بازدید 13435
۴

مصر بدون کی‌روش و با پنالتی‌ها فینالیست آفریقا شد

کد خبر: ۱۱۰۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۳ 04 February 2022

تیم ملی مصر با هدایت کارلوس کی‌روش به فینال جام ملت‌های فوتبال آفریقا راه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، فراعنه امشب در بازی مقابل کامرون میزبان جام در نیمه نهایی قرار گرفتند و با تساوی بدون گل در وقت های قانونی و اضافه، کار را به پنالتی کشیدند و برای دومین بار در این جام با برتری در ضیافت پنالتی‌ها برنده شده و به دیدار نهایی با سنگال راه یافتند.

کامرون تیم برتر میدان بود اما از فرصت های خود به گل نرسید. همچنین کی‌روش در دقیقه ۹۰ به دلیل اعتراض به داور کارت زرد دوم را دریافت کرد و اخراج شد. 

مصر بدون کی‌روش و با پنالتی‌ها فینالیست آفریقا شد

در ضربات پنالتی دروازه‌بان مصر درخشید و دو پنالتی از چهار ضربه را مهار کرد. ضربه آخر کامرونی‌ها هم راهی اوت شد و تنها یک پنالتی آنها به تور دروازه چسبید. مصر اما سه پنالتی پیاپی را گل کرد.

به این ترتيب مصر به لطف درخشش محمد ابوجبل دروازه‌بان ۳۳ ساله خودش، در ضربات پنالتی بر کامرون میزبان غلبه کرد و در دیدار پایانی جام ملت‌های آفریقا بدون حضور کارلوس کی‌روش حریف سنگال شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مصربااخراج کیروش پیروز شدولی درعوض جیب ماراراخالی کرد برایمان آبروریزی بارآوردووقتی که ازدستش خلاص شدیم تازه بموفقیت دست پیداکردیم
حالا متیلی کهن قلعه نوعی حاج رضایی میثاقیانسلطانی فر و برادرانی که در رفتن او تاثیر داشت ارزش او رو‌میدانن؟
بدون کی روش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مصر در رنکینگ فیفا ششمین تیم آفریقا است اما با حضور مربی باهوش و درایتی همچون کی روش، تا رده دم آفریقا پیش رفته است و احتمالا قهرمان هم بشود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی