بازدید 10969
۶
من وزیر ورزشم نه مسوول تامین زمین تیم ها

سجادی درمورد پرسپولیس: مگر دنیا به آخر رسیده!

کد خبر: ۱۱۰۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲ 30 January 2022

وزیر ورزش تاکید کرد: من وزیر ورزش هستم نه مسئول تامین زمین تمرین!

به گزارش تابناک ورزشی، سجادی بعداز حمله یکی از هواداران تیم سرخ پایتخت در مورد وضعیت این روهای باشگاه پرسپولیس صحبت کرد.

حمید سجادی در گفتگویی که در حاشیه جلسه خود با سفیر لهستان داشت در مورد وضعیت این روزهای پرسپولیس گفت: زمانی که من کار را شروع کردم، با استعفای زودهنگام از سوی این باشگاه مواجه شدم. دو هفته‌ای در این خصوص صبر کردم و با هیات مدیره این باشگاه جلسه گذاشتم که آن‌ها درخواست داشتند با این موضوع موافقت شود. هیات مدیره همچنین پیشنهاد داد رییس هیات مدیره به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شود. در نهایت در این خصوص موافقت کردیم. دوران سرپرستی نیز تمام شد و شرایط مدیر عاملی مجید صدری فراهم نشد و باز هم با استعفای او مواجه شدیم. البته باز هم با این موضوع موافق نبودیم. در ادامه دو سه نفر را برای مدیرعاملی پیشنهاد دادیم و هیات مدیره نیز تقویت شد.

سجادی درمورد پرسپولیس: مگر دنیا به آخر رسیده!

سجادی ادامه داد: اگرچه تکمیل هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هنوز ادامه دارد اما رضا درویش که سابقه مدیریت در باشگاه‌ها را دارد، برای مدیرعاملی انتخاب شد و او از زمانی که آمده در حال پرداخت بدهی‌ها است. پرونده‌های بین‌المللی که باید زودتر جمع می شد. شک نکنید خود درویش هم خیلی علاقه دارد اگر پولی به دستش بیاید، به بازیکنان و کادرفنی پرداخت کند. او همزمان به هر دو طرف رسیدگی می کند. من این قول را به عنوان وزیر ورزش می‌دهم که دوست دارم به همه باشگاه‌ها کمک کنم. خیلی‌ها با این تیم ‌ها زندگی می‌کنند و من این عواطف را درک می‌کنم. من از بچگی ورزش کردم و فوتبال را درک می‌کنم. می‌دانیم که فوتبال چه جایگاهی در کشور دارد. نمی‌خواهم از درویش حمایت کنم اما بدهی‌هایی پیش آمده و او نمی‌خواهد پرونده‌های پرسپولیس سنگین‌تر شود. ما هم مدیرعامل پرسپولیس را تنها نگذاشتیم.

سجادی در مورد شایعاتی که پیرامون او در بازی ایران و عراق به راه افتاد نیز گفت: من در استادیوم آزادی چیزی جز احترام و ادب ندیدم. اتفاقا خیلی شعارهای مثبت داده می‌شد. وقتی می‌بینیم مردم قدرشناس هستند، ما هم انرژی می‌گیریم. اصلا اتفاقی رخ نداد و هیچ پالس منفی از نفرات حاضر در استادیوم ندیدیم. من به اتفاق محمد مخب،  معاون رییس جمهوری و سید رضا صالحی‌امیری، رییس کمیته المپیک در استادیوم بودیم و می‌خواستیم از بین مردم عبور کنیم تا مخبر زودتر به کنار زمین بیاید اما هجومی بود از علاقمندی برای گرفتن عکس با آقای مخبر و بازهم تاکید می کنم این بازی در بهترین شرایط برگزار شد.

وزیر ورزش افزود: جمعه سفر استانی به گیلان داشتیم و نفهمیدیم که این سفر کی تمام شد. هر جا می‌رویم از ما می‌خواهند که به پرسپولیس کمک کنیم. ما هم به جشن‌های استقلال دعوت می‌شدیم و هم به جشن‌های پرسپولیس. برای هر دو تیم احترام قائل هستم و به همه تیم‌ها تمایل داریم. انشاالله سهام این دو باشگاه به زودی از طریق فرابورس در اختیار مردم قرار بگیرد تا سایه دولتی بودن، کمتر شود.

سجادی در مورد مشکلات این روهای پرسپولیس بیان کرد: این باشگاه مشکلاتی دارد. تازه دیروز به من مشکل زمین آن‌ها را منعکس کردند. من وزیر ورزش هستم اما مسوول تامین زمین که نیستم اما اگر به بن بست بخورند، من حاضرم زمین آن‌ها را نیز تامین کنم. اگر یک مدیرعامل نتواند یک زمین هم تامین کند، این امتیاز خوبی نیست. اگر کاری از دست ما بر بیاید، انجام می‌دهیم.

وی در مورد استعفای صدری گفت: دلایل استعفای او را من می دانم و اگر لازم باشد، می‌گویم. وقتی در فضای مجازی استعفا دادند، مجبور شدیم آن را قبول کنیم و گرنه بنا نبود به این زودی این اتفاق رخ دهد. سعی می‌کردیم روال باشگاه طی شود. به دنبال منابعی هستیم که به زودی به باشگاه تزریق شود. ان که جوری منعکس می‌کنند که دنیا به پایان رسیده، خیر به این شکل نیست. به تیم جدید هیات مدیره اعتماد کنید. این تیم تقویت خواهد شد.

سجادی در خصوص استعفای بیژن ذوالفقارنسب از هیات مدیره پرسپولیس نیز بیان کرد: هیچکس نمی‌تواند شایستگی‌های او را نادیده بگیرد. او چند روز پس از انتخابش در هیات مدیره در نامه‌ای محرمانه استعفایش را به دست من رساند و ما در حال بررسی این موضوع هستیم. به زودی قبل از اعزام شدن به چین برای بازی‌های زمستانی، با او صحبت می‌کنم و اگر قصدش ماندن نباشد، به طور حتم با این استعفا موافقت می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
چرا پرسپوليس بعد از ٥ دوره قهرماني ليگ و حضور در دو فينال آسيايي ١٥ درصد پرداختي به بازيكنانش داشته باشد و ٩٠ هزار دلار پول اوساگونا را نداشته باشد بدهد تا پنجره نقل و انتقالش بسته شود؟ و در مقابل تيم ديگر كه زير مجموعه فدراسيون است ٦٠درصد پرداختي به بازيكنانش داشته باشد و پول بازيكنهاي خارجي مثل دياباته را هم بتواند بدهد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
جوابش یک کلمه هست: تبعیض
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
بابامسعودکجایی؟ ؟؟
توی این شرایط فقط یه دلخوشی داریم که اونم جناب وزیر داره نابودش میکنه.
آقای سجادی یه دست آبی پوشیدی ولی حرف از حمایت از پرسپولیس می زنی؟
اهان اقای سجادی ببخشید ها اگر این همه اسرار است بخاطر تبعیض است چطور پرسپولیس 3/5میلیون دلار از فیفا طلبکار است وپرونده های او کمتر از استقلال است بعد چطور استقلال انهمه بازیکن خارجی وانهمه بدهکاری بدون پول بلوکه شده بدون دردسر داره جلو میره بعد پرسپولیس ؟
وجدانا جای شک نداره ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل