بازدید 5126

بنزما پنالتی خراب کرد، رئال از باخت گریخت

کد خبر: ۱۱۰۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸ 23 January 2022

رئال مادرید در شب پنالتی خراب کردن و مصدومیت کریم بنزما، در نهایت در ثانیه های پایانی توسط ادر میلیتائو به گل تساوی رسید و در خانه برابر الچه به تساوی 2-2 رضایت داد.

رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی بود که وینیسیوس جونیور در گوشه محوطه و در نزدیکی دروازه صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما بادیا ضربه این بازیکن را مهار کرد. در دقیقه 14 وینیسیوس در آستانه محوطه فرصت مناسبی برای گلزنی تونی کروس مهیا کرد، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

بنزما پنالتی خراب کرد، رئال از باخت گریخت

در دقیقه 27 و روی پاس فوق العاده داوید آلابا بود که رئال مادرید از فرصت خوبی برای زدن گل اول برخوردار بود، اما ضربه کریم بنزما دقیق نبود و در اختیار بادیا قرار گرفت.

اما در دقیقه 32 و با متوقف شدن وینیسیوس جونیور در محوطه جریمه الچه، رئال مادرید صاحب یک ضربه پنالتی شد. کریم بنزما پشت توپ قرار گرفت، اما علیرغم فریب دروازه بان الچه ضربه این ستاره فرانسوی به بیرون رفت.

اما دقایقی بعد و بر خلاف جریان بازی این الچه بود که به گل اول دست یافت. روی ارسال دقیق فیدل از سمت چپ، بویه با ضربه سر تماشایی خود دروازه را باز کرده و گل اول تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 44 و روی پاس کاسمیرو این فرلان مندی بود که موقعیت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه او نیز به بیرون رفت و در نهایت رئال مادرید با قبول شکست 0-1 راهی رختکن شد.

در اوایل نیمه دوم و با متوقف شدن ادن هازارد در محوطه، رئال مادرید صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما داور در ادامه و بعد از بازبینی نظر خود را عوض کرد.

در دقیقه 57 کریم بنزما به علت مصدومیت تعویض شد تا کار تیم مهمان دشوارتر از قبل شود. لحظاتی بعد تونی کروس فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه او دقیق نبود و به بیرون رفت.

دقایقی بعد و روی حرکت تیمی رئال مادرید و پاس مندی بود که وینیسیوس می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما او علیرغم گذشتن از سد پالاسیوس نتوانست دروازه الچه را باز کند و این فرصت خوب را از دست داد.

بنزما پنالتی خراب کرد، رئال از باخت گریخت

اما در دقیقه 76 این الچه بود که به گل دوم دست یافت. بویه با حرکتی تماشایی توپ را به پره میلا در سمت راست محوطه رئال مادرید رساند و این بازیکن بدون مدافع یارگیر و با ضربه ای دقیق به گوشه مخالف، دروازه تیبو کورتوا را باز کرد.

دو دقیقه بعد رئال مادرید تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه سر کاسمیرو روی ارسال لوکا مودریچ به دیرک دروازه برخورد کرد. اما در دقیقه 82 و با هند میلا بود که رئال مادرید صاحب یک ضربه پنالتی شد. لوکا مودریچ پشت توپ قرار گرفت و موفق شد اختلاف را به حداقل برساند.

لحظاتی بعد رودیگو روی پاس ویینیسیوس می توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما ضربه او بعد از برخورد به وردو به بیرون رفت. اما در دقیقه 92 رئال مادرید به گل تساوی دست یافت.

ارسال دقیق وینیسیوس از سمت چپ با ضربه سر ادر میلیتائو همراه بود و رئال مادرید در نهایت در لحظات آخر از شکست در این دیدار گریخت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی