بازدید 5458
۵

بانک‎های دولتی آماده پرداخت وام بدون اخذ ضامن

دبیر شورای هماهنگی بانک‎های دولتی اعلام کرد: تمام شعب بانک‌های دولتی در سراسر کشور با توجه به تاکید رئیس‌جمهور و دستورالعمل ابلاغ شده، برای پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و بدون اخذ ضامن آمادگی کامل دارند.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 01 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، علیر ضا قیطاسی دوشنبه شب گفت: شعب بانک‌ها در سراسر کشور آمادگی دارند تا با توجه به منابع و متناسب با درخواست وام، تسهیلات تا سقف یکصد میلیون تومان را بدون اخذ ضامن و با گواهی کسر اقساط پرداخت کنند.

دبیر شورای هماهنگی بانکهای دولتی تصریح کرد: دستگاه‌های صادر کننده گواهی شرطی نگذارند که بانک عامل، با توجه به آن شرط گواهی کسر حوق را نپذیرد.

وی افزود، دستگاه متولی باید براساس گواهی صادر شده متعهد شود تا پایان دوره بازپرداخت اقساط، اگر قسطی پرداخت نشد آن را از حقوق وام گیرنده کسر و به بانک عامل پرداخت کند.

قیطاسی تاکید کرد، روسای واحد بانکها باید توجه کنند که پرداخت این تسهیلات مورد تاکید رییس جمهور، وزیر اقتصاد، مدیرعامل بانکها و مجموعه شورای هماهنگی بانکها و بانک مرکزی است و شعب بانکها باید این خواسته را اجرایی کنند.

وی افزود، شعب بانک‌ها بر اساس اعتبار سنجی و دستور العمل‌های صادر شده خواسته مردم را بررسی و به آن پاسخ مثبت دهند.

وی تاکید کرد، چنانچه رییس شعبه به خواسته ای پاسخ منفی دهد و این پاسخ منفی مورد رسیدگی قرار گیرد در صورتی که رییس شعبه مقصر باشد قطعا با وی برخورد اداری خواهدد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۵
یه حرف جدید بزنید ! 43 ساله با این حرفها سر مردم شیره مالیدید! کی باور میکنه!؟ کی اگر وام گرفت توان پس دادن داره؟! کجای دنیا باید برای خرید مثلا 10 کیلو گوشت وام گرفت!
چندین سال هست که در راستای دولت الکترونیک و حذف کاغذ، به بانکها دستور داده شده، هیچ کپی مدارک هویتی دریافت نکنند و فقط اصل مدارک را اخذ و از طریق سامانه استعلام کنند.
چند ماه پیش برای دریافت وام به بانکی رفتم. از من کپی مدارک خواست. گفتم بخشنامه است استعلام الکترونیکی کنید. گفت به من نرسیده. جلوی خودش در اینترنت جستجو کردم و بخشنامه را از سایت بانک مرکزی و سازمان امور استخدام کشوری نشانش دادم. گفت من حوصله سر و کله زدن با تو را ندارم. اگر وام میخواهی ایم مدارک را بیار والا وام بی وام. کپی ها را دادم و سه بار هم بصورت تلفنی و اینترنتی از آن شعبه به بازرسی بانکشان شکایت کردم ولی هیچ اتفاقی نیفتاد.
قبول کنبد بانکها هم مثل خودروسازها گردنشون خیلی خیلی کلفت شده و نیاز به رستمی هست تا با گرزش گردنشون را خرد کنه
برای گرفتن صد تومن وام منهای ضوابط عهد بوقی که هنوز در سیستم بانکها جاری است پنجاه برگ کاغذ برای گرفتن امضا جلوت میگذارند وبا گرفتن سفته وفیش کسر از حقوق ضامنین وگرفتن چک ومدارک هویتی هفت جد وآباد وام گیرنده وضامن ها وبالاخره سود سی در صدی چنان وام گیرنده را فتیله پیچش میکنند که دیگه تا یاد داره از جلوی بانک رد نشه تازه ادعای بانکداری الکترونیک هم دارند وهرکدامشون یک کامپیوتر را معطل خودشون کردند اونوقت ما هرچه فکر میکنیم که چطور طرف دوهزار میلیارد وام گرفته وضامنش کی بوده هم خودمون هم کامپیوترمون هنگ میکنیم.
با سلام
بنده الان در حال تشكيل پرونده براي دريافت وام هستم به اندازه پرونده اختلاس همين اقايون از من مدرك خواستند.
من سراغ دارم در اصفهان کسانی را که با چک دارند زندگی میگذرونند. ماکارونی و عسل و برنج و گوشت و لوبیا و قند و چاییو اینها را می خرند و بابت قیمتش چک میدند برای ماه های بعدی تا از حقوقشون بتونند بپردازند این چه وضعی است این رییس جمهور برای این مردم درست کرده است؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی