگر بود یا بدون تماشاگر؟؟ در جواب دادن زیاد جوشنزنید و بی احترامی نکنید وگرنه پاسخ رو طوری میدم که چند نفر در خانه حضرتعالی بلرزن،، آره داش علی امریکایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
یک مورد دیگر ایرانی آمریکا نشین ،، با دلیل می گم آمار ساختگی ،، در زمان دلتا شیراز جهت خاکسپاری رفته بودم در اونجا و خوده شیراز نزدیک ۸۰ نفر اون روز آوردن واسه خاکسپاری ،، بعد شب اخبار کل فوتی ها رو ۲۲۰ نفر در کل کشور اعلام کرد ،، پس اونور دنیا نشستی ،،لطفا دهنتو ببند ،،چیزی نمی فهمی
وقتی هر چی بیسواد میشه وزیر و وکیل نباید هم اوضاع ملت بهتر از این باشه
تا زمانی که فاصله و رعایت نشود همین است گفته میشود پسرعموی اومیکرون هم در کشورهای اروپایی درحال گسترش است
اماررا بالامیبرند تا مردم بروند واکسن بزنند من واکسن نمیزنم تا فایزرنیاید نمیزنم واکسن ابکی ایرانی وکشنده را نمیزنم خاله بیچاره خدابیامرزمن سالم سالم بود بااصرار پسرخاله من رفت واکسن زد بعد 7روز فوت کرد لخته خون وخونریزی داخلی
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
من خودم تا چند ماه پیش کاملا سالم بودم و بزور و تهدید به من گفتند که اگر واکسن نزنی دیگر به سر کار نیا. ۲بار واکسن سینوفارم زدم و بعد از آن عوارضی مزمن همچون خارش گلو و گاهی گلو درد دچار هستم.همیشه هم شیوه های بهداشتی را رعایت می کردم و می کنم.
چند تا از فوت شدگان واکسن نزده بودند؟
لعنت خدا ،انبیا خدا ، و اولیا خدا بر چین کمونیست ودارو دسته هاش ،نابودمون کردید ،خدا نابودتون کنه ،اززندگی ساقطمون کردید خدا ازصحنه روزگار حذفتون کنه ،تابناک تو رو به خدا قسمت میدم منتشر کن ،جایی نیست که صدای مارو منعکس کنه ،دوساله به خاطر این شرایط افتضاح اقتصادی واین کرونای لعنتی کار وکسبمون خوابیده ، چه کسی جوابگوی ماهست ؟! اصلا پاسخگویی وجود داره ؟! یا آقایون سرشون رو تاخرخره کردن تو برف ؟؟!!
خوب دانشگاهها را حضوری کنید تا در خوابگاهها و سلف همه بگیرند.
وزیر بیسواد آموزش و پرورش گفتی هر دانش آموزی که بر اثر کرونا در مدرسه فوت کنه ۱۵میلیون میدی..خودت بچه تو بفرست مرد من ۱۵۰ میدم...احسن به انتخاب چنین وزیری و تاییدش توسط مجلس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
مرگ مال من و شماست مسئولین هیچ اتفاقی براشون نمیفته
دوباره اوج کرونا شده ولی تصمیم گیرندگان و مدیران بحران منفعلانه دلخوش کرده اند به واکسن زدن!
مثل قبل انقدر فرصت را تلف می کنند تا بیمارستانها پر و آمار کشته ها 3 یا 4 رقمی شود. بعد هم که اوج بیماری فروکش کرد بشینن همدیگر رو متهم کنند! چه کسی جوابگوی این همه جانباخته خواهد بود!
بیچاره این ملت که جان و سلامتیشان از همه چیز بی ارزش تر است!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی