بازدید 18569

آخرین آمار کرونا در ایران تا یکم بهمن/ شناسایی بیش از ۵ هزار بیمار در شبانه روز اخیر

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۲۷ میلیون و ۹۲۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۵ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۲۸ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۰۰۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱ 21 January 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۰ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۶۵۹ دوز اول و ۵۳ میلیون و ۴۶۱ هزار و ۹۴۱ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۱۴ میلیون و ۱۳ هزار و ۴۶۵ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۲۷ میلیون و ۹۲۳ هزار و ۶۵ دوز واکسن در ایران که ۲۳۵ هزار و ۲۵۷ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۲۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۳۸۳ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۲۴۱ هزار و ۸۴۳ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۰ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۲ هزار و ۱۷۲ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۷۵ هزار و ۷۳۰ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۱۲۲۸ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۳ میلیون و ۸۶۵ هزار و ۳۹۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۹ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲ درصد است.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
آدم هر چی فکر میکنه نمیتونه متوجه بشه بدون کیت چطوری میتوانید آمار بیماری اعلام کنید!؟ اگر هدف آمار سازیه خوب بسم الله.... ولی پشت این آمار سازی‌ها جان مردم بیچاره هست که داره گرفته میشه. همانطور که تا حالا گرفته شده و شما هم همه چیز را با آمار سازی سرهم کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
آمار سازی که ابزار نمی خواهد!! یک سری توانایی های دیگر نیاز دارد که در همه پیدا نمبشود
به سلامتی نتیجه واکسن نزدن ها رعایت نکردن پروتکل هاو امتحانات حضوری و یهو آبی شدن کل نقشه و .....داره مشخص میشه.خواهشا از همین الان یه فکری بکنید تا دوباره برنگردیم به چند ماه پیش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
به سلامتی؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
آنهایی که دارند وزارتخانه را میچرخانند دغدغه های دیگری دارندفعلا مزاحم نشوید
اگر مانند امریکا هر 3 تا چهار روز میزان ابتلای جدید دو برابر بشه ظرف دو هفته از رکورد ابتلای جدید در پیک پنجم عبور می کند.
آیندگان و تاریخ چه قضاوتی راجع به کسانی می‌کنند که با هیچ انگاشتن مردم و سهل انگاری باعث مرگ صدها هزار نفر از مردم این سرزمین شده اند!؟ اینان کسانی هستند که نام نیکی در تاریخ از خود به یادگار نمیگذارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
در عصری زندگی می‌کنیم که چیزی قابل پنهان کردن نیست و تاریخ هم قاضی بی رحمی است
ما از کوتاهی که در حق عزیزانمان شد هیچ وقت نمی‌گذاریم امیدواریم که خدا هم از آدمهایی که در حق ما کوتاهی کردند نگذرد
پاسخ ها
کامران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
, دقیقا
مخصوصا برای پدر من که اشتباه تشخیص دادن و در بیمارستان افراد کرونایی بستری کردن.
پدرم چند روز مونده بود بازنشسته بشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
بی گمان چیزی که گذشت قابل فراموش شدن و بخشش نیست
حالا اگه آمار مرگ و میره بره بالا میگن واکسنای چینی بی اثر بوده
آمریکا 70 درصد واکسن زدن، 30 درصد نزده جمعیت زیر 12 سال و درصد کمی از بالای 12 ساله هاس، مرگ و میر بالا هم لابد به حیوانات مربوط میشه
واقعیت اینه که این بیماری فعلا پایانی نداره، مدیریت و کنترل و اینا هم هیچ ربطی نداره چون کرونا کار خودشو میکنه، شاید آمار یه کمی کم بشه ولی حالا حالاها صفر نمیشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل