بازدید 48663

گزارش باقری کنی از آخرین نتایج مذاکرات وین

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور علی باقری کنی در کمیسیون، گفت: باقری کنی، روند مذاکره را مثبت ارزیابی کرده و حسن نیت و جدیت جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند و اضافه نمود که تابحال هیچ گفتگوی مستقیمی با آمریکائیها نداشته ایم.
کد خبر: ۱۱۰۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ 02 February 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از شفقنا محمود عباس زاده مشکینی، گفت: دکتر باقری معاون سیاسی وزارت امورخارجه و رئیس تیم مذاکره با اعضای ۱+۴ دیروز در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور یافته و در خصوص روند مذاکرات گزارش داده و به سوالات نمایندگان پاسخ دادند.

وی ادامه داد: باقری کنی، روند مذاکره را مثبت ارزیابی کرده و حسن نیت و جدیت جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند و اضافه نمود که تابحال هیچ گفتگوی مستقیمی با آمریکائیها نداشته ایم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بر اساس آنچه از مباحث مطروحه در این جلسه می توان جمع بندی نمود می توان گفت که در شرایط موجود اساسا نتیجه داشتن و مابه ازای عینی مذاکره مستقیم با آمریکا روشن نیست.

عباس زاده اظهار کرد: با وجود مثبت و روبه جلو بودن روند مذاکرات، هنوز مسائل مهمی باقی مانده است که باید بر سر آن مذاکره و توافق شود. حق ماست که تمام تحریم ها لغو شود لیکن تا به امروز حریف لغو بخشی از آنها از آنها را پذیرفته است.

او خاطرنشان کرد: مجموعه قراین و شواهد و واقعیت ها از جمله برگه هایی که جمهوری اسلامی ایران در دست دارد نشان می دهد شرایط برای یک توافق خوب و برد- برد آماده است به شرط اینکه غریبها هم حسن نیت و جدیت داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی