بازدید 3126

وضعیت قابل قبول هوای تهران

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز(۱۲ بهمن ماه) هوای تهران در محدوده قابل قبول قرار گرفته که ناشی از ناپایداری جوی و وزش باد موثر است.
کد خبر: ۱۱۰۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 01 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که با افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز سه‌شنبه (۱۲ بهمن‌ماه) تا حدودی از میزان آلاینده‌ها کاسته خواهد شد، هرچند با افزایش ترافیک صبحگاهی در برخی مناطق پرتردد، افزایش غلظت ذرات معلق، برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس دور از انتظار نخواهد بود.

وزش باد مؤثر و رشد ناپایداری در طی روز همراه با احتمال رگبار پراکنده در برخی ساعات، پراکندگی آلاینده‌ها را تا حدودی تسهیل خواهد کرد. ناپایداری جوی تا اواخر وقت سه‌شنبه (۱۲ بهمن ماه) ادامه خواهد داشت، با این‌حال با افزایش ترافیک شامگاهی غلظت ذرات معلق افزایش می‌یابد و کیفیت هوا در مناطق پرتردد در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

صبح روز چهارشنبه (۱۳ بهمن‌ماه) با توجه به حاکمیت جو آرام همراه با افزایش تردد خودروها، غلظت ذرات معلق افزایش می‌یابد بنابراین کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

عدم وزش باد مؤثر در طی روز پراکندگی آلاینده‌ها را محدود خواهد کرد. با تداوم پایداری جوی و کاهش تندی باد تا ساعات پایانی چهارشنبه ( ۱۳ بهمن ماه) همزمان با ترافیک شامگاهی بر میزان غلظت آلاینده‌ها افزوده می‌شود و کیفیت هوا در بیشتر مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۹۰ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۷۶ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار