بازدید 6963

پلیس محموله ۲۶۰ کیلویی حشیش را از منزل مسکونی بیرون کشید

کد خبر: ۱۱۰۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲ 25 January 2022

با همپوشانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان و جیرفت محموله سنگین حشیش از یک منزل مسکونی کشف شد.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی استان کرمان در این باره گفت: نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انبار و ذخیره یک محموله سنگین مواد مخدر در یک منزل واقع در یکی از نقاط شهر جیرفت باخبر شدند و موضوع را به پلیس این شهرستان اطلاع دادند.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر جیرفت منزل مدنظر را شناسایی کردند و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی وارد نشانی مذکور شدند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این منزل ۲۶۰ کیلوگرم حشیش کشف و ضمن توقیف یک خودروی پژو، یک متهم را که قصد داشت این محموله را به تدریج به دیگر نقاط کشور منتقل کند، دستگیر کردند و در ادامه او را با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل دادند. شایان ذکر است این محموله معادل دو هزار و ۶۰۰ کیلو تریاک است.

جلوگیری از قاچاق ۴۴ َشیء عتیقه به خارج از کشور

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین گفت: نیروهای پلیس استان کرمان از جابه جایی و حمل اشیای عتیقه از استان های شرقی کشور به سمت کرمان باخبر شدند و با انجام اقدامات اطلاعاتی، خودروی حامل این اشیا را با هماهنگی قضایی شناسایی و توقیف کردند که در بازرسی از آن۴۴ شیء عتیقه کشف شد.

وی افزود : این اشیا شامل آبریز سینی، شمشیر، مهره، پیاله، ظروف پیاله‌ای دهن باز و لگن متعلق به چهار هزار سال پیش از میلاد در کامیونی که به سمت رفسنجان قصد عزیمت داشت جاسازی شده بود که با هوشیاری پلیس توقیف شد.

ناظری ادامه داد: طبق اطلاعات، قرار بود این محموله در بار پسته جاساز به استان های شمالی حمل و از کشور خارج شود.

وی ارزش ریالی این اشیای عتیقه را براساس نظر کارشناسان میراث فرهنگی ۵۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: در ارتباط با این پرونده یک متهم دستگیر و خودروی حامل اشیای عتیقه توقیف و تحویل مرجع قضایی شد که ریشه یابی و دستگیری دیگر اعضا در دستور کار نیروهای پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر