بازدید 5796
۲

فرجام افشای تخلفات در قشم ایر چه شد؟

هواپیمایی دولتی قشم ایر که چندی پیش با تغییر مدیرانش مواجه شد، هنوز اصلاحی در رویه غیرقانونی واگذاری فرصت های پروازی خود به آژانس های مسافرتی انجام نداده است.
کد خبر: ۱۱۰۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ 01 February 2022

 

به گزارش تابناک؛ چندی پیش و در پی انتشار گزارشی مستند مبنی بر وقوع تخلف در نحوه واگذاری و تمدید بدون تشریفات قانونیِ قرارداد هواپیمایی قشم ایر با دو آژانس چارترکننده، مدیرعامل این ایرلاین دولتی از سوی مدیران ارشد وزارت نفت عزل شد و انتظار می رفت با ورود خلبان حمزه ای مدیرعامل جدید و اطلاع وی از اقدام غیرقانونی، قراردادهای فوق مورد بازنگری قرارگرفته و جلوی تدوام این تخلف گرفته شود اما با گذشت چند هفته، تا کنون اقدام موثری از سوی مدیران جدید نیز دیده نشده است!
این دو آژانس مسافرتی ضمن توافق با مدیران قبلی قشم ایر در آخرین روزهای مدیریتی شان، مجددا اقدام به تمدید غیرقانونی (بدون مزایده) چارتر مسیرهای خود تا بعد از بازه پرتقاضای نوروز کردند تا از بازار و کاسبی عید هم بی نصیب نمانند.
دو چارترکننده مورد بحث، با استناد به قرارداد غیرقانونی شان، پروازهای اسفند و نوروز پیش رو را (خارج از مدت قرارداد پیشین) در سایت های فروش به نمایش گذاشته اند و شواهد حاکی است بخش زیادی از بلیت ها به فروش رفته است. تصاویر این خبر هم نشان دهنده نرخ‌های فروش است.

حال باید دید با توجه به تغییر مدیرعامل قشم ایر در هفته های اخیر و روی کار آمدن تیم جوان مدیریتی از دل دولت انقلابی که شعار اصلی آن مبارزه با فساد در همه شئون بوده است، چه واکنشی به این اقدام غیرقانونی نشان داده خواهد شد.
در این میان مسوولیت نهادهای نظارتی در دولت و وزارت نفت و همچنین دستگاه قضایی نسبت به وقوع تخلفاتی که منابع مالی هنگفتی نصیب متخلفان می کند، بیشتر نمایان می شود.

فرجام افشای تخلفات در قشم ایر چه شد؟

 

فرجام افشای تخلفات در قشم ایر چه شد؟

فرجام افشای تخلفات در قشم ایر چه شد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
کلا هرجا شفافیت نباشه فساد هم انجا هست!!!
کجای کارید چند آژانس محدود کل پروازهای ایرلاین ها را چارتر کرده اند و هر نرخی بخواهند میفروشند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار