بازدید 6448

شروط اولیه ثبت فوری برند که همه باید بدانید

برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را از از گزند سوء استفاده رقبا از نام برند و لوگو تجاری تان دور کنید و البته از مزیت های بسیار زیادی مانند اعطای نمایندگی و یا دریافت وام های دولتی بهره مند شوید باید برند خود را به صورت کاملاً قانونی و با رعایت شرایط و مدارکی که برای آن در نظر گرفته شده است به صورت حقیقی و یا حقوقی به ثبت برسانید.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 19 January 2022

شروط اولیه ثبت فوری برند که همه باید بدانید

سامانه آنلاین پایدار به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت برند در کشور با رعایت کردن تمامی شرایط ثبت برند امور مربوط به ثبت کردن قانونی برند شما را به صورت کاملاً آنلاین و با مشاوره تخصصی و رایگان انجام می دهد تا شما بتوانید به راحتی با انتخاب یک نام مناسب و طراحی لوگوی تجاری جذاب و خلاقانه، برند خود را در همان مراحل اولیه و به سرعت و فوری به ثبت برسانید.

شرایط مختلفی برای ثبت برند در نظر گرفته شده است که آگاهی از این شرایط می تواند به شما کمک کند تا بتوانید با هزینه بسیار مناسب برند خود را به ثبت برسانید که البته با توجه به خدماتی که سامانه آنلاین پایدار در اختیار شما قرار می دهد شما می توانید با ارزانترین هزینه ثبت برند تمامی عملیات ثبتی را به راحتی و با سرعت بسیار بالا انجام دهید.

انواع ثبت برند

برای اینکه بتوانید برند خود را در کشورمان به ثبت برسانید باید از یکی از دو نوع ثبت برند یعنی ثبت برند حقیقی و حقوقی استفاده کنید که هر کدام از این ها دارای مدارک و ضوابط خاصی برای ثبت شدن هستند.

اگر قصد داشته باشید در ابتدا برند خود را به صورت حقیقی به ثبت رسانید نیازی به ثبت شرکت ندارید و شما می توانید با ارائه کپی مجوز فعالیت و تصویر مدارک شناسایی خود به راحتی برند خود را به ثبت برسانید. در صورتیکه قصد داشته باشید برند حقیقی شما به صورت لاتین نیز به ثبت برسد باید برای اخذ کارت بازرگانی ثبت برند حقیقی نیز اقدام کنید تا بتوانید در صورت نیاز صادراتی را نیز به سایر کشورها داشته باشد و از مزیت هایی که از این راه در اختیار شما قرار می گیرد استفاده نمایید.

اگر فعالیت خود را در قالب یک شرکت رسمی و کسب و کار ثبت شده انجام می دهید می توانید برای ثبت برند حقوقی اقدام کنید که دارای شرایط خاص و ضوابطی است که با ارائه کپی مدارک شناسایی اعضا و کپی مجوز فعالیت و همچنین کپی آخرین روزنامه رسمی ثبت شده شرکت قابل اجرا و انجام می باشد.

برای هر کدام از این موارد شرایط ثبت برند فوری در نظر گرفته شده است که شما با رعایت کردن آنها می توانید به راحتی برند خود را در سریعترین زمان ممکن به ثبت برسانید اما رعایت کردن این شرایط نیازمند استفاده از مشاوره و راهنمایی افراد متخصصی است که برندهای مطرحی را قبلاً به ثبت رسانده باشند. سامانه آنلاین پایدار با جمع آوری این افراد متخصص سعی کرده است تا مشاوره آنلاین و رایگان را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن برند خود را به صورت کاملا خلاقانه و معتبر به ثبت برسانید.

عدم شباهت به برندهای قبلی

اولین و شاید مهم ترین شرطی که برای ثبت برند در نظر گرفته شده است این است که برند ثبت شده شما به هیچ عنوان نباید شبیه به نام و لوگوی تجاری هایی باشد که قبلاً به ثبت رسیده است.

برای این کار بهتر است ابتدا تمامی استعلام های لازم را در مورد برند و لوگو تجاری که قصد ثبت کردن آن را دارید انجام دهید تا بتوانید به راحتی و در سریعترین زمان ممکن یک برند کاملا خلاقانه و جدید را رونمایی کنید.

در نظر داشته باشید که عملیات برندینگ با ثبت برند به صورت قانونی تفاوت دارد و شما زمانی که عملیات ثبت برند را به صورت قانونی انجام نداده باشید نمی توانید در صورت سوء استفاده رقبا از نام برند و لوگو تجاری شما برای جذب مشتریان، از این کار جلوگیری کرده و خسارت های وارد شده به کسب و کار خودتان را کمتر کنید.

پس سعی کنید با انتخاب یک نام خلاقانه برای برند خودتان که شامل اسامی خاص و اسامی مشاهیر و یا نامه جغرافیایی نباشد، شانس ثبت برند خود را بالاتر ببرید. در کنار این موضوع با طراحی یک لوگوی خلاقانه که می توانید از خدمات مشاوره پایدار ثبت در این زمینه نیز استفاده کنید به راحتی این قابلیت در اختیار شما قرار می گیرد که مراحل ثبت برند با سرعت بسیار بالایی برای شما پیش برود.

شروط اولیه ثبت فوری برند که همه باید بدانید

برند شما معرف کسب و کارتان باشد

یکی دیگر از شرایط ویژه‌ای که برای ثبت برند در نظر گرفته شده است این است که برندی که برای معرفی آن یک نام و لوگوی تجاری برای آن انتخاب می کنید باید کاملاً در راستای خدمات و تولیدات شما باشد و به هیچ عنوان نباید مشتری را دچار کج فهمی و گنگی در شناخت خدمات و تولیدات شما بکنند.

به عبارتی می توان گفت هرچقدر که برند شما خلاقانه باشد و نماد اصلی خدمات و تولیدات شما باشد می تواند شانس بیشتری برای ثبت شدن داشته باشد و البته کیفیت بالاتری نیز برای معرفی شما به مشتریان و اعتماد آنها و البته بالا رفتن محبوبیت آن در بین مشتریان داشته باشد.

مزیت های رعایت شرایط ثبت برند

زمانی که شما تمامی شرایط ثبت برند را به درستی رعایت کردید قطعاً یک برند کاملاً حرفه ای خواهید داشت که مشتری در همان نگاه اول متوجه خدمات و تولیدات شما می‌شود و این می‌تواند در ذهن مشتری نقش ببندد تا در صورتی که از خدمات شما استفاده کرده و رضایت کامل داشته باشد، آن را به دیگران نیز بدون هیچگونه هزینه معرفی کند و این می‌تواند یک بازاریابی پنهان و بدون هزینه برای شما به ارمغان می آورد که نتیجه آن کاهش هزینه های مارکتینگ و تبلیغات خواهد بود.

شروط اولیه ثبت فوری برند که همه باید بدانید

در کنار این موضوع ثبت برند به صورت قانونی باعث می‌شود تا اعتبار و محبوبیت شما در بین مشتریان نیز بالاتر برود و اعتماد بیشتری نسبت به کسب و کار شما و خدماتی که به آنها ارائه می‌دهید داشته باشند.

در کنار همه این موارد زمانی که برند خود را به صورت قانونی ثبت می کنید ارزش و اعتبار کسب و کار شما بیشتر می‌شود و در واقع می‌توانیم بگوییم که برند می‌تواند به عنوان یک ارزش و دارایی برای کسب و کار شما به حساب بیاید که حتی در صورتی که در چند سال آینده بخواهید برند خود را به فروش برسانیم می‌توانند هزینه‌هایی بسیار بالایی را نیز برای آن دریافت نمایید.

سامانه آنلاین پایدار با پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته تمامی عملیات مربوط به قانونی کردن یک برند و ثبت آن را به صورت کاملا آنلاین بعد از استعلام ثبت برند برای شما انجام می دهد و شما به راحتی در هر زمان و مکانی می توانید برای قانونی کردن برند خود از طریق این سامانه با کمترین هزینه و تعرفه اقدام نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار