بازدید 30995
به همان روال همیشگی و با همان اشکالات قبلی

بازگشت رنگ قرمز به نقشه کرونایی کشور با بروزرسانی زودتر از موعد!

نقشه رنگ بندی کرونایی که هر هفته روزهای شنبه منتشر می‌شد، یک ماه منتشر نشد و حالا انتشارش از سر گرفته شده است؛ با این یادآوری که به فاصله دو روز، به روز شده تا مشخص شود هم سرعت سرایت اومیکرون چقدر بالاست و هم چقدر شعارهای مسئولان برای رفع ایرادات این نقشه، پوچ بوده است!
کد خبر: ۱۱۰۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳ 26 January 2022

تابناک اجتماعی

نقشه رنگ بندی کرونایی کشورمان که بعد از مدتی وقفه به روز شده بود و رنگ هایش از آبی و زرد فراتر رفته بود، حالا به فاصله دو روز باز بروز شده و رنگ دیگری به آن افزوده شده است؛ وضعیتی که نشان می‌دهد اومیکرون با سرعت در حال تکثیر در کشورمان است.

به گزارش «تابناک»، این را می‌شود از بازگشت رنگ نارنجی به نقشه رنگ بندی کرونایی کشورمان در ابتدای هفته جاری دریافت که حالا ۴۸ ساعت از انتشارش نگذشته، به روز شده و یک شهر قرمز هم به آن افزوده شده است. اتفاقی که در ۴۷ روز اخیر رخ نداده بود و حالا با قرار گرفتن شهرستان اردکان در استان یزد، رقم خورده است.
 
 نقشه رنگ بندی کرونایی که هر هفته روزهای شنبه منتشر می‌شد، به مدت یک ماه منتشر نشد و حالا انتشارش از سر گرفته شده است، با این یادآوری که به فاصله دو روز، بروز شده تا مشخص شود سرعت سرایت اومیکرون چقدر بالاست!
نقشه رنگ بندی کرونایی که هر هفته روزهای شنبه منتشر می‌شد، به مدت یک ماه منتشر نشد و حالا انتشارش از سر گرفته شده است، با این یادآوری که به فاصله دو روز، بروز شده تا مشخص شود سرعت سرایت اومیکرون چقدر بالاست!

اوضاع زمانی ترسناک می‌شود که بدانیم جز ظهور رنگ قرمز در نقشه در دو روز، اوضاع با سرعت زیاد در چندین شهر دیگر کشورمان هم به سمت بحرانی شدن پیش می‌رود تا جایی که دو روز پیش، تنها یک شهر نارنجی در نقشه رنگ بندی کرونایی کشورمان به چشم می‌خورد و حالا شمار شهر‌های نارنجی به هشت شهرستان رسیده است.

بر اساس نقشه، شهرستان‌های کاشان (اصفهان)، فردوس (خراسان جنوبی)، تربت حیدریه (خراسان رضوی)، بستک (هرمزگان)، ابرکوه، خاتم، مهریز، میبد (یزد)، هشت شهرستانی هستند که در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند و باید با تدابیری ویژه (مثل محدودیت در تردد یا کنترل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مراقبتی) مانع از وخامت اوضاع در آن‌ها و قرمز شدنشان شد.

این در حالی است که در دو روز اخیر، شمار شهر‌های زرد هم افزایش چشمگیری داشته و از ۴۴ به ۱۱۴ شهرستان رسیده که نشانه آشکاری بر شروع وضعیتی توفانی است که اکنون در ابتدای آن قرار داریم و اگر به سرعت دست به کار نشویم، به سرعت همه جای کشور را در بر خواهد گرفت، به ویژه وقتی که می‌دانیم اوضاع در مراکز استان‌ها که شهر‌های پرجمعیت هستند با سرعت در حال تغییر است.

به عنوان مثال می‌شود به شهرستان‌های تبریز، ارومیه، اصفهان، کرج، بوشهر، تهران، بیرجند، مشهد، زنجان، سمنان، شیراز، قم، کرمان، رشت، خرم‌آباد، ساری، اراک، بندرعباس و یزد اشاره کرد که از جمله مراکز استان‌هایی هستند که تازه از وضعیت آبی خارج شده و در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند. شهر‌هایی که سوای جمعیت زیاد، به دلیل قرار گرفتن در کانون ارتباطات دیگر شهرستان ها، افزایش شیوع ویروس در آن‌ها نگران کننده‌تر است.

نکته جالب توجه در این میان، تداوم وضعیت سابق در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان است که از متولیان اصلی مقابله با کرونا در کشور است. وزارت خانه‌ای که موظف به رصد دائمی وضعیت کرونایی شهرستانی کشور و به روزرسانی نقشه رنگ بندی است، اما نیم نگاهی به نقشه فوق کافی است تا دریابیم چقدر در انجام این مهم ناتوان بوده است.

این را توقف انتشار نقشه رنگ بندی به مدت یک ماه نشان می‌دهد که استدلال وزارت بهداشت برایش، ضرورت تغییر روند تعیین رنگ شهرستان‌ها بود که از ابتدا مورد انتقاد عده‌ای قرار داشت و با شیوع اومیکرون در جهان و شناسایی آن در ایران، خود وزارت بهداشت هم به ناکارآمدی آن اذعان و تاکید کرد که سازوکار جدیدی برای تعیین رنگ شهر‌ها به کار خواهد بست.

اتفاقی که البته رخ نداد و حالا می‌بینیم که انتشار نقشه رنگ بندی با روال سابق در دستور کار قرار گرفته است؛ همان نقشه‌های ایرادداری که نمی‌توانند مانع از بحرانی شدن اوضاع در شهری شده و جلوی وخامت اوضاع را بگیرند و به رغم شعار‌ها برای تغییر این نقشه ها، قرار است تهیه و منتشر شوند؛ نقشه‌هایی که به باور برخی منتقدان، تنها به درد اعمال جریمه خودرو‌های ورودی و خروجی به/از شهر‌های نارنجی و قرمز می‌خورند!
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۵
تا دو هفته آینده کل کشور قرمز میشه... حالا ببینید.... البته صداش بعد از راهپیمایی 22 بهمن در میاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
بخصوص عید نوروز و سیزده بدر و چهارشنبه سوری (ببخشید چهارشنبه آخر سال)
هرمز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
مطمئن باش راهپیمایی 22 بهمن برپا نمی شه من نگران سفرای شمال و تور استامبول هستم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
نه عزیز قبل از 22 بهمن در میاد که راهپیمایی نشه . من دقت کردم هرموقع مناسبتی در پیش باشه قبلش زمزمه پیک چندم از طرف وزارت بهداشت بلند میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
دقیقا!! سریع اول هم که کرونا وارد کشور شد همین کار را کردند همیشه هم در آستانه مراسم مذهبی کرونا خود به خود فروکش می‌کند!!! اینهم از عجایب است
ناشناس
| Canada |
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
کل دنیا بخصوص اروپا گرفتار موج عظیم اومیکرون شدند وروزانه چندصدهزارنفرمبتلا میشوند درایران امار روزانه دوهزارنفرمیدهند !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
چقدر هم دغدغه 22 بهمن دارید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
هنوز تکرار همون چرندیات دو ساله.
الان نزدیک به ذو سال هست که همه سفرها و تورهای خارجی و داخلی برقرار است و ایام عزاداری و مناسبات، همه چیز رنگ قرمز می گیره و تعطیل میشه و شما همچنان به چرندیات خود مثل راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس ادامه می دید که الان دو ساله که برگزار نمیشه
قابل توجه مسئولان تازه شروع شد
با این روندی که وزیر اموزش وپرورش وستاد کرونا واقای وزیر کشور برای باز گشایی مدارس ونیمه حضوری شدنشان تاکید دارند خاطرتان جمع به حدود یک ونیم ماه پیش برمی گردیم شک نکنید ؟...!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
بازگشایی مدارس بدترین تصمیم ممکن بود
خ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
بچه هامون رو نفرستین مدرسه من که نمی فرستم به والله شهرویر درگیر شدیم داشتم می مردم...نگذارید به خدا مجازی بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
من یک معلم ابتدایی هستم وخدا شاهده به خاطر سختی وفشاری که تدریس مجازی این چند سال سلامت چشم و روح روانم رو گرفته وتمام وقتم صرف اون میشه به طوری که حتی صدای اعضای خانواده هم در اومده بیشتر از هرکس آرزوی باز شدن مدارس رو دارم اما نه به قیمت جان بچه ها و متاسفانه این چند وقت که به دستور وزیر مدارس باز شده دارم می بینم که به هیچ وجه نمیشه بچه ها رو برای انجام پرتکل ها کنترل کرد .هرچه قدر هم می گیم رعایت نمی کنن در همین چند هفته آمار شاگردای بیمارم بالا رفته و عملا درس دادن حضوری وقتی عده ای در کلاس حاضر نمیشن امکان پذیر نیست .ه
نزدیک عید و تعطیلات شدیم دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
ساکت بابا. 22 بهمن که نزدیکتره
يك سوال؟

اين منطقه كه در نقشه نشان داده شده
و قبلا هم جزو مناطقي بود كه تا مدتها به رنگ نارجي باقي ماند
اصلا و اوصولا
چند نفر سكنه دارد؟
چقدر مركز درماني دارد؟
اين منطقه كويري ست و داراي تراكم جمعيتي بيسار بسيار پاييني است و از نظر رفت امد نيز بسيار كم تردد

هدف وزارت بهداشت از اين اعلان ها چيست؟؟؟

اگر ميخواهند اعلام خطر كنند بايد از راه خودش وارد شد
چرا دروغ گويي در اين نظام بسيار بسيار زياد عادي و همه گير شده؟؟؟
مسئولان نظام به جهت بي لياقتي و عدم توانايي در كنترل اغلب موضوعات
به دروغگويي روي مياوردند
و اين دروغگويي در بطن جامعه و بين مردم هم نهادينه شده است

بنده بارها گفته ام و همواره در صحبتهاي دوستانه بريا دوستان و اطرافيان خود تاكيد ميكنم

دروغ ايران را نابود كرده
و تير خلاص را نيز خواهد زد

ريشه تمام بد بدختي هاي ايران فقط و فقط دروغگويي ست و بس..............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
سلام .من کاری به وزارت بهداشت و سیاسیت ندارم .خودم تو آزمایشگاه دارم کار میکنم این هفته تعداد مثبتها از اول سیر صعودی داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
اولا دست از قضاوت به صرف اینکه یک مکان کویری است و … بردارید

جمعیت شهرستان اردکان به
حدی است که یک نماینده مستقل در مجلس دارد (حدود صدهزار نفر ).
ضمنا یک بیمارستان و چندین وچند درمانگاه دارد.
نکته منفی در مورد این شهر و شهرهای دیگر استان یزد، بیخیالی نوددرصدی مردم در ماههای اخیر بوده است
چرا در این شرایط مدارس ابتدایی را باز میکنید که بچه های زیر ۹ سال هنوز واکسن نزدهاند
کی گفته قرمز شده شهرها ایشالله بعد 22 بهمن و اسفند ماه قرمز میشه..این ده هزار نفری که اعلام کردن یک پنجم مبتلاها هست توی شرکت ما 14 نفر بعلاوه خانواده هاشون که میشن حدود 50-60 نفر گرفتن و جالب هیچ بیمارستان و دکتری حاضر نشد برامون آزمایش بنویسه و میگن برین استراحت و قرنطینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
تشریف بیاورید بیمارستان مسیح دانشوری! ... هم خلوت است و هم به سرعت تست کرونا می کیرند...
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
نمیدونم کجا رفتید برای ازمایش
ما که یه درمانگاه رفتیم فورا و بدون هزینه ازمایش رو گرفت و وقتی دیروز جواب کرونا مثبت شد 10 دفعه زنگ زدند چه کسایی با شما در ارتباط بودند و چرا نیومدند تست بدند
احد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
ما هم گرفتیم با علائم فوق العاده خفیف
پزشک گفت با این علائم یا آنفولانزاست یا امیکرون که هیچکدام توسط تست نشان نمیدهد پس بورید استراحت کنید قرنطینه
بیژن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
دیروز یکی از اقوام رو بردیم برای تست، سیصد و پنجاه تومن گرفتن و تاکید کردن که بیمه تکمیلی هم تقبل نمیکنه. شیراز هستیم.
با توجه به وضعیتی که اومیکرون در اروپا و آمریکا بوجود آورد مشخص بود دیر یا زود ما هم دچار شرایط مشابه میشویم باید دید برای مقابله با موجی که در پیش است چه اقداماتی انجام شده است
یکی از مسببین این وضعیت وزارت بهداشت و ستادهای کرونا هستند. درحالیکه در بسیاری از کشورها محدودیتهای جدید معرفی شده ولی ظاهرا ستادهای کرونا به عمد در حال بازگشایی و ایجاد زمینه برای پیک ششم هستند. به عنوان مثال دادن مجوز برای کنسرتهای مختلف و در فضاهای بسته و با حضور بیش از هزار نفر که یقینا بسیار تاثیر گذار در شیوع کرونا هست
به عید که برسیم کل کشور قرمز میشه
جالبه وزارت بهداشت اعلام کرده بود 96 درصد اردکانی ها واکسن زده اند ... حالا اردکان قرمزه . توجه دارین یعنی چه ؟؟؟
پاسخ ها
جلال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
دلیل قرمز شدن اردکان پذیرش بیماران شهر مجاور اردکان یعنی میبد هست .میبد هم کمترین میزان واکسیناسیون رو تو استان داره
بازگشت رنگ خوشگل مو شرابی
کیت تشخیص امیکرون توی مملکت گیر نمیاد! با چی دارید تعداد بیمارها را تشخیص می‌دهید! خدا شاهده همه چیز عجیبه و فقط آمار سازیه
فکر میکنم این رنگ بندی‌ها هم مثل ابتدای ورود کرونا به کشور است که گذاشتند بعد از راهپیمایی و برگزاری انتخابات صداش را در آوردند! خدا خودش همه چیز را ختم به خیر کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
احمق جون 22 بهمن نشده هنوز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
ناشناس20
از شما و دوستانتان بیشتر از این انتظار نمی‌رود! نحوه صحبت هر انسانی میزان شعور آن فرد را میرساند
امار شهرهای قرمز و زرد در واکسن زدن را منتشر کنید تا همه متوجه بشن، واکسن نه از بیمار شدن، ناقل بودن یا حتی مرگ هم پیشگیری نمیکند،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
به این تفکر میگن زنگ زده
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
همه پزشکان میگویند هیچ واکسنی کارایی 100 درصدی نداره ولی از بیماری شدید و مرگ جلوگیری میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
يعني كل دنيا قبول كردن كه واكسن روي مرگ و مير تاثير داره يه سري تعطيل فاشون چيه كه هنوزم دارن حرف خودشونو ميزنن. پس كاهش مرگ و مير اين چندماه در اثر چي بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟قبلش اينهمه جون از دست رفت بخاطر نبود واكسن. شماها واقعا فازتون چيه دقيقااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چقدر سواد دارين؟چقدر درس خوندين؟چندتا مقاله علمي درباره كرونا خوندين؟چي ميگين اصلااااااااا؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
واکسن بسیار موثر است در جلوگیری از مرگ و اینهمه مرگی که در تابستان مردم گرفتار آن شدند همگی در اثر دیر وارد کردن واکسن بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
در جواب 35
تفکر زنگ زده شمایید که هنوز موضوع رو نگرفتید
در جواب40
معلوم شد در پزشکی نوین پول حرف اول رو میزنه نه تندرستس بیماران
در جواب51
این مثل مسابقه است در اول خیلی راحت میری بالا اما هر چی بالاتر میری سخت تر میشه کم نبودن کسانی که بعد از واکسن مردن به این آمار های دروغین توجه نکن ی سر بزن اطرافیانت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
بله ثابت شده روغن بنفشه و نوشابه شتر خیلی موثر بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
بی سواد دوزاری واس ما حالا شدی پزشک و متخصص نظر میدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
ناشناس ۱۶:۲۵ در جواب تو
انقد شانتاژ نکن
منم به آمار اینا اطمینان ندارم از دور و اطرافم میگم حدود سه چهار ماه بود که دیگه کسی از ابتلا به کرونا نمی گفت چه برسه به مرگ و میر الان باز شروع شده که اونم به خاطر سهل انگاری مسئولانه که اومیکرون توی کل کشور پخش شده وگرنه همون واکسن های کم کیفیت هم نتیجه مورد انتظار رو ایجاد کرد
حالا هی تو حرف خودتو بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
در جواب 2159
شما ها هم شانتاژ میکنید هم سفسته و هم توجیح این استدلال شما به این صورت که درسته بچم واکسن فلج الطغال زده اما بجای اینکه کل بدنش فلج بشه فقط دستش فلج شده
تا کی میخوای به این خزبلات گوش بدید کرونا دیگه باید فهمید یک تجارت کثیفه
تو که شانتاژ نمیکنی چرا در عراق با این همه تجمعات میلیونی پیک نداشتیم چون
همه قرمز پرمزی تا 21 بهمن هست بعد ش باز آبی میسه به لطف پروردگار
عهه چی شد؟ گفته بودن مدارسو دانشگاها باز بشه و حضوری ... پس مسئولای اونطرف از سر دلشون اعلام کردن باز بشه؟
بازهم نزدیک عیذ شد و فیلم بازی کردنهای دولت شروع شد .. اینها میخواهند با قرمز اعلام کردن شهرها ، دوباره جریمه ها را برقرار کنند و کاسبیهایشان را مجددا بر پا کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
عجب 2 ماه تا عید مونده
شایدم برای اینه که بازی های فوتبال ملی را بدون تماشگر برگزارکنند و طنان را به ورزشگاه راه مدهندوگرنه برای امیکرون مملکت را نمیبندند فقط همه باید سریعتر دوزسوم را تزریق کنند
من و چند تا از همکاران یک شنبه از مدرسه گرفتیم یکی از دانش آموزان سرفه می کرد ....مدارس بیشتر باعث شدند
به اذن پروردگار در ۲۱ بهمن همه کشور سفید راه راه میشه خیالتون راحت
سه روز پیش وزیز عذر خواهی کرد‌که توزیه استرا زینکا به تعویق افتاده دیروز گفتند که به اندازه کافی از این واکسن داریم اما هیچ کجا پیدا نمیشه و همه را معطل کرده اند واقعا چه باید کرد با دروغ
به عید نوروز که برسیم (ببخشید سال نو) یا به چهارشنبه‌سوری (ببخشید چهارشنبه‌ی آخر سال) یا به سیزده‌بدر (ببشخید روز طبیعت) اون موقع هست که مسئولین راستگو شروع می‌کنند به دادن آمار درست و 100هزار 100هزار تعداد مریض اعلام می‌کنن و همه‌جا رو قرمز اعلام می‌کنن.
کلا من هیچ چیز این‌ها را باور ندارم. انگار از دو تا کشور مختلف اومدیم. یکی از عربستان و یکی از ایران.
دوستان من نمیدونم چرا حماقت رو با حماقت مقایسه میکنن ، همونقدر که راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری مراسم های مذهبی توی این شرایط به بحرانی تر شدن اوضاع کمک میکنه ، همونقدر هم کنسرت ها و سفرهای های خارجی و از این قبیل ، توی بدتر شدن این اوضاع از همون اول تا الان هر دو تا گروه مقصرن
مدارس را تعطیل کنید
معلوم بود اینطور می شه دولت مکرمه می خواهد با عدد و کاغذ و برخلاف واقعیت نشان بده که کرونا تمام شده اما واقعیت چیز دیگری است، چه کسی باید جواب عزیزانی که به خاطر اجبار بی دلیل دولت و بازگشایی مدارس و دانشگاهها می میرند و خانواده هایشان بی سرپرست و متلاشی می شود را بدهد؟ دولت !!!
متاسفانه بی تدبیری و مجوزات مقامات وزارت بهداشت و ستاد کرونا وضعیت را بدتر خواهد کرد. بازگشایی دانشگاهها ، مجوزات متعدد برای کنسرتهای مختلف نتیجه ای بدتر از این از نیمه دوم بهمن و اسفندماه خواهد بود
جالب است که می خواهند از ترم بعد دانشگاه ها را هم بزور حضوری کنند! معلوم نیست چه کسی چنین تصمیم گیری هایی را انجام میدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
یه عده شنگول
چندین معلم و دانش آموز به دلیل اجبار در امتحانات به صورت حضوری به کرونا مبتلا شدند . بعضی از مراقبین و معلمان و البته دانش آموزان به دلیل نداشتن تهویه در کلاس ها مجبور به حضور در کلاس ها با پنجره باز و سرمای شدید چند روز قبل بیمار شدند . تا چه زمان باید چوب ندانم کاری مسولان بی فکر را بخوریم؟؟؟!!!!
حداقل جلوی ورود این شهرستانی ها به تهران و شهرهای بزرگ بگیرند.
اردکان یزد و کاشان پاتوق افاغنه است. این افاغنه تو افغانستان واکسن تزدند و حالا سویه امیکرون دارد میکشتشان
کشوری که علم، منطق و تفکر بر آن حاکم نباشد و افراد کم‌ سواد وزیر و ‌وکیل میشن! اوضاع بهتر از ابن نمیشه!!!
تیم نفوذ در دولت فعلی هم وجود داره ، و با هر مناسبت ملی و مذهبی سیاه نمایی شان شروع میشود . از کجا معلوم کیتهای تشخیص تان سفارشی آمارسازی نمی کنند . توی دوسال اخیر جز کاسبی و کاسبی و کاسبی و بدنامی برای کرونا بیچاره و بعد جنازه سازی از مردم بدبخت در جهان و ایران ، چیزی ندیدیم .
کشور ما حتما باید اتفاق خطر ناکی بیفته بعد آخه وزیر اموزش پرورش چرا باید از ستاد کرونا خواهشمند مدارساجباریباز باشه مگه پزشک هست چرا باید هرکس درهمه کارها دخالت کنه بخدا برای دانش آموزان اتفاق بیفته ساکت نمیشنیم والا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی