بازدید 18255
۹

آخرین آمار کرونا در ایران تا نهم بهمن/ ۲۴ بیمار دیگر به دیار باقی شتافتند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۳۱ میلیون و ۴۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۱ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۶۲ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۰۱۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵ 29 January 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۰ میلیون و ۶۴۰ هزار و ۴۹۸ دوز اول و ۵۳ میلیون و ۹۶۱ هزار و ۹۹۸ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۱۶ میلیون و ۴۴۱ هزار و ۹۸۱ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۳۱ میلیون و ۴۴ هزار و ۴۷۷ دوز واکسن در ایران که ۳۳۳ هزار و ۹۱ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۷۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۷۵۴ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۱۸۳ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۴ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۲ هزار و ۳۸۰ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۹۸ هزار و ۶۷۵ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۱۳۶۲ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۴ میلیون و ۶۰۷ هزار و ۹۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۹ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۹ درصد است.

در حال حاضر ۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۴۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۸۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
مدارس باید باز بشه، فقط دانش آموزان باید دیدار با پدر و مادربزرگها را فعلا انجام ندن، چون ویروس تاثیری به دانش آموزان نداره، ضمن اینکه کیفیت دورآموزی بسیار پایینه و همه امکاناتش را ندارند، خیلی از کشورها مدارس را تعطیل نکردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
دانش آموزان نمیتونن به والدین انتقال بدن؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
عین الله استرازنکا گیر نمیاد! متوجه ای یا نه. شاید هم کارهای مهمتری داری و ما خبر نداریم
اون دوست نادونی که میگه مدارس باید باز بشه چون کرونا هیچ تاثیری رو دانش آموز نداره واقعا موندم چطور فکر کرده!! اگه تاثیر نداره چرا بیشترین مبتلا اومیکرون کودکان هستند؟ در ضمن کودکی که ناقل ویروس میشه میتونه به اعضای خانواده شم انتقال بده و اون ها رو هم به این ویروس مبتلا کنه اون کسیم که دنبال درس خوندن باشه مطمئن باش درسشو میخونه حالا چه مجازی باشه و چه حضوری
بالاغیرتا قرص ضد ویروس ساخته نرم یا فایزر را در اختیار سیستم پزشکی قرار بدید و مثل داستان ساخت واکسن نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
کاملا با شما موافقم، ولی ظاهرا این دوستان وقتی یک اشتباهی کردند دیگر برای اینکه نخواهند مسئولیت اشتباه را به گردن بگیرند روی همان حرف. اولی پافشاری می‌کنند حتی اگر به قیمت جان مردم تمام شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
شما دیگه چقدر نادونید، الان اونایی که فایزر زدن وضعشون چطوره؟ چندهزار چندهزارتا دارن کشته میدن
برای اینکه به آمار واقعی مرگ در اثر کرونا در کشورمان برسیم باید عدد کل فوتی ها را در سه یا چهار ضرب کنیم! عددی که به دست می‌آید یک عدد وحشتناک است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
چشم استاد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست