بازدید 20192

آخرین آمار کرونا در ایران تا هفتم بهمن/ تدوام روند صعودی ابتلا در کشور با شناسایی بیش از ۱۴ هزار بیمار جدید

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۳۰ میلیون و ۴۱۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۴ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۹۴ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۰۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ 27 January 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۰ میلیون و ۶۰۱ هزار و ۹۵۷ دوز اول و ۵۳ میلیون و ۸۷۳ هزار و ۹۷۸ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۱۵ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۸۵۲ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۳۰ میلیون و ۴۱۲ هزار و ۷۸۷ دوز واکسن در ایران که ۴۹۹ هزار و ۶۰۱ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۴ هزار و ۲۸۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۸۳۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۲۹۳ هزار و ۶۹۵ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۳۰ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۲ هزار و ۳۳۳ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۹۱ هزار و ۸۸۰ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۱۲۹۴ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۴ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۹۶۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۹ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۹ درصد است.

در حال حاضر یک شهرستان در وضعیت قرمز، ۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۱۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۲۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
شدیم صدقه بگیر دیگر کشورها!! لهستان هم شب جمعه ای امواتش یک میلیون دوز استرازنکا به کشور ما کمک کرد تا مردم بتوانند دوز سومشان را بزنند! خدا بیامرزد رفتگانشان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
الکی دلت رو صابون نزن لهستان برای اتباع افغان این واکسنها رو فرستاده نه ایرانی ها به لطف آقایون و کارایی که کردن ایران روزی یه میلیون مبتلا هم داشته باشه هیچ کشوری حاضر نیست به ایران کمک کنه
نا‌شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
مایه تاسف است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
اینهم بالاخره یک شیوه ای برای گذران امور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
وقتی وزیر بهداشت یک مملکتی خودش مخالف واردات واکسن باشد بهتر از این هم نمیشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
عین الله دیگه سنگ تمام گذاشته
مدارس رو تعطیل کنید تا دوباره کاسه چکنم رو به دست نگرفتید.
ای عاجزیم از هر کار ساده ای.
اومیکرون درحال گسترش است و هنوز هیچ تصمیمی برای کاهش رفت و آمدها و اجرای سایر پروتکل ها گرفته نشده است تعداد مبتلایان شناسایی شده نسبت به ۴ بهمن ۲ برابر شده است
معاون وزیر بهداشت گفته سازمان‌های اطلاعاتی خارجی به دنبال ضربه به جمعیت کشور ما هستند؟ سئوالی داشتم از ایشان آنها چه ضربه ای می‌خواهند به جمعیت ما وارد کنند که از این کشتار کرونا که در سایه بی مبالاتی رخ داد سنگین‌تر باشد؟ آنها چه ضربه می‌خواهند وارد کنند که از کشته شدن این همه جوان سالانه در این ارابه های مرگ خسارت بار تر باشد آنها چه ضربه می‌خواهند وارد کنند که بدتر از این همه مهاجرت سالانه باشد!؟بهتر است یک کم به خودمان بیایم و اطرافمان را بهتر ببینیم
وزیر بیسواد آموزش پرورش و بهداشت حالا مدارس باز کنید راهپیمایی ۲۲بهمن راه بندازید و.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
بیسواد شما هستید که هی بر طبل تعطیلی مدارس می‌کوبید و میخواهید نسل بعد مثل شما باشند. چشمتان را باز کنید باز بودن یا بسته بودن مدارس تأثیری بر کرونا ندارد. هیچ جای دیگر دنیا این حماقت طولانی مدت را نداشته‌اند. فرانسه از تیرماه همه مدارسش را باز کرده و با وجود دو قله بیماری باز هم باز هستند. آلمان هم همینطور. کشورهای غنی و فقیر هر دو مدارسشان باز است. آنوقت مردم عین طوطی حرفهای یک مشت دلال کرونا را که سودشان در بستن آموزش و اقتصاد کشور است بلغور می‌کنند.
برکت!! عجب اسم با معنی انتخاب کرده بود آقای مخبر!! وچه برکتی داد به زندگی ایشون
بازگشایی دانشگاهها و سفرهای بین شهری دانشجویان به ویژه با وسایل نقلیه عمومی باعث تسریع در پراکندگی و تشدید بیماری خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
بهیچوجه. هیچ تاثیری ندارد.
آقای رئیس جمهور رو چه حسابی تا آمدید سر کار دورکاری ادارات را حذف کردید؟ بیماری ای که ریشه کن نشده.
هردم ازین باغ بری میرسد...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل