بازدید 4112

واکنش اتوئو به تبانی تیم ملی کامرون

کشوری که این همه افتخارات را به دست آورده است برای پیروزی دست به تبانی نمی‌زند. ما رفتارهای غیر ورزشی ازخود نشان نمی‌دهیم و کاملا شفاف هستیم
کد خبر: ۱۱۰۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲ 26 January 2022

رییس فدراسیون فوتبال کامرون به اتهام تبانی که به کشورش وارد شد واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از اسپورت، تیم  ملی فوتبال کامرون با پیروزی که برابر کومور به دست آورد راهی مرحله حذفی جام ملت‌های آفریقا شد.

کامرون میزبان این رقابت‌ها است. ۱۱ بازیکن کومور به خاطر ابتلای به کرونا دیدار برابر کامرون را از دست دادند. بعضی از رسانه‌ها، کامرون را به دستکاری کردن در نتیجه تست‌های کرونا متهم کردند که این با واکنش اتوئو همراه شد.

اتوئو که اخیرا به عنوان رییس فدراسیون فوتبال کامرون انتخاب شد، گفت: کامرون تاریخ و آوازه بزرگی دارد و به هیچ وجه برای پیروزی دست به چنین کارهایی نخواهد زد. ما ۵ بار قهرمان جام ملت‌های آفریقا شده‌ایم و ۷ بار در جام جهانی حضور داشته‌ایم. ۶ بازیکن ما ۱۱ بار عنوان بهترین بازیکن آفریقا را کسب کرده‌اند و گذشته از این هم، مدال طلای المپیک سیدنی را کسب کردیم.

او ادامه داد: کشوری که این همه افتخارات را به دست آورده است برای پیروزی دست به تبانی نمی‌زند. ما رفتارهای غیر ورزشی ازخود نشان نمی‌دهیم و کاملا شفاف هستیم. بله در فوتبال تقلب و تبانی وجود دارد اما من حداقل اجازه نمی‌دهم که کسی وجهه کشور را خراب کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار