بازدید 7867

نوری: مدارس باید آموزش حضوری را از سر بگیرند

وزیر آموزش و پرورش گفت: والدین دانش آموزان نیز با مدارس همکاری داشته باشند و دانش آموزان را به مدارس بفرستند.
کد خبر: ۱۱۰۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 22 January 2022

به گزارش «تابناک»، یوسف نوری در بازدید مشترک به همراه رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مدارس سیل زده شرق هرمزگان در شهرستان میناب و رودان، افزود: تمامی مدارس کشور باز است و باید بصورت حضوری فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه والدین دانش آموزان نیز با مدارس همکاری داشته باشند و دانش آموزان را به مدارس بفرستند، تصریح کرد: مدارس حتما باید آموزش حضوری را از سر بگیرند، ۹۵ درصد مدارس دنیا در این مدت باز بوده اند اما ما ۱۰۰ درصد تعطیل کردیم و آموزش مجازی داشتیم.

نوری بیان کرد: در توزیع منابع هم باید اول خط مقدم جامعه را در نظر بگیریم که خط مقدم در جمهوری اسلامی ایران، مردم مستضعف و کوخ نشین هستند، در مرکز، قرارگاه محرومیت زدایی تشکیل داده ایم و بنا داریم دایره دایره از بیرون به داخل بیاییم.

وی اظهار کرد: فقری در اطراف کشور داریم که ناشی از کار خودمان است، تبعیض در درون خانواده بین فرزند دختر و پسر، بین پسر بزرگ و کوچک و ...در نظام تعلیم و تربیت هم این تبعیض ها وجود دارد، بینش، منش، فعل و دیدگاه ما در موضوع عدالت، توزیع رویه ای ست در صورتی که عدالت باید توزیعی یا ترمیمی باشد یعنی حق همه داده شود.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص ایرادات شورای نگهبان به طرح رتبه بندی معلمان، عنوان کرد: این ایرادات یکشنبه سوم بهمن ماه در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۵
هر موقع ماسک را از چهره ات برداشتی ؛ بچه ام را می فرستم مدرسه
این چه سیستمیه که همتون هماهنگ با هم و با زیاد شدن امیکرون، اصرار به حضوری شدن مدرسه ها دارین؟ باز چه خوابی برای مردم بدبخت دیدین؟
با کدام تضمین بچه رو مدرسه بفرستیم
مگه بچه ها گوشت قربونی هستن
جناب وزیر !!!
چشم
!!!!!!
.
از اين طرف اين وزير ميگويد مدارس بايستي حضوري باشد
از آن طرف بهداشتي ها ميگويند اميكرون در حال افزايش و تبديل به پيك شديد شدن هست
.
اين همه پراكندگي تصميم گيري غيركارشناسانه ! چرا ؟؟
اگر بلايي بر سر فرزندانمان بيايد آقاي نوري شما جوابگو هستيد؟
يا شما هم مثل وزير صنايع ... ؟؟؟!!!
باز هم مقایسه های غلط با اروپا وآمریکا . آخه پروفسور نوری مگه واکسناسیون ما با اون ها همزمان شروع شد که مدارسمان هم همزمان باز بشه . تازه اگر آمارمیزان ابتلاء درست بوده باشه ؟!!!
تعارف میکنی چرا ؟؟؟؟؟/

مگه وزیر نیستی ؟

قاطعانه دستور بده . نظارت دقیق کن بر اجرای موارد بهداشتی مدارس

بازخواست کن از مدیران کل استانها

همش پشت میز بشینی و ی مصاحبه کنی کهنشد کار

به فریاد دانش آموزانی که بیسواد دارند تحصیل میکنن برس آقای وزیر فرهنگ
جناب وزیر آیا سیستم مانیتورینگ ما مثل بقیه کشورهاست؟ آیا تعداد افراد حاضر در کلاس مطابق با آن کشورهاست؟ آیا امکان گرفتن تست های کرونا در دانش آموزان ما با آنها یکسان هست؟ آیا نحوه ارایه خدمات و هزینه های تست و بقیه موارد در کشور ما مانند آنهاست؟ چند درصد از زیر ساخت و استانداردهایی که برای بازگشایی مدارس لازم است در کشور ما امکان اجرا دارد؟
دستور بدهند ! اوامر صادر کنند ! مشکلی نیست ! قدرت دارند و از قدرتشان استفاده می کنند . اما من بعنوان پدر اختیار فرزند خودم را که دارم، ندارم؟؟!! آنهایی که فکر می کنند غیرحضوری لطمه دانشی و یا سلامت جسمانی به بچه ها می زنه مشکل در خودشونه و ناتوانی شون در برنامه ریزی صحیح برای بچه ها. من برای فرزندم که کلاس هشتم هست برنامه ریزی کردم. به دقت نظارت کردم درسهایش را هم خوب خواند. برای امتحانات هم بصورت حضوری به مدرسه رفت و تمام نمره هایش هم بالای 18 هست. الحمدالله. در خانه کارهای نرمشی و کششی هم میکنه و با دوستانش هم در ارتباط هست کم و بیش. باز هم می گویم در مدرسه امتحان داد یعنی نه امکان تقلب داشت و نه کسی به او کمکی کرد. من یک جانباز ریوی جنگ تحمیلی و جزو گروههای پر خطرم. تحت هیچ شرایطی فرزندم را به مدرسه نمی فرستم. حتی اگر یک سال درسش دچار وقفه شود. هر وقت به نقطه ای رسیدین که با بروز یک پیک، سرم یا تخت کم نیاوردین ، هروقت تونستین راه حل برای بچه های بیگناه مردم رو باز گذاشتن پنجره های کلاس ها توی این سرما معرفی نکنین، بعدا بیاین حکم اجباری بدید. نه به حضور اجباری در مدارس.
هر وقت تونستي مثل همه دنيا امکانات و خدمات بدي اونوقت بيا دنيا را بکش به رخ ما
آقاي وزير محترم

خواهشمنديم با وزير بهداشت تماس بگير وبگو ببين چي ميگه

بسه ديگه اين همه هماهنگي بين اركان نظام واقعا" در جهان بي نظير است

فكري به حال خودتون بكنيد

من نمي گذارم بچه ام بره مدرسه
روند صعودی آمارهای روزانه موارد ابتلا به کرونا در کشور، می تواند ما را برای روزهای پایانی سال و شروع سال نو، نگران کنند. زیرا، تجربه تلخ پیک پنجم را از یاد نبرده ایم.
یک اپیدمیولوژیست ضمن تشریح وضعیت بروز کرونا در کشور، تاکید کرد: در صورت وقوع پیک ششم، قله آن در مرگ و میر و بستری به اندازه پیک پنجم نخواهد بود اما این احتمال وجود دارد که رکورد ابتلا به کرونا در کشور زده شود
تا بچه های مردم رو به کشتن ندین آروم نمی گیگیرین
بی فکری مطلق
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل