بازدید 10830
رئیس کل دادگستری استان لرستان خبر داد:

اعدام عاملان آتش زدن پمپ بنزین و شهادت دو مامور انتظامی

رئیس کل دادگستری استان لرستان از قصاص عاملان شهادت ۲ نفر از نیروهای خدوم انتظامی استان خبر داد و گفت: متهمان در ۲۲ بهمن ماه دو سال پیش پمپ بنزینی را دره‌گرم ‌به آتش کشیده بودند.
کد خبر: ۱۰۹۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰ 12 January 2022

 


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمد رزم ظهر امروز در اجرای مراسم خون صلح در کوهدشت، با بیان اینکه موضوع صلح و سازش در آیات و روایات دینی ما مطرح شده و یکی از موضوعات بسیار مهم و معنادار است اظهار داشت: آیات بسیاری در قرآن کریم بر صلح و سازش اشاره دارند و از بهترین خصلت‌های دینی در آیات و روایات مطرح شده است.

وی با تاکید بر برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات در استان، بیان کرد: با قاچاقچیان سلاح و مهمات با شدت و قاطعیت قانونی برخورد می‌شود و هر قاچاقچی که دستگیر می‌شود توسط بازپرسان ویژه امنیتی بازداشت موقت شده و بدون ملاقات به زندان معرفی و با شدت قانونی با آنها برخورد می‌شود.

رزم افزود: بسیاری از قاچاقچیان موادمخدر در زندان مرکزی مراحل اجرای حکم را دارند می‌گذارنند و دو نفر تروریستی که در ۲۲ بهمن ماه پمپ بنزین دره گرم را به آتش کشیده و منجر به شهادت ۲ نفر از نیروهای خدوم انتظامی شدند، شناسایی، دستگیر و اعدام و به سزای اعمال خود رسیدند.

رئیس دادگستری استان لرستان با تاکید بر برخورد شدید با راهزنان گفت: در سال‌های پیش جاده پلدختر تا پل سیمره راهزنانی داشت که جاده را می‌بستند و برای مسافران و مردم ایجاد مزاحمت می‌کردند، اینها نیز محاکمه و به‌سزای اعمال خود خواهند رسید.

وی بیان کرد: دادگستری لرستان با اشرار، اراذل و اوباش، مجرمان سلاح و مهمات، سارقین مسلح، راهزنان و کسانی که بخواهند در نظم و امنیت استان اخلال ایجاد کنند و جرایمی که مورد تاکید قوه قضائیه است با شدت برخورد می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست