بازدید 7804
۱

واکنش باشگاه سپاهان به شایعه استعفای نویدکیا

کد خبر: ۱۱۰۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱ 27 January 2022

سایت باشگاه سپاهان در این مورد نوشت: «پیرو اخبار منتشر شده پیرامون باشگاه سپاهان موارد زیر را به اطلاع همگان می‌رساند:

«1- هرگونه اخبار باشگاه سپاهان از طریق کانال‌های معتبر و رسمی مرتبط اعلام می‌شود.
2- با توجه به تعطیلات لیگ برتر جلسه ارزیابی، اقدامات و فعالیت‌ها در نیم‌فصل اول و همچنین برنامه‌های اجرایی و راهبردی برای تیم فوتبال سپاهان در نیم‌فصل دوم، مسابقات آسیایی و همچنین فصل آتی در جلسه پنج ساعته مشترک بین اعضای هیئت مدیره باشگاه، سرمربی تیم فوتبال محرم نویدکیا و مدیریت تیم رضا فتاحی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه راهبردهای لازم تدوین و با هماهنگی هیئت مدیره، مدیریت باشگاه و سرمربی تیم برای بهره‌وری مناسب‌تر و رفع هرگونه نقیصه برنامه‌ریزی و اقدامات ممکن، در دستور کار قرار گرفت.
3- به اطلاع همگان می‌رساند هیچگونه بحثی خارج از موضوعات فوق مطرح نبوده است و هیئت مدیره باشگاه در جلسه مذکور بر حمایت از محرم نویدکیا تأکید کرد.
4- با آرزوی سلامتی برای همگان به اطلاع می‌رساند از اواسط روز گذشته محرم نویدکیا به علت کسالت و سرماخوردگی شدید تحت درمان کادر پزشکی باشگاه قرار گرفت و طی تماسی تصویری که لحظاتی قبل توسط مدیریت باشگاه با محل بستری او برقرار شد، نویدکیا ضمن ابلاغ سلام و تحیت به همه علاقه‌مندان، شایعه مطرح‌شده مبنی بر استعفا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ موکداً تکذیب و اظهار تعجب کرد.
5- مجموعه سپاهان متشکل از هواداران، هیئت مدیره و پرسنل باشگاه، سرمربی و دیگر اعضای تیم فوتبال در راستای عملکرد مناسب‌تر در خور نام و تاریخ باشگاه بر اساس همت و تدبیر مشترک، هماهنگ و همدل اقدام خواهد کرد.

به امید موفقیت فوتبال ملی و باشگاهی ایران».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محرم نویدکیا یکی از بااخلاق ترین و با انصاف ترین ورزشکاران کشور است . ما برای سلامتی او دعا میکنیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل