بازدید 4180
۴

مادورو: ونزوئلا به مسیر توسعه اقتصادی بازگشته است

رئیس جمهور ونزوئلا گفت، اقتصاد کشورش به مسیر توسعه بازگشته و تولید نفت ونزوئلا به مرز یک میلیون بشکه در روز رسیده است.
کد خبر: ۱۰۹۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱ 17 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از شبکه تلویزیونی المیادین، نیکلاس مادورو در سخنرانی سالیانه خود در مجمع ملّی ونزوئلا گفت کشورش پس از سپری کردن سال‌ها محاصره و تحریم، به مسیر توسعه اقتصادی بازگشته و به سطح تولید روزانه یک میلیون بشکه نفت رسیده است.

رئیس جمهور ونزوئلا در این خصوص گفت: امروز می‌توانم بگویم ونزوئلا پس از پنج سال جنگِ تحریم و محاصره، به مسیر توسعه اقتصادی بازگشته است و در چهار ماهه سوم سال میلادی گذشته، اقتصاد کشور شاهد رشد ۷.۶ درصدی بود. ما ماه گذشته توانستیم در حوزه تولید نفت به عدد مهم یک میلیون بشکه نفت در روز برسیم. هدف امسال ما این است که به تولید دو میلیون بشکه نفت در روز برسیم تا روند کمک به اقتصاد خود و رشد و توسعه آن را ادامه دهیم.

مادورو همچنین با اشاره به استرداد "الکس صعب" فرستاده ویژه ونزوئلا در مذاکره با مخالفان، به آمریکا و تأکید بر اینکه تعلیق مذاکره با مخالفان در مکزیک تا آزادی صعب همچنان ادامه خواهد یافت، گفت: چه کسی تصمیم ربودن "الکس صعب" و انتقال او به آمریکا را اتخاذ کرده است؟ جو بایدن رئیس جمهور آمریکا یا آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه این کشور؟

وی افزود: هر کسی این تصمیم را در آمریکا اتخاذ کرده است، تصمیمی بزدلانه و خنجر زدن به پشت مذاکره با مخالفان بوده است. امیدوارم تدابیری برای تصحیح این اقدام اتخاذ شود تا به سرعت بتوانیم مذاکره با مخالفان را در مکزیک ادامه دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
تو گفتي و دنيا هم باور كرد .!!!!!!!!!!!!
دقیقا مثل ایران که رییسی میگه تورم کاهشی شده و قیمتها به ثیات رسیده
ههههههه...معلوم نیست اینجوری حرف زدن رو تو از مسئولین کشور ما یاد گرفتی یا مسئولین حکومتی ما از تو یاد گرفتن ؟!! :)))
با وجود تو هرگز این اتفاق برای ونزوئلا نخواهد افتاد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار