بازدید 7677
حق‌وردی:

خطر بی‌سوادی و افت تحصیلی کشور را تهدید می‌کند

عضو کمیسیون آموزش مجلس با تاکید بر اینکه تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها بیش از این جایز نیست بر ضرورت بازگشایی مدارس تاکید کرد و گفت: اعمال پروتکل‌های سختگیرانه برای تامین سلامت دانش‌آموزان و معلمان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۹۹۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ 16 January 2022


به گزارش تابناک، حسین حق وردی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، در مورد درخواست یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش از ستاد کرونا برای حضوری شدن مدارس، گفت: مجازی شدن مدرس به دلیل شرایط اضطراری کشور و تامین سلامت دانش‌آموزان و مردم بود و با توجه به اینکه در حال حاضر آسیب‌های ناشی از آموزش مجازی در حال افزایش و فرآیند آموزش به شدت آسیب زا شده است بنابراین به صورت جدی می طلبد مدارس بازگشایی شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر با نسلی از دانش‌آموزانی سروکار داریم که اگر روند فعلی آموزش تداوم یابد با خطر بی سوادی و افت تحصیلی مواجه خواهیم شد بنابراین چاره ای جز حضوری کردن مدارس نداریم.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس یازدهم افزود: مدارس در اغلب کشورها حضوری شده است و ما هم باید به این سمت و سو حرکت کنیم زیرا سطح کیفیت آموزش مجازی به هیچ وجه قابل مقایسه با آموزش حضوری نیست و آینده مبهم تحصیلی در انتظار دانش آموزان خواهد بود.

حق ورودی با تاکید بر اینکه فرآیند آموزش در آموزش مجازی به درستی شکل نمی‌گیرد، یادآور شد: تعطیلی مدارس بیش از این جایز نیست و به طور قطع باید آموزش حضوری را در دستور کار قرار داد البته اعمال پروتکل‌های سختگیرانه برای تامین سلامت دانش‌آموزان و معلمان هم باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با تاکید بر ضرورت بازگشایی دانشگاه‌ها، گفت: کیفیت پایین تدریس و عدم برقراری ارتباط موثر میان اساتید و دانشجویان از چالش‌های جدی آموزش مجازی است و در این رابطه می طلبد با اعمال رعایت پروتکل‌های سختگیرانه به سمت بازگشایی دانشگاه‌ها گام برداشت.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: تا زمانی که جریان آموزش، روند عادی و طبیعی خود را از سر بگیرد به هیچ وجه نمی‌توان عقب‌ماندگی‌های تحصیلی را برطرف کرد؛ بهتر است معلمان با برنامه ریزی های مناسب این عقب ماندگی‌ها را جبران کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۷
نماینده ی مجلس انقلابی

گفتن این حرف بعد از 42 سال از انقلاب چه معنی داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خطر همه ارکان کشور رو تهدید میکنه
در چهل و سومین سالگرد انقلاب دستاوردها یکی یکی رو میشود؟
از روز اول هم بستن مدارس و دانشگاهها یک اشتباه بسیار بزرگ بود، چه برسد به الان که بخاطر سرازیر شدن همه بودجه مملکت به جیب سیستم پزشکی، این خیانت ادامه هم دارد.
این حرفهای چیه؟ به لطف دانشگاه آزاد ، رئیس جمهور و معاون اول و مشاورانش ، وزرا ، سفرا ، نمایندگان مجلس ، مدیران ارشد ادارات و شهردار تهران دکترا دارند
داداش من از تهدید گذشته , به واقعیت پیوسته است ,
فردا پزشکان , معلمین , مهندسین و .... بیسواد و کم سواد در این مملکت بر راس امور قرار خواهند گرفت و فاجعه واقعی آن زمان است .
خداوند بخیر بگذراند .
این آخرین دستاورد نظام
بسی مایه افتخار بعداز انقلاب بی سوادی گسترش فسادزیادتر فقروفحشا طغیان می کند همه دروغگو آموخته های دینی صفر بیکاری اعتیاد افزایش اقتصاد افتضاح تورم گرانی صعودی ....
مگه قبلا تهدیدنمی کرد. سالهاست آموزش چه مدرسه وچه دانشگاه از کیفیت خالی شده و بی سواد تحویل میده. چهار تا نخبه هم اگر وجود داشته باشه نمی تونه معیار سنجش کیفیت آموزش باشه.کرونا هم که کیفیت را بسیاربدترش کرده . تا این حد که در تدریس
آنلاین ها بچه خوابه مامانش حاضر می زنه.
بهتر است روی سواد کادر اموزش هم تأکید داشته باشید که خطر معلم بیسواد کمتر از تعطیلی مدارس نیست.
با خطر مواجه هستیم؟ نسل آینده ما بیسواد ترین مفت خورترین و تنبل ترین نسل تاریخ ایران خواهد بود چیزی بنام آموزش و نتیجه گیری و یادگیری در ایران وجود ندارد. در دانشگاه که فاجعه داره رخ میده یعنی داده دانشجویان فوق لیسانس و دکترا دارند بدون سابقه کار پژوهشی فارغ التحصیل می شوند و صرفا یک امتحان جایگزین پایان نامه می دهند یعنی تمام فاتحه مع الصلوات
خودشون یه مشت بی سوادند که توی مجلس جمع شدند. نگرانند که یه مشت مثل خودشون تربیت بشوند؟ ضمنا ما جون بچه هامون را فدای خرعبلاتی نمی کنیم که در مدرسه حضوری قرار است توی مخشان بکنند.
علت افت تحصیلی سهمیه ای شدن کسب علم در ایران است و در اینده مضرات این کار مثل تخریب محیط زیست حتمی است. بیخودی دنبال علل دیگری نروید و منابع مالی کشور را هدر ندهید.
خطر بی‌سوادی و افت تحصیلی کشور را تهدید می‌کند، چه خوب. کلی مسول آماده میشن برای آینده...
راه ترقی بیسوادیست .میخوان رییس جمهور بشن .
معلم های ما هم جدول ضرب بلد نیستند اون وقت دانش آموز زیر دست اینها قراره باسواد باشه؟
زمانی که در سال ۱۳۶۴ دانشگاه پولکی و در پیت آزاد را نصب کردین، نگران افت تحصیلی نبودین؟!
وقتی مسوولین صرفا بخاطر فامیلی و داشتن پارتی انتخاب میشن، به درک که سطح تحصیل پایین بیاد، آدم با سواد تو ایران نمیمونه.
بعضی از مسئولان با این سطح سواد برن یه کشور اروپایی، تحت هیچ شرایطی نمیتونن کارگیربیارن ....
اول پولش رو تامین کنید، بعد حرف از بازگشایی بزنید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر