بازدید 9451

اماراتی‌ها بزرگ‌تر از قواره خود شرارت می‌کنند

رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی توئیتری، از عملیات موشکی ـ پهپادی نیروهای یمنی در پاسخ به تجاوزهای رژیم امارات استقبال کرد و نوشت: پیروزی‌های عنایت‌شده در مقابله با رژیم کوچک امارات، که منبع ویرانی و بازوی شرارت و استکبار در منطقه است، را به برادران آزاده‌مان در جنبش انصارالله و فرمانده پیروزشان «سید عبدالملک الحوثی» تبریک می‌گوییم.
کد خبر: ۱۰۹۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 19 January 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نُجَباء در ایران، رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی توئیتری، از عملیات موشکی ـ پهپادی نیروهای یمنی در پاسخ به تجاوزهای رژیم امارات استقبال کرد و نوشت: پیروزی‌های عنایت‌شده در مقابله با رژیم کوچک امارات، که منبع ویرانی و بازوی شرارت و استکبار در منطقه است، را به برادران آزاده‌مان در جنبش انصارالله و فرمانده پیروزشان «سید عبدالملک الحوثی» تبریک می‌گوییم.

شیخ «علی الاسدی» ضمن انتقاد از شیطنت‌های رژیم امارات در سطح منطقه، تصریح کرد: این دولت کوچک در تکاپو برای ایفای نقشی بزرگ‌تر از توانایی‌های خود می‌باشد و جامه‌ای بر تن کرده است که قواره حجم ناچیزش نیست!

وی با اشاره به ضربه اخیر مقاومت یمن و هدف قرار دادن نقاط راهبردی دشمن، خاطرنشان ساخت: این است ثمره زشتکاری، جنایت‌پیشگی و دشمنی رژیم امارات با حق در منطقه ما و سایر نقاط جهان.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر