بازدید 8878
در پی شفاف‌سازی آیتول در زمینه نحوه فعالیت خود، بیمه مرکزی مجوز فعالیت کارگزاری برخط همپاد کیان (آیتول) را مجددا به رسمیت شناخت.

مهر تایید بیمه مرکزی به پروانه آیتول

مجوز فعالیت کارگزاری برخط همپاد کیان (آیتول) رفع تعلیق شد.
کد خبر: ۱۱۰۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ 23 January 2022

تایید پروانه آیتول از سوی بیمه مرکزی

رفع تعلیق مجوز فعالیت این استارتاپ فعال در حوزه ارائه خدمات خودرویی، دو هفته پس از اعلام این خبر در وبسایت بیمه مرکزی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی صورت گرفت. این اتفاق درست زمانی رخ داد که آیتول (itoll) برای اکران کمپین محیطی خود آماده بود و همین موضوع موجب به تعویق افتادن اجرای کمپین تا زمان رفع تعلیق مجوز شد. به این ترتیب کمپین محیطی و دیجیتال آیتول از روز جمعه یکم بهمن ماه اجرا شد.

محمدرضا برزگری مدیرعامل کارگزاری برخط همپاد کیان دررابطه با رفع تعلیق مجوز فعالیت این شرکت گفت: «در پی انتشار خبر تعلیق مجوز فعالیت آیتول که بیمه مرکزی دلیل آن را مغایرت عملكردی این شرکت با استناد به آیین نامه كارگزاری‌های رسمی بیمه مستقیم عنوان کرده بود، مذاکراتی بین مدیران ارشد این شرکت و بیمه مرکزی صورت گرفت. ماحصل این مذاکرات، شفاف‌سازی آیتول در مورد نحوه فعالیت کارگزاری برخط همپاد کیان (آیتول) و رفع کامل ابهامات به وجود آمده بود و در نهایت مجوز فعالیت این کارگزاری به صورت رسمی در روز چهار شنبه ۲۹ دی ماه، از سوی بیمه مرکزی رفع تعلیق شد.»

به گفته برزگری:« فعالیت کارگزاری برخط همپاد کیان (آیتول) در جهت تکمیل زنجیره ارزش خدمات خودرویی صورت می‌گیرد و آیتول در زمینه ارائه خدمات بیمه‌ای، کاملا در چارچوب آیین‌نامه‌ و دستورالعمل‌های بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با ثبت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم فعالیت می‌کند.»

تایید پروانه آیتول از سوی بیمه مرکزی

وی مهم‌ترین مزیت این پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات یکپارچه خودرویی را،  تغییر  ساختار خطی و سنتی در صنعت بیمه به ساختار پلتفرمی و ایجاد یک مسیر جدید در خصوص دیجیتالی‌ کردن و افزایش ضریب نفوذ این صنعت به‌ نحوی‌ دانست که تمام نمایندگی‌های سطح کشور از تمام شرکت‌های بیمه، قابلیت ثبت‌نام و صدور بیمه در این پلتفرم را داشته باشند.

مرتضی امیری، مدیر بازاریابی آیتول نیز در رابطه با اکران گسترده تبلیغات محیطی و دیجیتال این برند استارتاپی گفت: «با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از چندین ماه قبل، قرار بر این بود که پس از انجام پروژه ریبرندینگ و رونمایی از هویت بصری جدید آیتول، کمپین تبلیغاتی 360 درجه در جهت افزایش آگاهی از برند آیتول در تهران اجرا شود. اما به دلیل تعلیق مجوز کارگزاری آیتول، این برنامه‌ریزی تغییر کرد و اکران تبلیغات محیطی آیتول به تعویق افتاد. در نهایت و صرف نظر از متضرر شدن آیتول بابت تاخیر اجباری در اجرای این کمپین، بعد از رفع تعلیق و حل ابهامات پیش آمده کمپین تبلیغاتی گسترده آیتول از جمعه یکم بهمن آغاز شد.»

آیتول که در سال ۱۳۹۷ با تمرکز بر سرویس‌های تجمیع شده عوارض خودرو فعالیت خود را آغاز کرد، امروز بیش از ۱۰ سرفصل خدماتی شامل بیمه شخص ثالث، بیمه موتور، بیمه بدنه، عوارض خودرو، معاینه فنی، ترخیص ‌خودرو، تعویض پلاک، تعمیرگاه آیتول، مشاوره حقوقی و تعویض روغن را پوشش می‌دهد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار