بازدید 8744

اخطار جدی ترابی به مدیرعامل جدید پرسپولیس: اینجا سایپا نیست!

کد خبر: ۱۰۹۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴ 13 January 2022

بازیکن کنونی پرسپولیس که از سایپا به این تیم منتقل شده است، جمله ای معنادار خطاب به رضا درویش به زبان آورد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی ترابی، گلزن تیم فوتبال پرسپولیس در برتری یک بر صفر این تیم برابر فجر سپاسی اظهار کرد: تمام تمرکزمان روی این بازی بود. به هوادارانمان تبریک می گویم زیرا به این ۳ امتیاز نیاز داشتیم که خدا را شکر آن را کسب کردیم.

وی درباره نایب‌قهرمانی در نیم‌فصل اظهار کرد: تا پایان فصل خیلی مانده و تلاش ما این است که تا پایان فصل بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

او درباره مدیرعامل شدن درویش و تجربه کار کردن با این مدیر در سایپا توضیح داد: من در سایپا بازی کردم و شرایط متفاوت است. در حوزه مدیریت هم به این شکل است و درویش باید بداند کجا آمده زیرا پرسپولیس بازیکنان بزرگ‌تری دارد و او باید به این قائل باشد که مشکلات را حل کند. بازیکنان پرسپولیس در این مدت خیلی اذیت شدند و امیدوارم او بتواند این مشکلات را حل کند.

ترابی در خصوص حذف از لیگ قهرمانان  آسیا گفت: حیف شد که این اتفاق افتاد زیرا بسیاری از بازیکنان دوست داشتند در این مسابقات بازی کنند و خودی نشان دهند. امیدوارم این مشکل برای سال بعد به صورت اساسی حل شود.

بازیکن پرسپولیس در پایان عنوان کرد: آقای صدری ناگهانی عوض شد و امیدوارم آقای درویش خیلی زود مشکلات را حل کند  زیرا خیلی وقت است که بازیکنان دریافتی نداشته‌اند و امیدوارم خیلی زود این اتفاق رخ دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر