بازدید 8462

علی‌حسینی: وزنه‌برداران تیم‌ملی به‌حال خود رها شده‌اند

کد خبر: ۱۰۹۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 17 January 2022

علی حسینی: وزنه‌برداران نزدیک مسابقات جهانی به حال خود رها شده‌اند

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان وزنه‌برداری در گفتگو با رادیو ورزش گفت: به دلیل وضع نامعلوم فدراسیون، وزنه‌برداران نزدیک مسابقات جهانی به حال خود رها شده‌اند.

 سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان وزنه‌برداری در گفتگو با برنامه جهان ورزش (وزنه‌برداری) گفت: هم اکنون اردبیل هستم و کارهای هیئت استان اردبیل را پیش می‌برم. انشالله تا چند وقت دیگر مسابقات جوانان جهان را داریم و با همت استاندار اردبیل و کشت و صنعت مغان اردوی خوبی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: با اتفاقاتی که در فدراسیون افتاده و نامعلوم بودن وضع آن، زحماتمان بی‌ثمر بود و جوانانی که رکوردهای خوبی داشتند به حال خود رها شده‌اند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان بیان کرد: وزنه برداری به لحاظ تغذیه، استراحت و سایر مسائل هزینه‌بر است و اگر یک ورزشکار جوان به لحاظ مالی نتواند خود را ساپورت کند به مشکل برمی‌خورد.

علی حسینی با بیان اینکه وزنه‌برداران نزدیک مسابقات جهانی به حال خود رها شده‌اند، تصریح کرد: دو بازیکن به دلیل کرونا نیستند و مسابقات را یک سال به خاطر کرونا و یک سال هم به دلیل مسائل مالی نرفتند و با این شرایط در آینده نمی‌توانند در مسابقات با حریفان رقابت کنند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان افزود: بنده مسئولیت هیئت وزنه برداری اردبیل را برعهده دارم و بازیکنان را در اردبیل تمرین دادم و مسعود محرابی کمک مربی بنده در تیم ملی جوانان درخواست داد اردوی جوانان تداوم داشته باشد، اما متاسفانه وضع نامعلوم فدراسیون باعث شد این اردو تداوم نداشته باشد.

وی در پایان گفت: تیم جوانان و تیم نوجوانان با دو سه ماه اردو نمی‌توانند شایستگی خود را نشان دهند. امیدوارم به وضع تیم رسیدگی و اردوهای خوبی داشته باسیم تا تیم کشورمان در مسابقات سربلند باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی