بازدید 16129

آخرین آمار کرونا در ایران تا پانزدهم بهمن/ شناسایی حدود ۳۷ هزار بیمار دیگر در شبانه روز اخیر

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۳۴ میلیون و ۴۴۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۳۶ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۰۸۵ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۰۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ 04 February 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۱ میلیون و ۲۰ هزار و ۴۸۷ دوز اول و ۵۴ میلیون و ۴۰۵ هزار و ۲۴۳ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۱۹ میلیون و ۲۳ هزار و ۵۴۰ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۳۴ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۲۷۰ دوز واکسن در ایران که ۳۱۲ هزار و ۲ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۶ هزار و ۹۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۲ هزار و ۲۶۲ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۷۰۷ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۵۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۲ هزار و ۶۸۱ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۱۳۰ هزار و ۵۶۶ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۲۰۸۵ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۵ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۵۹۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.
در حال حاضر ۷۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۷۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۸۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۹ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۸ درصد است.

 

 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
معاون آی‌تی وزارت بهداشت را که دو روز پیش تغییر دادن چقدر مؤثر بود. قشنگ تعویض ایشان موجب شد که سر منحنی‌ها یک مقدار رو به محدود شدن خم شود. البته اگر یک دفعه بر می‌گشت به اول که خیلی ضایع بود.
پیشنهاد می‌کنم یک چند نفر دیگر را عوض و بدل کنید. شاید اصلا با این کار ویروس کرونا کاملاً محو شود.

ما ایرانی‌ها استاد پاک کردن صورت مسئله و کله را در برف فرو کردن هستیم. باید کبک بیاید از ما یاد بگیرد. یک ذره هم اهل درس عبرت گرفتن یا نگاه کرن به آخر و عاقبت دیگران (کشورهایی که الآن در لجن اومیکرون غرق شدن) نیستیم. اصلا با آینده نگری هم نسبتی نداریم. برای تمام کم‌عقلی‌ها هم یکی دو پاسخ عالی داریم. خدا خودش حافظ ما است. دست خداست. خواست خداست. هرچیزی را تا خدا نخواهد نمی‌شود و ....
عزیزان، قرن‌ها است که خواست خداوند متعال مشخص است = اینکه آدم بی‌فکر و بی‌خیال به شدیدترین دردها و مشکلات دچار شود. اینکه آدمی که اهل فکر نیست و پند و عبرت نمی‌گیرد به عذاب دنیوی دچار شود (حالا اخروی‌اش را همان خدا می‌داند).
حالا هی ادامه بدید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
این متن ها چقدر آشناست . مثل این که شهردوباره یه کم شلوغ شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
انگار تهمت‌زدن و توهم توطئه جزء هنجارهای اخلاقی شده!
جان بی ارزش مردم
به نظر کشندگی امیکرون در ایران بیشتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
آمار کشورهای مختلف نشون می‌ده آمار ابتلا هیچ ارزشی نداره و با این سرعت گسترش و البته تأثیر واکسن، خیلی‌ها زود می‌گیرند و رد می‌شوند و به آزمایش نمی‌رسند. کشوری مثل ما ۳۸ هزارش می‌تونه ۲۰۰ هزار باشه و آلمان هم ۱۰۰ هزارش می‌تونه ۲۰۰ هزار باشه. مهم اینه چند نفر بستری یا کشته داریم که تا حالا بیشتر از بقیه نبوده و میانه است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
الان از محل کار ما که ۳۲ نفر هستن تا حالا ۲۵ نفر درگیر شدن که فقط ۳ نفر رفتن تست دادن و مثبت بوده و بقیه با ۵ روز استراحت خوب شدن
بالاخره ۳۷ یا ۵۷؟ چقدر تنبلی؟ حداقل یک بار چیزی را که نوشتید بخوانید.
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
تو تنبلی جانم
بیشتر دقت کن
۳۷۰۰۰ مبتلا
۵۷ فوتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
گفته ۳۷ هزار بیمار جدید شناسایی شدند ۵۷ بیمار جان باختند
به اون دوستایی که میگن مرگ امیکرون کمتره بگم دو سه هفته دیگه معلوم میشه وقتی قشنگ بیمارستانا پر شد مردم تو راهرو بیمارستان روی تخت گذاشتن اون موقع که سه ساعت تو صف تزریق سرم باشی و اون موقع که تختای ای سی یو پر شد و آمبولانسها در به در تو بیمارستانها دنبال تخت خالی بودن اون موقع معلوم میشه فرق تعداد مرگ و میر اومیکرون ایران با امیکرون جهان البته اگه مرد باشن آمار واقعی رو بگن
فعلا که وضع مون خیلی بهتر از امریکا و اروپاست.
پیک نیومده جمع شد. برای ۲۲ بهمن
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج