بازدید 10173
۷
شریعتی نیاسر:

تصمیم‌‎های بودجه کشور را افراد دولت روحانی می‌گیرند

نماینده تهران در مجلس گفت: کسانی که در دولت روحانی حضور داشته‌اند، تصمیم‌های بودجه‌ای کشور را می‌گیرند.
کد خبر: ۱۱۰۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ 26 January 2022

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - نماینده تهران، ری، شمیرانات،اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت کسانی که در دولت روحانی حضور داشته‌اند، تصمیم‌های بودجه‌ای کشور را می‌گیرند.

مالک شریعتی نیاسر در نشست علنی امروز مجلس گفت که نماینده دولت او را به علت انجام وظایف قانونی تهدید کرده است.

این گفته پس از وارد کردن ۲۶ هزار میلیارد تومان از منابع داخلی شرکت دولتی گاز به بودجه عمومی کشور مطرح شده که تاکنون در لایحه بودجه در نظر گرفته نمی‌شد.

مجلس از این اقدام به عنوان شفاف‌سازی تاریکخانه‌ای در منابع بودجه یاد کرده که در روزهای گذشته اتفاق افتاده است.

به نقل از آقای شریعتی در فضای مجازی نوشته شده شرکت گاز درآمد حاصل از فروش و صادرات گازهای اتان، پروپان و بوتان موسوم به LPG را برای خودش هزینه‌ می‌کرده و در بودجه سالانه در نظر گرفته نمی‌شده است.

به گفته او «هیچ مبنای قانونی برای انحصار استفاده از این منابع قطعی، درون شرکت‌های دولتی نفت و گاز وجود ندارد که تصمیم‌گیری آن در اختیار چند نفر خاص باشد.»

نماینده تهران منابع حاصل از فروش این گازها را «منبع نجومی» توصیف کرده و توضیح داده در ۲سال اخیر، وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه مستنداتش را ارائه نکرده‌اند و کمیسیون تلفیق بودجه مجلس هم، از ۹۰ هزار میلیارد تومانی پیشنهاد شده در لایحه بودجه ۱۴۰۱، مبلغ ۲۶ هزار میلیارد تومان معادل یک میلیارد دلار را اضافه کرده است.

شریعتی نوشته «از سوی یکی از مدیران حاضر، ‎تهدید شدم که هزینه این اقدام را در رسانه خواهم داد. او ظاهرا فراموش کرده در ماجرای رد اعتبارنامه همکار سابق سازمانی‌اش در ابتدای مجلس یازدهم، نه تهدید جانی نه تهدید آبرویی، مانع ما نشد و این بار هم به لطف خدا نخواهد شد.»

نمایندگان مجلس یازدهم در ابتدای این دوره از پارلمان، اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران و باشت را ابطال کرده بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۷
نماینده تهران در مجلس گفت: کسانی که در دولت روحانی حضور داشته‌اند، تصمیم‌های بودجه‌ای کشور را می‌گیرند

عمو جون خوابت میاد برو بخواب الان رئیسی سر کاره روحانی خیلی وقته رئیس جمهور نیست
واقعا این افراد از کجا پیدا شده اند تو بگو کجای کار غلط است و چرا دولت این و دولت اون این دولت خیلی هنر کرده!!!!!
دلم به حال خودمان می سوزد آقا رای دادیم تغییری ایحاد شود اما نشد.
در وزارت امور خارجه آقای امیر وقتی برای مدیریت وزارت خانه فکری ندارند و اصلا برنامه ای برای انتصابات و تغییرات ندارند و تمام مدیران و سفرا و سرکنسول ها به حال خود رها و همان قبلی ها هستند که اگر این ها شایسته بودند چرا وزیر عوض شد همان ظریف می ماند که کار بلد هم بود و اینقدر سوتی از نوع تیر اهن نمی دادید. هنور تکلیف اعزام کارشناسان و ماموریت ها معلوم نیست انگار آقای وزیر و این دو سه تا معاون که منصوب شدند همگی در خواب پاییزی و زمستانی هستند اقا یک نفر این ها را از خواب بیدار کنه
واقعا دولت بی دست و پا و تنبلی داریم به هیچ کار نمی ایند. و فقط وزرا عوض شدند در وزارت فخیمه خارجه که وضع بسیار اسفناک است وزیر کی قرار عوض بشسه با این حجم از گاف ها
نماینده باید شجاع و انقلابی باشد البته به شرطی که اسم آن مدیر دولتی را بگوید
این ادا دراوردن و توهم خود بزرگ بینی نماینده ها ما رو کشته
عرضه ندارید بگید فرافکنی نکنید مرد میدونید بفرما مجلسو قوه قضاییه و مجریه از جناح خودتونه پس سعی نکنید ندونم کاریتونو گردن دولت قبل بندازید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار