بازدید 16635
۳
حیدری:

وزارت علوم به کارکردهای غلط سازمان سنجش پایان دهد

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی از وزیر علوم خواست که به وضعیت موجود و کارکردهای غلط سازمان سنجش پایان دهد.
کد خبر: ۱۰۹۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 11 January 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، شهریار حیدری در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود از رئیس جمهور و وزیر کشور به خاطر انتخاب استاندار کرمانشاه تشکر کرد.

وی در ادامه تذکری به وزیر علوم در خصوص عملکرد سازمان سنجش داد و گفت: حتما در جریان هستید هر روز تعداد زیادی از مراجعین نمایندگان دانشجویانی هستند که بعد از گذراندن چند ترم در دانشگاه ها، به بهانه تخلف در آزمون های کنکور اخراج می شوند. به این وضعیت موجود و کارکردهای ناصحیح و غلط سازمان سنجش پایان دهید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی پیرامون همسان سازی نیروهای مسلح و سایر سازمان ها به سازمان کل نیروهای مسلح و سازمان برنامه و بودجه تذکر داد و تصریح کرد: برای اجرای قانون ایثار گران به تمام نهادهای دولتی و غیر دولتی و تبدیل وضعیت کارمندان اقدامات لازم صورت گیرد.

حیدری همچنین به بانک مرکزی و وزیر اقتصاد جهت امهال وام های مناطق زلزله زده با توجه به موافقت دولت تذکر داد.

نماینده مردم قصر شیرین در ادامه خطاب به رئیس جمهور پیرامون منطقه آزاد حوزه انتخابیه اش گفت: علیرغم دستور شفاف جنابعالی این مساله هنوز اجرایی و عملیاتی نشده است. همچنین وزیر راه و شهرسازی در اجرای راه آهن کرمانشاه به خسروی تسریع نماید.

وی در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ریشه اول بیکاری کرمانشاه در خود سازمان شما نهفته است، این سازمان ناکارآمد است؛ بنابراین به وضعیت سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه پایان دهید.

حیدری همچنین به وزیر نفت برای اجرای طرح پترو پالایش حوزه انتخابیه و وزیر مسکن برای اجرای طرح جهش مسکن تذکر داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
!!؟؟؟
عجب درخواست مضحک و مسخره ای!!! اگر مسجل شده که در کنکور تخلف کرده چرا نباید برخورد شود؟؟؟!!!
سازمان سنجش در بحث بدون آزمون هم همین رویه را پیش می گیرد. هر دانشجویی می تواند هر معدلی می خواهد وارد کند و سازمان سنجش بر طبق معدلی که داوطلب اظهار می کند گزینش می کند. دانشگاه ها پس از اعلام نتایج بررسی می کنند و لیست مغایرت معدل را به سازمان سنجس اعلام می کنند و سازمان سنجش کسانی که مغایرت معدل دارند اخراج می کند. اما سوال اینست که اخراج این داوطلبان دروغگو چه دردی از داوطلبی که معدلش را درست وارد کرده اما به خاطر معدل های بالا و دروغین دیگر داوطلبان رد شده دوا می کند؟ بهتر است سازمان سنجش اطلاعات صحیح را از آموزش و پرورش دریافت کند و با هم لینک شوند تا اجحاف در حق داوطلبان صورت نگیرد.
یعنی: بهانه تخلف در آزمون را، تخلف، خطا، و کلاهبرداری در نظر نگیرید!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان