بازدید 6384

هشدار جدی براتی درباره حملات مشاور عزیزی‌خادم به مجلس

کد خبر: ۱۱۰۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲ 05 February 2022

احمدرضا براتی عضو حقوقدان هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که پیش از این به غلامرضا رفیعی هشدار داده بود در مسائلی که به او مربوط نیست دخالت نکند، به رفتار عجیب این مشاور در قبال نماینده مجلس واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از آنکه غلامرضا رفیعی بدون سند و مدرک ادعا کرد فیفا در جواب نامه فدراسیون فوتبال تبریک گفته و تشکر کرده احسان قاضی زاده هاشمی با رد ادعای غلامرضا رفیعی اعلام کرد فیفا از فدراسیون فوتبال مصوبه مجلس را خواسته و از فدراسیون فوتبال خواست از ارائه گزارش دروغین به نهادهای بین المللی خودداری کند.

در پی این هشدار، غلامرضا رفیعی واکنش تند و زننده ای به مجلس شورای اسلامی داشت و همین رفتار او باعث شد احمدرضا براتی عضو حقوقدان فدراسیون فوتبال که یکی از اعضای مستقل هیات رئیسه است و طی این مدت نشان داده با جریان فاسد رخنه کرده به فوتبال نشست و برخاست ندارد و مخالف این جریان ناسالم است، در توییتی روشنگری کرد و نوشت؛ آنچه مشاور شهاب عزیزی خادم می‌گوید لزوماً نظر تمامی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیست.

هشدار جدی براتی درباره حملات مشاور عزیزی‌خادم به مجلس

اکثر اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به شدت با رفتارهای شائبه برانگیز رئیس فدراسیون و مشاورش مخالفت دارند اما فعلا ترجیح می دهند علیه او وارد موضع گیری علنی و مستقیم نشوند. گفته می‌شود مواضع و شیوه عملکرد رفیعی، فدراسیون فوتبال را به پرتگاه بزرگی می‌کشاند که عواقبش مشخص نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی