بازدید 4598
۲

هشدار به تصرف‌کنندگان حریم دریا

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان این که اشخاص حقیقی در حاشیه برخی شهر‌ها حدفاصل شهر تا حریم دریا را تصرف کرده اند گفت: این اشخاص پیش از به کارگیری اهرم‌های حقوقی از تصرفات خود دست بردارند.
کد خبر: ۱۱۰۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲ 02 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید صولت مرتضوی در گفتگو با بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما افزود: البته فرایند‌های حقوقی و قانونی آن بخشی که مردم در تصرف دارند به طور قطع باید طی شود و مسئولان اجرایی پیگیر موضوع هستند.

وی گفت: دستور رئیس جمهور برای آزادسازی رفع تصرف ۲۰ روزه از حریم دریا مربوط به تصرفات دستگاه‌های اجرایی است و این باید از آن چه که مردم در تصرف دارند تفکیک شود.

مرتضوی افزود: ۹۰ درصد تصرفاتی که مسئولان اجرایی استان‌های ساحلی اعلام کرده اند قابلیت رفع تصرف دارد و معطوف به دستگاه‌های اجرایی در استان‌های ساحلی است.

وی گفت: البته رسالت ذاتی برخی دستگاه‌ها مانند بنادر و مرزبانی ارتباط با دریاست و آن‌ها از شمول این دستور خارج هستند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان این که در برخی مناطق دسترسی مردم بومی به دریا به دلیل تصرف حاشیه ساحل به وسیله غیر بومی‌ها محدود شده است افزود: این افراد تلاش کنند اجازه دسترسی به دریا را به عموم مردم بدهند و آن بخشی از دریا که در حریم ۶۰ متر است حتماً تخلیه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
سلام من مخالف آزاد سازی نیستم اما واقعیت این است که نظافت وسالم سازی دریا ازتوان شهرداریه ودهیاری ها خارج است الان وضعیت اسف بار جنگل را شاهدیم ترا به خدا همین سواحل موجود را تمیز نگهداری کنیم کاش رئیس جمهور دستگاه های اجرائی را مکلف می کرد در قبال ساحل اختصاصی به همان میزان ساحل آزاد را تمیزکنند یا تمیز کردن ساحل پس از عقب نشینی بعهده دستگاه اجرائی مجاور بود .
ارجان خودت شعار خوب میدهید در عمل هیچ سواحل دریا را نهادهای دولتی گرفتن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست