بازدید 13150

«جمیله علم الهدی» می‌خواهد «میشل اوباما» شود؟

جمیله علم‌الهدی، دختر سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد و همسر سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، گویا می‌خواهد فرای این نسبت‌ها خود را به‌عنوان یک کنشگر سیاسی مطرح کند.
کد خبر: ۱۱۰۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸ 26 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه شرق، دو سخنرانی در عرض چند روز او را به روی خط خبری رسانه‌ها آورده است. سخنان چند روز پیش او در جامعه‌الزهرا مبنی بر اینکه رئیسی از او خواسته تا کتابی شبیه به خاطرات میشل‌ اوباما بنویسد، بسیار بازتاب داشت.

همسر رئیسی اما به‌تازگی در مراسم گرامیداشت روز زن نیز سخنرانی کرد و این‌بار کوشید در حوزه‌ گفتمان‌سازی و نظریه‌پردازی مطالبی را مطرح کند: «اگر بار انقلاب بر دوش ماست و قرار است به قله برسیم، باید دید چه ویژگی خاصی دارد. زنان در این راستا کار می‌کنند. ما می‌توانیم این کار را به‌ویژه در جایی مانند وزارت خارجه که در خط مقدم است، انجام دهیم... در هیچ دوره ای به زنان این نگاه پست نبوده است و آیا ما این امکان را داریم که در یک تجمع بین‌الادیانی معنویت زنان معاصر را به رخ بکشیم. آیا می‌توان از لذت‌های معنوی همسران شهدا استفاده کرد و با آنها آشنا شد؟ امروزه زنانی در کشور ما و کشورهای همسایه هستند که لذت معنوی و تجربه شیرین متافیزیکی را تجربه کرده‌اند که در خلوت خود حفظ کرده‌اند. آیا خبرنگاران ما به سراغ این زنان رفته‌اند تا این لذت‌های معنوی را با دیگران به اشتراک بگذارند و تجربیات خود را در این زمینه به اشتراک بگذارند؟».

همه این سخنان نشان می‌دهد که دختر آیت‌الله علم‌الهدی می‌خواهد نقش بانوی اول دولت را ایفا کند که توجه او به میشل اوباما هم مؤید همین فرضیه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۱۸
جوک نگو اول صبح تابناک عزیز !
چی بگم؟ خوشم میاد از اعتماد به سقف .
قبلا دنبال الگوگیری از حضرت زهرا س بودند جدیدا میشل شده !!!!
یک کلمه فقط متاسفم.
جمیله عزیز امریکا که بد هست ای هست چرا الگو قرارش میدین!!!
احتملا
باید به فال نیک گرفت
این کجا و آن کجا.....................
تجربه شيرين متا فيزيكي ؟!!!!! حرف هايي از روي شكم سيري !!!! وقتي زنان سرپرست خانوار با چند فرزند گرسنه شب با شكم خالي سر به بالين ميذارن ، بچه هاي كار در دماي زير صفر در خيابانها مشغول كسب در آمدي ناچيز در حد سير كردن مختصر شكم ، كارگر و كارمندي كه روز به روز قدرت خريدش كم ميشه ، جواني كه سرمايه اش يكشبه در بورس اسلامي صفر ميشه ، مالباخته اي كه خودرو سازان و يا برخي انبوه سازان كلاه بردار تمام سرمايه اش رو بالا كشيدن و تو اين سرما ساعتها پلاكارد بدست مقابل ادارات دولتي و دادگستري ها داد مي زنن و حق پايمال شده شون رو طلب مي كنن ، و ........ . براي اين ملت دنبال " تجربه شيرين متا فيزيكي " و معنويت هستي ؟ تو اين 42 سال هنوز نفهميدين كه بايد اول شكم مردم رو سير كنين و عدالت گستري كنين بعد مردم رو توصيه به معنويت كنين ؟!!!!!! خانم علم الهدي ، فاصله شما و پدر و همفكرانتان با مردم خيلي زياد شده . دليلش اينه كه دردهاي مردم رو حس نمي كنيد .
البته اگر من هم پدرم امام جمعه مشهد بود و همسرم رئیس جمهور خوب باید یک جرکتی انجام می دادم بهرحال همانطور که پول پول می اورد مقام و منصب هم مقام و منصب می اورد فعلا که باید بگوییم مبارک است
ایشان فرد سخنوری هستند .
چند درصد زنان ما افکار و نظریات ایشان را قبول دارند ؟
همسر ایشان نماینده چند درصد جامعه است ؟
پدر ایشان چقدر محبوبیت دارد ؟
میشل رئیسی
الگوی شأن میشل اوباما است و شعارشان مرگ بر آمریکا...
مردم از خنده....
بالاخره ذره ای اعتماد به نفس کاذب را از پدر به ارث برده باشد کافی است
حتما رییسی هم میخواد خود اوباما رو الگو کنه.
منظورش از تجربه متافیزیکی دقیقا چی هست؟؟؟؟
اگر میشل اوباما کتاب نوشت، نوع زندگی، نحوه تلاشش، سواد و آگاهیش و قابلیت های وجودیش باعث شد کتابش مورد اقبال جهانی قرار بگیرد. لطفاً از جمیله خانم علم الهدی بپرسید شما کدام یکی از موارد ذکر شده را دارید؟ ایشان فقط از رانت پدر و همسر برخوردار می باشد.
اگر این حرف رو یکی دیگه زده بود جناب علم الهدی بیچاره اش کرده بود!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست