بازدید 5673
۲
رحیمی مظفری در تذکر شفاهی:

بودجه صدا و سیما برای هر استان تفکیک شود

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه بخش عمده‌ای از بودجه صدا و سیما صرف انعکاس خبری و تولید برنامه در تهران شده است، از نمایندگان مردم در مجلس خواست تا در جریان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ سهمیه بودجه صدا و سیمای مراکز استان‌‌ها را به تفکیک لحاظ کند.
کد خبر: ۱۰۹۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 12 January 2022


به گزارش تابناک به نقل از خانه ملت، عبدالعلی رحیمی مظفری در نشست علنی امروز (چهارشنبه 22 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از رئیس مجلس شورای اسلامی برای حضور در شهرستان کوار و سخنرانی در مراسم اجماع بزرگ فاطمیون این شهرستان و دومین سالگرد شهید سپهبد سلیمانی و گرامیداشت استوار محمودآبادی گفت: از همکاران درخواست می‌کنم ویژه نامه رسول ولایت را مطالعه کنند.

نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از صدا و سیمای استان فارس برای انعکاس مناسب اخبار در تذکری به سازمان صدا و سیما تصریح کرد: ایران فقط تهران نیست، تمام بودجه‌های صدا و سیما صرف انعکاس خبری و برنامه‌ها در تهران شده است. بخشی پولی که صرف برنامه‌های خاص و مجریان خاص می‌شود را در شهرستان‌ها هزینه کنید.

وی ادامه داد: از همکاران درخواست می‌کنم در جریان بررسی لایحه بودجه 1401 سهمیه بودجه صدا و سیمای مراکز استان‌ها را به تفکیک لحاظ کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خواست نادرستی نیست به شرط اینکه در مورد همه دستگاهها اجرا شود
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی