بازدید 33691
۸
تحت فشار هیچکس و هیچ جا نیستیم

عضو استیناف: رای تجدیدنظر گل‌گهر عادلانه است

مشخص نیست که چه رایی صادر می‌شود و این رای به نفع کدام طرف درگیر پرونده است، ما رایی را صادر خواهیم کرد که عادلانه باشد. من با جرات می‌گویم هیچ فشاری روی کمیته استیناف نیست
کد خبر: ۱۱۰۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸ 23 January 2022

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: واقعا مشخص نیست که چه رایی در خصوص پرونده گل گهر از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صادر می‌شود و این رای به نفع کدام طرف درگیر پرونده است اما ما رایی را صادر خواهیم کرد که عادلانه باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی دادرس روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به زمان اعلام رای کمیته استیناف درباره پرونده جنجالی گل‌گهر اظهار داشت: اینکه بخواهم بگویم چه زمانی رای نهایی صادر می‌شود هنوز به صورت دقیق مشخص نیست.

عضو استیناف: رای تجدیدنظر گل‌گهر عادلانه خواهد بود

وی افزود: روز سه‌شنبه نشست شورای استیناف برگزار خواهد شد، اگرچه این نشست عادی است اما به طور حتم درباره پرونده گل‌گهر صحبت خواهد شد.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: روزهای گذشته از نفراتی دیگر که درگیر پرونده گل‌گهر سیرجان بودند سوالاتی شد تا تحقیقات ما کامل شود.

دادرس تصریح کرد: واقعا مشخص نیست که چه رایی صادر می‌شود و این رای به نفع کدام طرف درگیر پرونده است، ما رایی را صادر خواهیم کرد که عادلانه باشد. من با جرات می‌گویم هیچ فشاری روی کمیته استیناف نیست و در این مدت تهدید یا تحت فشار قرار نگرفته‌ایم.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: هر طرفی که در این پرونده شکست بخورد به طور حتم به دادگاه عالی ورزش شکایت خواهد کرد و از نظر قانونی منعی برای انجام این کار نخواهد داشت و ما نیز جلوی آنها را برای این شکایت نخواهیم گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
گفته عادلانه باشد نه عادلانه‌است
دروغگویی ذاتی تا کی
دو امتیاز الکی استقلالی ها کسر میشه
این مملکت تصمیم گیری های مهمتر از این داره اما اینقدر طول نمی کشه که این کمیته متجاوز از یک ماهه که مردم رو سرکار گذاشته
صبر کنید اگر سپاهان و استقلال خطرناک شدند رای را باطل کنید
جناب دادرس نگهدارید.بعد از ظهور آقا امام زمان . واقعاً خیلی کار میبره کمیته شما را باید منتقل کنند به سازمان ملل.
چون پای استقلال در میان است وسه امتیاز هدیه کمیته انظباطی بر نمی گردد چون برگردد استقلال قهرمان نمی شود در نتیجه استیناف رای به ضرر گل گهر خواهد داد
یعنی چی که یک نیم خلاف کند و شما رأیی صادر بکنید که به ضرر تیم‌های دیگر باشد.رای عادلانه بدهید
آره، اصلا هر چی به نفع لنگ بشه همونه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی