بازدید 4109

شمار شش رقمی مبتلایان روزانه به کرونا در انگلیس

وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۱۱۲ هزار و ۴۵۸ نفر دیگر در این کشور به کرونا مبتلا شدند.
کد خبر: ۱۱۰۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 02 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از لندن، وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۱۱۲ هزار و ۴۵۸ نفر دیگر در این کشور به کرونا مبتلا شدند که از شش رقمی شدن شمار مبتلایان روزانه در این کشور حکایت دارد.

دولت انگلیس از پنج شنبه گذشته تقریبا همه محدودیت‌های کرونایی را به جز آزمایش کرونای مسافران لغو کرد و اکنون آمار‌ها نشان می‌دهد که شمار مبتلایان قطعی از حدود ۷۷ هزار نفر در روز شنبه هفته جاری به بیش از ۱۱۲ هزار نفر رسیده است.

این در حالی است که انگلیس با جمعیت حدود ۶۷ میلیون نفر پس از کشور‌های پر جمعیت جهان، پنجمین کشور دارای بیشترین مبتلایان به کرونا در جهان است.

مسئولان بهداشت و درمان انگلیس پیش از لغو همه محدودیت‌های کرونایی درباره افزایش جهشیِ شمار مبتلایان و جان باختگان کرونا در این کشور در صورت لغو این محدودیت‌ها هشدار داده بودند، اما دولت درخواست آن‌ها را برای کاهش تدریجی محدودیت‌ها نپذیرفت.

براساس اطلاعیه وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس در ۲۴ ساعت اخیر، همچنین ۲۱۹ بیمار کرونایی دیگر در این کشور جان باختند. بدین ترتیب، شمار جان باختگان کرونا در انگلیس، براساس آمار دولت این کشور، به ۱۵۶ هزار و ۸۷۵ نفر رسید که نشان می‌دهد فقط از روز شنبه تا سه شنبه سه هزار ۸۸ بیمار کرونایی دیگر در این کشور جان باختند.

این در حالی است که دولت انگلیس فقط بیماران کرونایی را که تا ۲۸ روز پس از ابتلا به کووید جان خود را از دست دهند قربانی کرونا محسوب می‌کند.

مرکز ملی آمار انگلیس هفته پیش شمار جان باختگان کرونا در این کشور را افزون بر ۱۷۷ هزار نفر اعلام کرد.

انگلیس هفتمین کشور دارای بیش‌ترین جان باختگان کرونا در جهان است.

سه شنبه اعلام شد لیز تراس وزیرامور خارجه و ندیم زهاوی وزیر آموزش و پرورش انگلیس به کرونا مبتلا شدند.

تراس اعلام کرده بود هر سه دوز واکسن کرونا را دریافت کرده است با این حال کرونا گرفت و نتوانست نخست وزیر این کشور را در سفر اوکراین همراهی کند..

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم