بازدید 7317
۱

بازی فردای جام حذفی با درخواست استقلال لغو شد

تعداد ۱۷ نفر از بازیکنان و یک نفر از کادر فنی باشگاه ، می بایست در قرنطینه بوده و تحت نظر پزشک تحت مراقبت های لازم قرار گیرند
کد خبر: ۱۰۹۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸ 17 January 2022

نتیجه کمیسیون ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال مبنی بر موارد مثبت اعلام شده توسط تیم استقلال اعلام شد.

به گزارش تابناک ورزشی، بازگشت به نامه ارسالی از سوی باشگاه و مستندات ارائه شده نتیجه کمیسیون به شرح زیر اعلام می گردد :
۱- تعداد ۱۷ نفر از بازیکنان و یک نفر از کادر فنی باشگاه ، می بایست در قرنطینه بوده و تحت نظر پزشک تحت مراقبت های لازم قرار گیرند . بازگشت نامبردگان به تمرین می بایست  طبق اخرین پروتکل بهداشتی وزارت بهداشت برای بیماران مبتلا به کووید بوده  و در صورت  بی علامتی ( ارائه فرم خود اظهاری بی علامتی  سه روز اخر الزامیست )   و ارائه تست منفی PCR و تاییدیه قلب و عروق توسط متخصص قلب ، اجازه حضور در تمرینات را دارند . مسئول پیگیری این پروسه پزشک معرفی شده از سوی باشگاه اقای دکتر حبیبی می باشد . 
۲- با توجه به شواهد موجود و بررسی لیست قانونی باشگاه ، به استحضار میرساند با استناد به دستورالعمل مصوب برای رقابتهای فوتبال کشور در شرایط ابتلا  بازیکنان و تیمها به کووید رقابت مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ باشگاه استقلال در مقابل پیکان از سری مسابقات جام حذفی لغو و به تاریخ دیگری موکول میگردد .
۳- بدیهی است سایر رقابتهای پیش روی تیم استقلال  ، با هماهنگی ستاد   مبارزه با کرونا در فوتبال و بر اساس مستندات و شواهد آتی تصمیم گیری و اعلام میگردد .
۴- با توجه به شواهد موجود مبنی بر  عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط باشگاه استقلال ، این پرونده جهت رسیدگی بیشتر به کمیته انضباطی ارسال می گردد .

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
طفلک ها از ترس بازیکنان تاجیک تیم رقیب کرونا گرفتند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار