بازدید 9206
۲

نجات کی‌روش از اخراج با تک گل صلاح و برد خفیف مقابل گینه بیسائو

کد خبر: ۱۰۹۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸ 16 January 2022

تیم ملی مصر شب گذشته در دومین بازی و سرنوشت ساز خود در مسابقات جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۲ به مصاف گینه بیسائو رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، این بازی برای کارلوس کی روش سرمربی اسبق ایران روی نیمکت مصر سرنوشت ساز بود، چون مصر در بازی اول مقابل نیجریه شکست خورد و باید در این بازی برنده می‌شد.

محمد صلاح ستاره لیورپول در این بازی نقش ناجی کی روش را بازی کرد و موفق شد گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند. ستاره لک لک‌ها بعد از بازی جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد. سایت «تی آر تی» عربی با انتشار ویدئویی از کارلوس کی روش بعد از پایان بازی که به طرف سکو‌های هواداران مصر می‌رود و با آن‌ها شادی می‌کند از آشتی کنان مرد پرتغالی با فراعنه خبر داد.

کی روش از سوی هواداران مصر به شدت مورد انتقاد می‌شد و باخت مقابل نیجریه انتقاد‌ها را از او دوچندان کرده بود. به همین خاطر برد در بازی شب گذشته به نوعی کی روش را از لبه پرتگاه نجات داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناجی یعنی نجات یافته و منجی یعنی نجات دهنده، لطفا در نگارش متن دقت فرمایید.
ناجی
لغت‌نامه دهخدا
ناجی . (ع ص ) رستگار از عقوبت . نجات یابنده . (ناظم الاطباء) (آنندراج ) (غیاث اللغات ). رهنده و خلاص شونده . (ناظم الاطباء). نجات یابنده و رستگار. (فرهنگ نظام ). رهنده . (شمس اللغات ). نجات یافته . رهائی یافته . رسته . رستگار. رهیده . خلاص یافته مقابل هالک و مأخوذ : روا بباید داشتن که ابوبکر و عمر به قیامت دل بر رافضیان ... خوش بکنند و همه ناجی باشند. (کتاب النقض ص 482).و ایشان ناجی و رستگار باشند. (کتاب النقض ص 482).
گنه نبود و عبادت نبود و بر سر خلق
نوشته بود که این ناجی است و آن مأخوذ.
سعدی .


|| منجی . رهاننده . نجات دهنده . رستگاری بخشنده . || صاحب راز. (آنندراج ). || پوست بازکننده از شتر. || تغوطکننده . (ناظم الاطباء). ج ، نواج . رجوع به نجو شود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار