بازدید 5989

رویال نهال موفق به شکست رکورد تولید نهال گردوی پیوندی در کشور شد...

اگر به دنبال یک سودآوری عالی هستید حتما ادامه این مطلب را به دقت بخوانید تا بتوانید با روشی نسبتا راحت به کسب درآمد و سود برسید.
کد خبر: ۱۱۰۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹ 26 January 2022

رویال نهال موفق به شکست رکورد تولید نهال گردوی پیوندی در کشور شد...

نهال گردو ژنوتیپ رویال عنوان یک نهال خیلی دیر برگرده محسوب می‌شود و پربار است و شما می توانید در هکتار نزدیک به ۸ الی ۱۰ تن باردهی دریافت کنید. با اطمینان می توان گفت با خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال سود خوبی می توانید به جیب بزنید چرا که این نهال مغز بالای ۶۵ درصد داشته و البته خصوصیت های مهم آپومکسی را دارد.

اگر نگران این هستید که مبادا سرمای زمستان موجب خراب شدن این نهال ها گردد بد نیست که بدانید مقاومت زیاد نهال گردو ژنوتیپ رویال در مقابل سرما موجب می شود تا دچار آسیب و مشکلی نگردند و بعد از سرمای بهار مجدد باردهی می شوند و فاصله کاشت برای آنها ۷ در ۷ بوده و زود خزان است. باردهی یک دست این نهال از سال اول انجام می شود و تا ارتفاع ۲۵۰۰ متر از سطح دریا دارای پایداری و مقاومت است. همه این موارد در کنار هم سبب می‌شوند تا شما با یک نهال گردوی عالی روبرو باشید و بتوانید برای خودتان کسب درآمد کنید و حاصل زحمت و نتیجه تان را به خوبی بدست بیاورید.

نگاهی اجمالی به ویژگی های نهال گردو ژنوتیپ رویال پیوندی

  • نهال گردو رویال به صورت خود گرده افشان است و این مورد برای این نهال یک مزیت عالی محسوب می‌شود چرا که هیچ کدام از درختان برگ ریز به صورت خود گرده افشان نیستند و در وقت گل دهی به نهال گردو پدرو آمریکایی شبیه بوده و باردهی جانبی آن صد درصد عملکرد داشته که در نسبت به تناژ دیر برگ ده چندلر ۲برابر است.
  • این نهال می تواند میوه های با کیفیتی را به شما تحویل بدهد که مغز بالای ۶۵ درصد دارند و به دلیل تناژ بسیار بالا محصولات بی‌نظیر را به بار خواهد آورد. اگر مقایسه‌ای با نهال فرنور و چندلر داشته باشید قطعاً متوجه می شوید که این میزان به زیر ۴۷ درصد خواهد رسید.
  • البته در نظر داشته باشید که نهال گردو ژنوتیپ رویال در برابر سرمای زمستان مقاوم و پایدار بوده پس جای نگرانی وجود ندارد و برخلاف نهال هایی همچون فرنور و چندلر زود خزان است و آسیبی به آن در خصوص سرمای پاییز و زمستان وارد نخواهد شد.

اگر قصد احداث باغ گردو ژنوتیپ رویال با بازدهی فوق العاده را دارید حتماً این نکات را در نظر بگیرید:

زمانی که تصمیم به احداث باغ گردو و خرید نهال گردو را دارید هیچ وقت فریب نکاتی مثل نهال گردو دیرگل است یا گردو خیلی پر بار است یا گردو خیلی درشت است و... را نخورید چرا که وقتی تمام این موارد برای شما مهم و ضروری اند که نتیجه اصلی کار را داشته باشید و حتماً این تصور را در ذهن ایجاد کنید که قرار است چند تن مغز گردو را به خشکبار یا قنادی تحویل بدهید و سفارش قبول کرده‌اید؛ در این شرایط نسبت به ساختارها نظرتان کلی تغییر می کند.

ممکن است در یک هکتار باغ با چهار تن گردوی خشک و یک و نیم تن مغز به دلیل درصد پایین مغز روبرو باشیم که در مقابل باغ دیگری به همین اندازه با ۴ تن گردوی خشک با سه تن مغز داشته باشد.

در این شرایط تناژ گردوی خشک هر دو باغ یکسان بوده و از نظر ظاهر درختان چه فرقی با هم ندارند ولی زمانی که میخواهیم مغز محصول را برداشت کنیم تناژ باغ دوم نسبت به باغ اول دو برابر می‌شود و قطعاً درآمد و سود حاصل شده نیز دو برابر خواهد شد پس در زمان احداث باغ گردو باید به نکاتی دقت کنیم که متاسفانه برخی از باغداران به آن توجه نمی کنند و به نتیجه نهایی نمی رسند.

به منظور احداث باغ گردوی پیوندی ارقام برتر نهالستان آرمین قاسمی چه شرایطی لازم است؟

نهالستان رویال نهال تحقیقاتی را در خصوص شناخت ارقام به منظور انتخاب بهترین آنها در جهت خرید نهال گردو و احداث باغ گردو برای شما می نماید که قطعا تاثیر زیادی در رسیدن شما به موفقیت داشته است. در بیشتر باغ های گردوی کشور ما شاهد درختان گردوی بذری هستیم که ویژگی های خوبی هم نداشته اند و هر هکتار در سال بازدهی زیر یک تن داشته است.

قطعا دیده اید زمانی که در یک باغ بزرگ گردو با فاصله ۷ در ۷ راه می‌روید بیشتر گردوها میوه خیلی کمی داشته باشند و باردهی متوسط آنها را مشاهده کنیم و در هر باغ دیده می شود که باردهی مطلوب تنها توسط چند درخت در هر سال رخ می دهد.

رویال نهال موفق به شکست رکورد تولید نهال گردوی پیوندی در کشور شد...

نهال گردوی پیوندی راه حلی موثر برای رسیدن به سودآوری

ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که چرا نهال گردو پیوندی را انتخاب کنیم؟ این نهال پر بازده و مقاوم به سرما است و اگر تمام درختان باغ ما بتوانند به خوبی باردهی داشته باشند قطعاً میتوانیم برداشت های چند تنی داشته باشیم؛ پس هر باغداری برای احداث باغ باید در اولویت اول گردوی پیوندی را انتخاب کند و پس از آن در نظر داشته باشد که درختانی وجود دارند با فاصله ۷ در۷ که می‌توانند به جای اینکه 20کیلو محصول بدهند ۳۰ تا ۳۵ کیلوگرم را محصول داشته باشند و ما اگر باغ مان را از این تک درخت ها به شکل پیوندی احداث نماییم به آسانی می توانیم بالای شش تن محصول برداشت کنیم.

  • خوش هرس بودن طبیعی درخت و تقسیم جوانه مناسب و همچنین عدم نیاز به هرس کاری
  • مقاوم به کم آبی
  • درصد بالای خود گردافشانی
  • دارا بودن محصول با سایز بالای متوسط و دارا بودن مغز بالای ۵۵ درصد و متناسب با نیاز و پسند بازار
  • دارا بودن میوه های چند قلو و لترال بودن

این باور در مجموعه نهالستان گردو رویال نهال به وجود آمده که برای رسیدن به هدف می توان تک رقم های استثنایی را تکثیر کرد و با انجام اصلاحات، رشد و انتخاب درختان خوب کار خود را در منطقه سردسیر میاندوآب آغاز نمود و بعد از آن به منظور تولید نهال های با کیفیت و پربازده بهترین ها را پیوند زده و در یک مکان کنترل شده به تکثیر انبوه آن پرداخت.

شما می توانید به منظور دریافت انواع رقم های نهال گردوی ژنوتیپ رویال با ما تماس بگیرید و برای خرید نهال گردو ژنوتیپ مشاوره‌های لازم را هم دریافت کنید و ارسال به سراسر کشور نیز وجود دارد؛ آدرس وب سایت این مجموعه به نشانی www.nahal110.ir  و شماره تماس و واتس اپ 09141811520 میباشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست