بازدید 28379

مهدوی کیا اردوی تیم ملی امید در کیش را لغو کرد

تیم ملی امید قرار است دو بازی دوستانه با تیم های لیگ برتری برگزار کند.
کد خبر: ۱۰۹۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶ 10 January 2022


به گزارش تابناک به نقل از فارس محمد محمدی درباره زمان شروع اردوی جدید تیم ملی فوتبال امید کشورمان اظهار داشت: قرار است حدود ۹ روز از فیفا دی ۱۱ روز آتی ما هم اردویی را در تهران برگزار کنیم که برای مشخص شدن زمان دقیق این اردو منتظر اعلام مهدی مهدوی‌کیا هستیم. مشغول برنامه‌ریزی هستیم تا دو بازی دوستانه هم با تیم‌های لیگ برتری برگزار کنیم زیرا مهدوی‌کیا اعتقاد دارد باید با تیم‌هایی بازی کنیم که به بچه‌ها فشار بیاید و باتجربه کسب کردن، ترس‌شان بریزد.

وی در مورد زمان سفر مهدوی‌کیا به کشورمان توضیح داد: هنوز روز قطعی سفر مهدوی‌کیا و دستیارانش به ایران قطعی نشده است. آنها اکنون مشغول کار کردن روی اسامی مدنظر هستند و پس از آن قرار است لیست را در اختیار ما قرار بدهند تا کمیته جوانان برای دعوت شدت بازیکنان به اردو به باشگاه‌ها نامه بزند. هم اکنون همراه با میرشاد ماجدی و اعضای کمیته جوانان مشغول برنامه‌ریزی اردو هستیم.

سرپرست تیم فوتبال امید درخصوص دلیل لغو اردوی این تیم در کیش، گفت: مهدوی‌کیا اعتقاد دارد قرار نیست به جایی برویم و فقط تمرین کنیم. در کیش هم نمی‌توان در این مقطع با تیم‌های خوب بازی کرد. به همین دلیل برگزاری اردو در تهران را مدنظر قرار داده است تا با تیم‌های قوی بازی دوستانه انجام بدهیم. قرار بود با توجه به آب و هوای خوب کیش به جزیره برویم اما نبودن حریف تدارکاتی این موضوع را لغو کرد.

محمدی درباره اینکه آیا با توجه به همزمانی برگزاری اردوی تیم امید و بزرگسالان شاگردان مهدوی‌کیا هم در مرکز ملی فوتبال بازی‌ها و تمرینات خود را برگزار می‌کنند، پاسخ داد: قرار است در کمپ تیم ملی تمرین و بازی کنیم. البته با توجه به برگزاری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، اولویت با تیم بزرگسالان است. در اردوی قبلی خود از چمن مصنوعی این مرکز استفاده کردیم که در زمستان کیفیت خیلی خوبی هم دارد. اگر شرایط بارندگی باشد بهتر است در همین چمن مصنوعی دیدارهای تدارکاتی را برگزار کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار