بازدید 12250

صدور کارت هوشمند ملی با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی

رییس سازمان ثبت احوال کشور از صدور بیش از ۲۵۰هزار قطعه کارت هوشمند ملی با تکیه بر ظرفیت های داخل کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹ 24 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، هاشم کارگر معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور در جریان همایش مدیران ستادی و استانی سازمان از راه اندازی مجدد خط تولید کارت هوشمند ملی در هفته گذشته خبر داد.

کارگر با اشاره به صدور بیش از ۲۵۰هزار قطعه کارت هوشمند ملی با تکیه بر ظرفیت های داخل کشور و بر اساس برنامه ریزی انجام شده برای انجام تعهدات سازمان به هم وطنان افزود: این کار طبق برنامه ریزی انجام شده و با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت تا بتوانیم به تعهدات پیش بینی شده جامه عمل بپوشانیم.سرعت گرفتن این روند و انجام تعهدات ، از اولویت های مهم و کوتاه مدت سازمان به شمار می رود.

رییس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به سازماندهی دوباره امکانات و بسیج ظرفیت های موجود در داخل کشور، خاظرنشان کرد حمایت و پیگیری های مستمر وزیر محترم کشور در احیای این فرآیند بسیار موثر و حیاتی بوده است.

لازم به ذکر است که خط تولید کارت هوشمند ملی مدتها به واسطه تحریم های ظالمانه و نیز عدم تخصیص اعتبارات در حالت نیمه فعال و حتی در برهه ای تعطیل درآمده بود که طی طول ماه گذشته بر اساس پیگیری های انجام شده در وزارت کشور و سازمان ثبت احوال مجددا راه اندازی گردیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۰
اصلا کارت ملی برای چیست؟با توجه به درج کدملی درشناسنامه های جدیدکه دردفاترپیشخوان وادارات مختلف هرنوع اطلاعاتی ازروی آن قابل استخراج است کارت ملی یک چیززاید وبلکه دردسرسازاست وبهتراست دولت اصل موضوع صدورکارت برای هرایرانی را کلا لغوکند.
چیپ کارت ملی خیلی هم پیچیده نیست آقایان
تایلند میکروچیپ می سازه و در صنعت ساخت قطعات حساس پیشرو هستش اونوقت ما توی ساخت چیپ ساده کارت ملی ماندیم
پس چطور زمان دولت کلید می گفتند چون تحریمیم نمی توانیم کارت ملی صادر کنیم؟
پاسخ ها
ramin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
مگه الان صادر شده؟؟؟
کرونایاب مستعان را ندیدیم! واکسن های تولید داخلتان را به موقع ندیدم ! کارت ملی تولید داخل را هم نخواهیم دید یا اگر دیدیم باید بگردیم ربطش را به قراردادهای دراز مدت با چین و روسیه پیدا کنیم!!
برای کارت هوشمند چند سال هست که داریم تکیه میکنیم ممثل کارت ماشین جدید تراشه رو حذف کنید بجای آن بارکد سه بعدی بگذارید تا در این جا هم وابستگی کم بشه
کارت ملی حق مسلم ماست
توانمندی ملی چیزی بهتر از پراید؟!
از 4 سال پیش هنوز جمعیت میلیونی کارت ملی دریافت نکردن ! همین یه تیکه پلاستیک
بسه بابا. هر ماه یه بار اینا رو میگین ولی در عمل هیچ. اینم میره بغل دست مستعان و اون هفتا واکسنی که فقط پولشو گرفتین و هیچی تحویل ندادین. کسی هم که بازخواستتون نمیکنه خیالتون راحته. بچاپین
خجالت نمیکشید؟؟ خبر مشابه این را 100 بار در چند سال گذشته عنوان کردید. اما هنوز خیلی ها سالهاست منتظر دریافت کارت ملی هستند.... بابا حرف نزنید....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی