بازدید 4573

موافقت حزب الله با مشارکت در گفت‌وگوی ملی لبنان

رییس فراکسیون حزب الله لبنان در پارلمان این کشور موافقت خود را با مشارکت در گفت‌وگوی ملی میان گروه‌های لبنانی را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۹۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۹ 12 January 2022
به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری ملی لبنان، محمد رعد رییس فراکسیون «الوفاء للمقاومه» پس از دیدار با میشل عون رییس جمهور لبنان گفت: دیدار با جناب رییس جمهور به طور مشخص به دعوت برای گفت و گوی ملی بود.

وی افزود: موارد پیشنهادی برای گفتگو را بررسی کردیم و موضع ما در حمایت از این دعوت و موافق مشارکت در گفت‌وگوی ملی پیشنهادی بود و تاکید کردیم که کشور در زمان سختی و محدودیت، نیاز بیشتری دارد که گفتگو را قطع نکند.

رییس فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان اضافه کرد: بنابراین، ما به این دعوت و مشارکت در آن پاسخ مثبت می‌دهیم... این کشور، کشور ماست و ما به فکر حفظ آن هستیم.

«میشل عون» رییس جمهور لبنان پیش‌تر خواستار گفت‌وگوی ملی فوری میان گروه‌های مختلف سیاسی در این کشور شد و در همین راستا دیدار‌هایی با گروه‌هایی سیاسی این کشور انجام داده است.

رییس جمهوری لبنان همچنین پیش از این در فرمانی اعلام کرده بود که انتخابات پارلمانی این کشور، ۱۵ ماه مه سال ۲۰۲۲ میلادی (۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۱) برگزار می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی