بازدید 18805

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۹ دی/ افزایش شمار بیماران شناسایی شده به ۴ هزار نفر

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۲۷ میلیون و ۲۱۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۴ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۷۱ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۱۰۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ 19 January 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۰ میلیون و ۴۰۴ هزار و ۹۴۶ دوز اول و ۵۳ میلیون و ۳۳۴ هزار و ۹۰۸ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۱۳ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۹۱۶ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۲۷ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۷۷۰ دوز واکسن در ایران که ۴۳۷ هزار و ۱۱۸ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۳۳۰ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۹۰۹ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۹ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۲ هزار و ۱۳۲ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۷۱ هزار و ۲۱۷ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۱۲۷۱ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۳ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۸۲۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۹ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲ درصد است.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۹
وقتی کیت‌های تشخیص امیکرون در کشور وجود ندارد چطوری آمار اعلام میکنید؟ اینهم همون بازی شروع کرونا در کشور است که وقتی تمام کشور آلوده شد آنوقت یادتون آمد که بگوییدکرونا وارد کشور شده؟ تمام آنهایی که تا امروز از بین رفتند همه در اثر سهل انگاری بوده یا دیر اعلام کردن بیماری یا دیر وارد کردن واکسن حالا هم که کیت برای تشخیص امیکرون بقدر کافی در مملکت وجود ندارد. تا کی می‌خواهد این وضعیت ادامه داشته باشد؟
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
آقای کارشناس میتونن بگن توی کشورهایی که کیت دارن چند نفر فوتی داشتن.
حیدر
| Madagascar |
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
فقط ایران باعث کشته شدن این همه ادم شده ؟؟ یه جور میگید انگار که همه ی دنیاهیچ کشته ای ندادن الان ایران
اینکه مسولان باید بهتر و خیلی بهتر عمل می کردن هیچ شکی نیست اما اینکه خودمون رو بدبخترین ملت دنیا در نظر بگیریم همه اصلا جالب نیست
عین الله که عین خیالش نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
عین الله که مثل من وشما بیکار نیست برادر من!! خیلی کار داره داماد داره، زندگی داره تازه کارت واکسنش هم گم شد و سر از فضای مجازی در آورده و معلوم شده یک کوچولو حرف ناراست تحویل مردم داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
حتما نمکی خیلی عین خیالش بود که 800 تا روزی مرده میدادیم الان 20 تا فرق هارو تشخیص نمیدی واقعا
واکسن گیت
نه به فراموشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
نه به فراموشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
تا 1400 با روحانی
نه به فراموشی
منت
وارد پیک ششم شدیم!!!
مشخصا درحال ورود به مرحله بحرانی دیگری هستیم.بهتر است مسئولان تصمیم گیردرمورد واکسن لجبازیهای مثلاایدولوژیکی خودراکنارگذاشته و اجازه واردات واکسنهای معتبر راسریعا صادرکنند. جان مردم بازیچه هوسهای حضرات نیست.حتی اگرقیمت بالای این واکسنها بهانه باشد مثل واکسن انفلوانزا بگذارندبخش خصوصی وارد وباقیمتش به مردم عرضه کند.
تشکیکهایی که درمورد آمارتلفات کرونا وجوددارد خیلی ساده قابل حل است.قبل کرونا ماهانه 31-32 هزارمرگ داشتیم واگر کرونایی نبود دراین23 ماه حدود700 هزارفوتی بود.حالا مجموع فوتیهارا از700 هزارکم کنند آمارواقعی بدست میاید که بنا برآمارافرادنیمه رسمی 4-5 برابر آماراعلامی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
کاملا درسته و بر همین اساس کشور ما یکی از بالاترین سرانه های مرگ در اثر کرونا را دارد
سلام واکسن بزنین ملت
تازه پیک ششم دارد شروع می شود و آموزش و پرورش حالا یادش افتاده کلاسها را حضوری کند!!!!! ان هم با گونه امیکرون که بیشتر نوجوانان و جوانان را هدف قرار می دهد.
به نظرم ،خیلی وقته اومیکرون در حال چرخشه،فقط چون کیت نداریم آمار واقعی مشخص نمیشه،،احتمالا ما هم مثل آمریکا و بریتانیا و خیلی کشورهای دیگه در حال حاضر تو پیک کرونا هستیم و نهایتا تا به ماه دیگه دوباره آمار کم میشه،،،خیلی ها رو میشناسم که اطرافم هستن و تو این یه ماه اخیر علایم خفیف تا شدید سرماخوردگی داشتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
آرش جان شما مثکه اومیکرون را با چغندر اشتباه گرفتی. الآن کشورهای درگیر با اومیکرون روزی چند صد کشته دارن. پس در ایران هنوز موج اومیکرون خیلی جدی نشده ولی چهار پنج روزی هست که شروع شده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
پس واکسن های چینی در برابر کرونا موثره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها